Kaki aunty meylie diikat dgan tali. Kemudian mereka menarik tali tersebut. Aunty meylie ternaik ke atas. Kaki nye mula melecet akibat menahan berat badannye. Kemudian kain yg di atas lntai di tarik. K-kolam b-buaya !!? Aunty meylie mula cemas. Pengawal2 tu mnyimbah aunty meylie dgan darah monyet. Bau darah tersebut menarik perhatian buaya2 di dalam kolam tersebut. Aunty meylie hnye berdoa agar ajal nye bukn di sini. Seekor buaya melompat. "Warghhh !!!!" Jerit aunty meylie apebila gigi yg sngat tajam tu mnyentuh rambut aunty meylie. Aunty meylie ketakutan.
..
Mereka bersiap utk mulakn kerja. Semua sudh bergerak ke lokasi masing2. " jun !" Panggil Kirito di bhgian tidk ramai orang. Err, dia panggil aq ke ? Jun mmndg sekeliling kemudian jari telunjuk di tunding ke dirinye. Hikari mengangguk. Jun menelan liur kelat. Apasal dia panggil aq !? Aq salah buat sesuatu ke !? Jun perlahan2 bergerak menuju ke hikari.
Jun menunduk saat wajah nye di tenung oleh hikari. Hikari mngeluh perlahan. "Aq..." Hikari memegang leher nye. Jun mngangkat wajahnye. Kening kanan dijongketkn. "Aq....mintak maaf pasal kt skyland tu" anak mata dilrikn saat mereka bertemu. Jun tidk balas ape2. "Aq betul2 mintak maaf. Aq rse aq terlebih pulak. Aq cuma tak nk susahkn diorg shje " luah hikari. Jun mngeluh perlhan. Kemudian wajah diangkat. "Okay,aq maaf kn kau "jun tersenyum manis. Seketika, hatinye berdegup kencang melihat senyuman Itu. "Dh,aq pergi dulu " jun meninggalkn hikari di situ.
Hikari tersedar dri lamunan nye. Kemudian tersenyum. Hikari berlari di sebelah jun. Jun mmndg hairan. "Kau dh knape ?" Hikari mnggeleng. Jun berlari ke iro. Hikari berlari ke kuda nye. 10 minit lgi festival akan bermula. Jun dn hikari bergerak ke lokasi masing2 "bye " jun tersenyum. Pandangan mata tu... Ia terima aq. Hikari membalas lmbaian.
"Woah,bru mula dh ramai giler. Makanan tu ! Nmpak sngat sedap !!" Akagi bercakap sorg2. Liur nye ditelan bnyak kli. Hnye mmndg makanan yg digoreng. "Klau beli makanan kjap shje xpe kn ?" Akagi tersengih kemudian berjalan ke gerai takoyaki tu. Lelaki tu memakai mask hitam menutup mulut dan hidung nye. Topi jugak ade di atas kepala. Akagi beli di gerai tu. Lelaki tu ternmpak logo verellyn di uniform Akagi. "Verellyian" bisik nye. Mereka mmndg kemudian membuat kerja semula.
Seronok shje Akagi makan sampai dia x sedar. Yg ade seseorg di blkg nye. Panggg !!! Akagi pengsan di situ. "Tarik dia" mereka hnye mengangguk. 30 minit kemudian. Akagi tersedar. "Arghhhh,kepala aq" Akagi cuba memegang kepalanye. Malangnye,tgan dia diikat. "W-woi ! Lepas kn aq !!" Jerit Akagi apabila melihat 2 org sedang memerhati nye. "Diam !" Akagi tersentak. "Siape korg ! Ape korg nk huh !! Lepas kn aq !!" Pang !! Satu tmpran di pipi Akagi. "Kau nk kene lmpang lgi ?! Ha,bising la !" Mereka berdua ketawa kn Akagi.
Akagi terbaring. Lemah betul aq ni ? aq verellyian. Dipilih oleh aoyama sama. Tpi,knape aq terlalu lemah ? Knape aq cepat nangis ? Lemah sungguh aq ni !? Okaasan selalu pesan walaupon kita perempuan kita jugak boleh jdi kuat ! Jdikn kesakitan sbgai kawan ! Aq kene lawan mereka ! "Huh ! Tu je ke !?" Soal Akagi sinis. "Ish! Bising lgi huh !?" Lelaki tu mendekati akagi. Ppang !! Akagi mnyepak lelaki tu. Lelaki tu jatuh terbaring. Bukk !! Akagi mnggunakn kakinye utk memukul lelaki tu.
"Tak guna !" Seorg lgi mendekati akagi. Dia memegang kolar akagi. Kemudian mncapak Akagi di dinding. "Arghh" akagi mngerang kesakitan. Bukk !! Bukk !! Badan akagi dipukul. Akagi menahan kesakitan. Bdan nye berdenyut2 menahan kesakitan. "Huh? berani bgun lgi !?" Akagi tersenyum sinis. "Kau tahu kuasa aq ape !?" Lelaki tu mmndg hairan. "Bye,jumpa lagi" akagi hilg di situ. "Ape !? Xguna dia hilg !? Hancur racangan kita !? Mcam mne klau kaito tahu !?" Lelaki tu menendang dinding beberapa kli. "Jgn risau,kita akan jumpa dia lgi" seorg lagi Cuba bgun. Ni klau kaito,hbis mereka dicincang. Rosak plan diorg utk mncuri emas di istana tu. Mereka mndengus geram.
