Son ders zili çaldığında eve gitmek için toplanmaya başladım. Eymen ile çalışırken, konuşurken zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım. Ayrılmaya hazır değilmişcesine yavaşça toplanmam bu yüzdendi.
"Evin nerede?" diye sorduğunda sıçramam bu yüzdendi.
"Ne?"
"Aynı yoldan gidiyorsak birlikte gidelim diyecektim."
"Işıkları geçince düz gidiyorum. Sen?"
"Bende oradan yukarı dönüyorum."
"Arkadaşlarım bekler beni tek kalmam merak etme."
"Arkadaşlar? Elif ve Bahar'dan mı söz ediyorsun?"
"Onlarda var sonra Volkan, İsa falanda var."
"Anladım."
"Neyse sonra görüşürüz"
deyip odadan ondan önce çıkıp hızla okul çıkışına ilerledim.
"Nerede kaldın kızım ya? Okul dağıldı sen çıkmak bilmedin. İsa'nın bir ara gözü dündü 'sürüyerek çıkaracağım o cadıyı odadan' dedi."
"Ya! Arkamdan ne atıp tutuyorsun sen öyle" diye bağırıp İsa'nın yanında bitip şakalaşmaya başladığımda Eymen ağır adımlarla okuldan çıkıyordu.
Yanımızdan geçerken İsa ve benim onun kolundaki elime öyle bir bakış attı ki bir an ellerim alev alacak sandım.
"Yine başlamayın. Yeterince geç çıktık. Hadi" diye bağıran Elif sayesinde Eymen'in gözlerinden kendimi sıyırıp yürümeye başladım.
İsa çocukluk arkadaşımdır. Ailelerimiz yakın arkadaş oldukları için birlikte büyüdük desem yeridir. Benim erkek fatma hallerimi, kavgacı tarafımı ya da diğer şeylerimi en iyi bilen kişidir. Tüm kötü özelliklerimi bildiğinden benimle en çok dalga geçen kişi de odur. Böyle dediğime bakmayın benim şuan ki narin yapımda da katkısı büyüktür. Orta okulda kızlarla aramı yapan, beni Baharla tanıştıran da odur.
******
Ertesi gün Eymen'i ya da Kadir'i göreceğim korkusu ile diken üstünde olsam da üçüncü dersi atlatınca rahatladım. Çalışma hocamız beni yanına çağırarak Eymen ve İmran'ın msn adreslerini verip onlarla iletişimde olmamı istedi. Eymen'i tekrar eklemek zorunda olduğuma inanamıyordum. Bu engelleyip silme alışkanlığıma bir son vermeliydim. Ama o beni sinir ettikçe kendime engel olamıyordum.
Akşam bilgisayarın başına geçip msni açınca kendi içimde yine bir iç savaşa tutuştum.
"Ya eklediğimde açık olursa?", "Ne konuşacağım ben onunla?", "Dünden sonra bana farklı davranır mı?" derken Gönder'e basıp beklemeye koyuldum.
---------------------
ekara: Sen kimsin?
lovely: Ben Asya hoca eklememi istedi
ekara: Msn adresin ad ve soyadından oluşmalı. Böyle bir nickname ile kullanırsan nereden tanıyacak insanlar seni?
---------------------
Gel de kontak atmasın akşam akşam. "Kaç yaşındayız arkadaşım? Normal değil mi böyle şeyler?" desem "Çocuksun, doğru" diyecek ben daha çok kızacağım. Ama lafımı yutsam benim içime sıkıntı olacaktı. Yumruğumu sıkıp "Sabır Asya" deyip olayı kapatmak için
lovely: Artık kim olduğumu biliyorsun :) dedim. Ama o
ekara: Crazy-girl yapsaymışsın ya! dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hala Unutamadım
ЧиклитBirini sevmek, bu duyguyu kabullenmek ve itiraf etmek ne kadar zor olabilirdi? Asya için zordu, hatta imkansızdı. Çünkü o aşkı; izlediği dizilerden, okuduğu aşk romanlarından ibaret sanıyordu. Sonra o çıktı karşısına... Tüm dünyasını alt üst eden b...