6 AY SONRA
"Sonuç ne sen onu söyle bana." Tableti Alkım'ın kucağına fırlatıp o an boşta olan Yaren'e sarıldım. Yaren olayın şokundayken Alkım gülerek bana baktı.
"Bu, bizim beklediğimizden yüksek. Sanırım karşımda bir Uçak mühendisi duruyor." Olduğum yerde zıplayarak Alkım'ın kucağına doğru atladım. Alkım kahkaha atarak bana sarıldı.
"Vay be, Uçak ve Uzay Bilimleri mühendisliği ha? Tanrım Aybars bu pilotluktan bile havalı ama ya."
"Aşkım kazandım."
"Kazanmayacaktın da ne olacaktı? Son 6 ayda yemedim içmedim ders çalıştırdım seni."
"Ah Alkım, seni çok seviyorum. Çok, çok, çok." Eğilip dudaklarına peş peşe bir kaç öpücük bıraktım. Alkım kahkaha atarak kafasını çekti. Yaren ve Sena televizyon izliyorlardı. Onları dürterek tableti onlara çevirdim.
"Bakın kızlar bakın, gözünüz gönlünüz açılsın şu puanlara bir bakın." Kızlar puanlarımı incelerken telefona sarıldım.
"Sedat ne oldu?"
"Spor Bilimleri, şimdilik kazandım. Elemelere falan gireceğim. Sen?"
"Puan mükemmel, Uçak ve Uzay Bilimleri."
"Bekliyordum zaten senden öyle bir şey matematikte 39'da 39 yapan biri için... Kanka akşama geliyorsunuz değil mi? Yengeyi de al gel."
"Ya gelmem mi oğlum, tabii ki geleceğiz. Sen adresi mesaj at. Sınıftan kimler geliyor onları da yaz. Alkım'ın göz önünde olmasını sevmiyorum. Hepsi aç kurtlar gibi bakıyor."
"Mal, çünkü sevgilin Alkım Tanay!"
"Ne diyeyim, şanslıyımdır. Hadi bekliyorum mesajını. Seviyorum seni."Sedat daha konuşurken telefonu yüzüne kapatıp Alkım'a doğru eğildim. "Akşam gidiyoruz değil mi? Biliyorsun mezuniyet törenine katılmadım ama eğlencesine katılmalıyım..."
"İstiyorsan gideriz aşkım. Benim için hava hoş. Hem yanında olmam iyi olur. İçip dağıtırsın sen yine sonra tanımadığım bir çocukla eve gelmeni istemiyorum." Gülerek üzerine doğru yayıldım. Alkım saçlarımla oynamaya başlayınca yutkundum.
"Keşke anneannem burada olsaydı ve görseydi." Diye mırıldandım olduğum yerde suratım düşerken. Alkım elimi kavradı ve avuç içlerimi öptü. "Emin ol Aybars, Begüm hanım burada olsaydı seninle gurur duyardı. Ben de gurur duyuyorum. Ufaklığım büyüyor..." Ayağa kalkıp Alkım'ı da çekeledim.
"Ya nereye gidiyorsunuz yine?" Sena'nın çıkışmasıyla kıkırdadım.
"Odamıza gidiyoruz canım. Hani izin verirsen başarımı kutlayacağız." Sena oflayarak Yaren'e ve televizyona bakınca. Hızla odaya geçtik. Alkım'ı odanın ortasında bırakıp bilgisayardan geçenlerde dinlediğim radyo frekansını açtım.
Alkım'a yaklaşarak ince bedenini kendime doğru çektim. Üzerimden tişörtümü ve pantalonumu çıkarttım. Alkım bana eşlik ederek soyundu. Sıcak vücuduna dokundum. Bedeni yavaşça bedenime değdiğinde gülümsedim ve şarkıya eşlik ettim. "Ateşli dudakların, gamzeli yanakların, o gün ki gördüm seni, yaktın ah zalim beni." Müzeyyen Senar'ın plak cızırtısı ile birlikte tezat oluşturan kadife sesiyle yavaşça salındık odamızın ortasında.
Sıcak nefesini saçlarıma üflerken hafif terlemiş boynuna kafamı yerleştirdim ve bedeninden yapışıp ona sıkıca sarıldım. Kollarını omuzumdan uzatıp kafamı kaldırmam ile birlikte dudaklarımızı birleştirdi. Slow Nostalji kanalda şarkı değişirken yavaşça yatağa yaklaştım ve sırtımı yatağa bıraktım. Alkım üzerime doğru eğilirken kulağıma dolan şarkıyı dinlerken boynumu öpen Alkım'a sarıldım ve onu göğsüme çektim. O göğsüme yatarken ben de yastığı kafamın altına çekip kadınımın mis kokulu saçlarını öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzündeki İki Kadın
Literatura FemininaGirl*Girl "Kaptan, size bir şey söylemeliyim; Ben daha önce hiç uçak uçurmadım!!!" "Senin gibileri nasıl mezun ediyorlar?" "Ben mezun olmadım ki, son senem." "Üç senedir sadece tek tuşa basmayı mı öğrendin?" "Aw! Kusura bakmayın kaptan isterseniz...