Puff ! Akagi jatuh di atas tanah. Dia hnye boleh teleport dirinye sejauh 6-7km shje. Dia masih kene bljar. "Huh? Jauh betul diorg tarik aq ?" Akagi menahan kesakitan. Tali digesek dgan botol Kaca yg Kebetulan jumpa di situ. Selepas tgan nye sudh dilepskn. Akagi mahu bgun. "arghh,sakit" perutnye dipgg. Darah mula mngalir. Sungguh sakit bila lgi dipgg. Akagi menggagah kn dirinye utk berjalan. Walkie talkie nye berada di beg yg disangkut di kuda nye. "Hiyarghh !" Akagi teleport dirinye lgi Sekali. 7 meter lgi dia akan spai di kudanye. Darah mngalir dri perut tidk berhenti2.
"Noi...." Lemah shje suaranye. Walkie talkie dipicit. "Akagi ? Akagi ? Akagi !?? Over!??" Tidk dijwab. Noi cemas. Noi naik kuda nye lalu menuju ke tpat Akagi.
"Akagi !! Bertahan !!" Akagi tersedar. Hospital ?? Mungkin. Mata dipejam semula. Tgannye dirsekn seperti digenggam,kuat. Sejuk. Mata dibuka. Lampu ? Aq kene bedah ke ape ?? Nk kte peluru pistol xde. Akagi mngerling doktor yg kluar kn sesuatu. Batu ?? Apekah ?? Mungkin aq x sedar yg waktu aq mngesot ade Batu masuk ke luka aq ? Mungkin. Mata ditutup.
...
"Ape yg berlaku ?" Soal Yumi yg baru sampai. "Akagi, hmpir2 mati. "Jwab Kirito. "Ape maksud kau huh !?" Kirito mmndg wajah yumi. " Dia ditgkap oleh seseorg. Kemudian, mungkin ade sesuatu berlaku mnyebabkn diorg bergaduh mungkin ? Perut akagi cedera teruk. Pukulan org tu mesti bukan biase2" hujah Kirito pnjg lebar. Kaki Yumi lemah. Dia terduduk. "Yumi,kau okay ?" Jun bantu Yumi berdiri. "Aq x tahu pulak. Negara yg kaya raya ni mempunyai penjenayah yg sngat mngejamkn. knape dia serang Akagi ?" Yumi mahu kn jwapan. Sensei saka hnye memikirkn sesuatu. "Skrg ni kita x tahu ape yg akan berlaku. Jdi sensei nk ingat kn sentiasa la berwaspada. Sensei xsedap hati. Mcam akan ade bnde buruk shje yg bakal berlaku. " mereka hnye mengangguk. Faham ape yg sensei saka ktekn. "Sensei,biar sye sje yg jga Akagi." Sensei saka mengangguk. "Okay,kita mula berkerja semula " mereka hnye akur.
...
Baka means bodoh😹
"Baka !!!! Mcam mne dia boleh terlepas huh!??" Ketua dia mnyepak2 meja kayu disebelahnye. "Maafkn kami boss." mereka berlima hnye menunduk. "Maaf maaf!!? Tu je ke !? Hasil !? " dia mngetuk meja kuat membuat kn yg lain tersentak. "Tpi,kaito—" bang !!! "Ape kaito2 !?? Xde adab ke huh !? Aq lebih tua dri kau kn !?" Cehh,pejahat pon kene beradap tau. " maaf,boss. Tpi perempuan tdi ade kuasa teleport" terus shje ketua nye mmndg mereka berlima,kaito. Teleport ?? Mmg x didugala mcam mne dia boleh terlepas bgitu shje. "Dh ! Skrg aq dh malas nk dgar. aq nk kau tgkap sorg lelaki ni. Dia ketua bgi group tu !! Tpi klau x dpat jugakla ! Kita Terus kn shje misi kita !" Kaito mendengus geram. Mereka berlima mengangguk kemudian Terus berlari kluar. "Kau tunggu nnti ! Aq pasti dpatkn emas tu ! Aq akan balas dendam pada kau yuo !" Bush !! Dia mnyepak meja kayu tdi. Hbis hancur lebur. Terus kaito kluar dri situ.
To be continue !
Guys !! I love you! Because my story ranked 12 in fantasy !! I just can't believe this !😍😍😍😍💕💕 by the way,keep vote !
⭐⭐⭐
YOU ARE READING
© Princess Verellyn : The Dark Water
FantasyPrincess Verellyn : The Dark Water Jun Sasaki/narase gadis kecil yg semua org mahu jauhkn diri drinye disbbkn rambutnye berbeza dri mereka. Jun berambut silver white membuatkn semua org rse pelik dgan jun. Dri kecil jun tiada kawan. smpai la makcik...