Giyinmiş çıkmaya hazırlanıyordum ki Serap aradı. Kızla Kadir sayesinde tanışmış ve iyi arkadaş olmuştuk. Mesajlaşırdık ama daha önce hiç aradığı olmamıştı.
"Selam sen beni arar mıydın?"
"Bir şey soracaktım da mesajda yanlış anlaşılmaktan korktum" falan diye sözüne başladı. Sesi dokunsalar ağlayacak gibiydi.
"Bir sorun mu var?"
"Kadir'le çıkmaya başladığınız doğru mu?"
"Ne?! Yok öyle bir şey"
"Kadir sinemaya gideceğinizi söyledi"
Kadir attığım mesajı yanlış yorumlamış. Yetmemiş kıza anında yetiştirmişti. Ne bahtsız bir kızdım ben...
"Sana tam olarak ne dedi Serap? Sevgili olduğumuzu mu?"
"Yani tam olarak öyle demedi de. İşte.. birlikte.. sinema.."
Kadir büyük ihtimalle yakın arkadaş oldukları için Serap'a hemen durumumuzu yetiştirmişti. Serap meraklısı da ayrıntıları ona sormadığı için benim ağzımı aramak istiyordu. Ama söylediklerinden sonra pot kırdığını yeni fark ediyordu.
"Sen bizi boşver de senin sesin niye bir tuhaftı az önce?"
"Tuhaf mı?"
"Ağlayacak gibi desem daha doğru" dedim konuyu değiştirmeyi umarak.
"Kadir'in teklifini kabul edecek misin?" dedi damdan düşer gibi.
"Ne? Hayır... O arkadaşım" dedim panikle.
"Sadece arkadaşın?"
"Serap sen neden bizim aramızdaki durumu bu kadar merak ediyorsun? Yoksa sen mi Kadir'den hoşlanıyorsun?"
"Evet" dedi cılız bir sesle.
"Bana diyeceğine onunla konuşsana o zaman" dedim heyecanla.
"O senden hoşlanıyor. Beni sadece arkadaşı olarak görüyor"
"Uzun zamandır tanıyorsunuz birbirinizi. Hem bizden daha iyi bir çift olacağınıza eminim. Aaa baksana işin yoksa sende gel bizimle sinemaya"
"Olmaz. Kadir'le konuştuk. Gelirsem bozulur."
"Ben sizin konuştuğunuzu biliyor muyum? Hayır. Eee seni arayıp yalvarmış olsam ve sende kabul etmek zorunda kalmış olsan"
"O zaman bir şey diyemez"
"Aynen öyle. Hadi şu çocuğu sana aşık edelim" dediğimde kıkırdamaya başladı.
"Sinema çıkışı yemeğe baş başa gidiyorsunuz. Ona göre güzel ol" deyip telefonu kapattım.
Serap bana yaptığı iyiliğin farkında değildi. Onun sayesinde bir hışımla aldığım Kadir'le buluşma fikri iyi bir olaya dönüşmüştü. Ayrıca Kadir'in ben reddetsem bile kalbi kırılmayacaktı. Çünkü yanında onu uzun zamandır seven ve yaralarını her koşulda saracak bir kız vardı.
******
Serap ile beni yan yana gören Kadir anlık bir şok yaşadı.
"Selam. Serap'ın da geleceğini bilmiyordum"
"Selam. Senden sonra onu arayıp bize katılsın diye yalvardım. Çünkü okulda pek görüşemiyoruz" dedim dudak büzerek.
"Tek olacağımızı sanıyordum" dedi suratı düşerek.
" Canım dram filmine gitmek istiyordu. Senin karşında da doyasıya ağlayıp dalga malzemesi olmak istemediğimden Serap'tan rica ettim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hala Unutamadım
ChickLitBirini sevmek, bu duyguyu kabullenmek ve itiraf etmek ne kadar zor olabilirdi? Asya için zordu, hatta imkansızdı. Çünkü o aşkı; izlediği dizilerden, okuduğu aşk romanlarından ibaret sanıyordu. Sonra o çıktı karşısına... Tüm dünyasını alt üst eden b...