46🍗

2.6K 121 26
                                    

"H-huh ? Mcam mne dgan team yg kalahlan permaisuri nami?" Soal jun masih menggigil. "Diorang baru je menang" jawab carl tersenyum. Jun terduduk. Air mata nya mengalir. "Ya,asal kau menangis ?" Soal carl. "Sbb...hiks aq ..gembira. Xde orang yang penting bagi...hikss aq mati" diseka air mata yang tak henti-henti. Rize dan carl tersenyum.

"Jun,good job !"

...

"Yeahh !!!"
"Verellyn 1000×"
"Kita menang !!"

Semua bersorak gembira setelah 3 bulan berperang. Walaupon, ade verellyian yang mati tetapi pasti mereka tenang di sana. Sbb mereka mati atas berperang.

"Wehh,bgi laluan !!" Semua orang bgi laluan. Yumi cedera parah. "Cepat ! Kita kene sembuh kan dia!!" Jerit sensei saka dengan bjunya berlumuran darah. Sensei masaki menangis di tempat yang agak jauh dri orang. "Kau..masih hidup. Terima kasih" ujarnya perlahan.

"Yumi ! Bertahan !! Kau kuatkan !!" Akagi memegang tgan Yumi erat. Yumi tidak mnjwab. Dia xde tenaga utk bersuara. Hampir 2 minggu darah dia x berhenti. "Tepi !!" Verellyian2 semua ke tepi. "J-jun ???" Yumi mmndg jun. Mata nya Sekarang sudah mula kabur. "Carl !! Selamat kan dia !!!" carl mengangguk faham. Kemudian dibaca sesuatu. "Tahan sikit" Katanya perlahan. Carl mnyentuh luka parah yumi. "Arghh !! Sakit !!" Erang Yumi. Beberapa minit kemudian luka tu mula sembuh. Yumi mula pengsan. Semua mula bersorak.

"Korang ni Siape ???" Soal aoyama-sama yang baru tiba di tempat tu. "Kami keluarga Sasaki" jawab Carl dan Rize serentak. "Huh ?" Semua blur. "Ni,rize naga darah. Ni carl naga crystal" ujar jun tersenyum. Rahang diorg jatuh. Biar betul ??

..

2 minggu lepas peperangan.

"Terima kasih,sbb tolong aq. Klau tak mmg aq akan Jadi naga kegelapan buat selama2 nya " ujar seorang lelaki berambut putih. Dia tergelak kecil. "sama-sama, Tpi ape nme kau ?" Soal jun. "Aq light. Naga Light"

..

3AV berkumpul semula. "Seronok tgok korang dah bersatu balik" ujar shin secara tiba-tiba. "Huh ? " jun tak faham. "Kau tak dgan kitorg ke ?" Soal noi pada shin. "Aq baru perasan yang..bila kau berkawan dgan jun ni boleh Jadi giler" semua mmndg hairan. "Sbb,jun kawan yang terbaik. Sbbkan dia,aq lupa niat asal aq. Kau kan tahu ? Aq ni pengembara. So aq xleh masuk academy ni" sambung shin.

"Aq juga" mimi berdiri. "Aq masih kene belajar. So,aq xleh boleh masuk group ni" ujar Mimi. "Tak,sbb kan kau kene bljar lagi la. Kau kene masuk group ni" yumi memegang tgan Mimi. "Betul ! Dan...aq xleh berada dlm group ni" kata jun. "Knape !?" Laju hikari Bantah. "Sbb,aq perlu tahu lagi ttg Sejarah Sasaki " ucap jun perlahan. "Tapi aq akan lawat sini lagi. Dan ttp jdi verellyian " sebak pulak.

"Last,aq nak cakap lepas aq pergi. Aq..sayang kan korang"

The End

Alhamdulillah, dah tamat dah story ni !!!❤❤❤❤❤ arigatou readers-san yang sentiasa setia membaca story ni !! Insyaallah,,klau rajin cikzul buat s2 dan tatabahasa akan diperbetulkan, HAHAHAHA. Apa-apa pon, semoga korang sihat sejahtera. Dan jangan lupa read dan vote story cikzul yang lain. Okay,sampai sini je la. Bye !*bow*🔥
⭐⭐⭐

__

"What ?? Dah tamat ?!! Habis tu mcam mne dgan kisah percintaan aq dgan jun !!??" -hikari.

"bising !"-jun

"Kalau,author ni rajin. Baru boleh buat kisah percintaan korang. Di Season 2 nanti. HAHAHAHA !!"-carl

"Bye !! Ribu2an terima kasih kepada readers-san yang membaca dari watak-watak Princess Verellyn !!"

"saiko !" -aoyama-sama

"HAHAHAHA !!!" - sensei saka

_____

If korang tak faham sangat cerita ni. Boleh DM di ig: minaryz_ . DM wattpad dh giler. Takleh nk reply😂

© Princess Verellyn : The Dark WaterWhere stories live. Discover now