Zass ! Zass ! Zass !
Lelaki tu melayangkn penumbuknye. Hikari dgan senang elak. Bukk! Bukk! Hikari membalas dgan dua tumbukn yg kuat di perut lelaki tu. Lelaki tu berundur. Kemudian, kaki di sepak di perut hikari. Hikari memegang Kaki lelaki tu. Lelaki tu mngangkat kaki sebelah nye dn Bush!! Kepala hikari di sepak kuat. Berdesing telinga dia. Ape yg beza antara mereka adelah, lelaki tu lebih kuat dlm memukul.
Hikari Cuba tumbuk muka lelaki tu. Lelaki tu menahan. Pang ! Hikari menyepak kaki lelaki tu. Lelaki tu jatuh terbaring. Gedebuk !!hikari melompat dn siku nye tepat terkena pada perut lelaki tu. Ala-ala wwe gitu. "Arghhh !!!" Lelaki tu mngerang kesakitan. Dia memegang perut nye. Berguling2 dia dibuatnye.
Hikari berjalan ke arah lelaki tu. Sepak kn yg kuat dihadiahkn " siape kau huh !? Bgitahu aq !?" Tidk dijwab. Pang !! Di sepak lagi. "Arghhh!!" Dia mngerang kesakitan. " haishh !!" Hikari meninggalkn lelaki tu dlm kesakitan. Hikari mngesat Bibirnye,darah.
"Oii,kau asal balik—" kate2 nye berhenti apebila melihat darah di dahi dn di bibir hikari. Hikari turun dri kudanye. "Kau knape huh ? Darah2 ni ?" Jun mula cemas. "Waktu aq nk balik. Tiba2 ade org serang...Aq. Xpe, aq....okay" ujarnye dgan lemah. Telinga dia masih berdesing akibat sepakan lelaki tdi. Kuat sungguh pukulan dia. "Diorg mne ?" Soal hikari. "Diorg dh tidurla. Dh pukul 10 malam ni. Esok nk kerja semula " hikari hnye mengangguk kemudian tgan dia memegang bahu jun. "Weh !" Hikari jatuh. Cepat2 jun angkat.
"Auch !" Hikari terbgun apebila seseorg cuba cuci luka muka nye. "diamla. nnti kau kjutkn yg lain" hikari memegang lngan jun. "Aq boleh buat sendiri la" jun menjongket kn kening kanan nye. "Ouh,betul ke ? Nah" hikari mngambil kain basah tdi. bru shje dia nk lap. "Aarrgh—" jeritannye diberhentikn oleh jun. "Shhh,diamla senduk !" Jun menutup mulut hikari. "Mmmm sakitmmmm" jun mngeluh. "Tula aq nk buatkn,kau sebok. Padan muka" muka itiknye sudh kluar. Jun tergelak kecil. Hikari baring semula. Penatnye hari ni.
Sedang jun mngelap darah hikari. Bang !! Jun memegang dadanye. "kau dh knape ? Okay x ?" Soal hikari. "X,..xde pape" jun mnyambung mngelap darah jun. Hikari mula tenang. Mata dipejamkn. Xtahu knape? Bila perempuan ni yg buat, sentiasa tenang. "Buka bju kau " terbeliak mata hikari. "K-kau, h-hentai ek ?" Teka hikari. "Kepala senduk kau. aq suruh kau Bukak uniform kau. X panas ke ? Lgipon kau pakai bju lebih,bukan ?" Hikari mmndg tubuhnye. "Ouh,okay" dia tersengih.
"Dah2,pergi tidur bilik kau" jun menolak lngan hikari apebila melihat lelaki tu sudh lena tidur di atas toto. "aik ? tidur mati ke ap—" Tgan hikari menarik lngan jun. Membuat kn jun tersungkur. Jun betul2 berada di hdapan wajah kacak hikari. Seketika, jatungnye berdegup sngat kencang. Takde ribut, takde petir jntung nye berdegup dgan sngat kencang. Wajah nye berona merah. "L-lepas la " jun duduk seperti asal. Tgan nye ditarik, kemudian dipndg hikari. Wajah nye bertukar kemerah merahan. Laju,shje kaki dilangkah ke bilik. Hikari tersenyum. Aq takkan buat dia menangis, aq janji !
..
"Noi,tolong ajar aq gerakan ni " noi mengangguk. Jun masih ingat2 lupa mcam mne gerakan nye. Noi membuat demo. Kaki dikangkang, dua belh tgan diangkat dri tanah terus ke paras dada kemudian ditolak dgan kuat. "Ouhhhh,okay2" jun mngikut ape yg noi buat. Tolakan nye tidk kuat,jdi kuasa nye tidk jadi. "X2,tolakan kene kuat. Klau tak mcam mne nk kene sasaran " jun mengangguk. "Jun ! Ganbate !" Ujar Akagi. "kau pon !" Smpat jun balas. Skrg masih awal pagi. Lgipon festival tu mula pukul 1 petang. "Sensei,tgok. Teleport kamu makin lame makin bgus. Klau sebelum ni kamu boleh teleport smpai 4km Skrg sampai 8km,bgus2 !" puji sensei saka. Akagi menunduk malu apebila menerima pujian itu.
"Hiyargh2, mati kau mati kau !" Yumi mnggunakn kuasanye utk mnyerang kirito. "Aduhh !! Sakitla. Rasekan ! Fire punch !!— aduh ! Sakitla !" Yumi ketawa terbahak2. Serangan kirito tidk jdi apebila yumi mnyimbah dgan air. Dan di ulang pergerakkn yg same dgan mnggunakn ais. "Nk lagi ?" Kirito mmndg tajam. Sungguh sedih ! Dia kalah teruk dgan perempuan !? Ini sngat memalukan !! "Siap k—" hikari menahan. "Jom,lawan dgan aq "Kirito tersenyum sinis. "Huh ? Aq ? Lawan kau ? No hal la" Kirito sudh mngmpal kn penumbuk nye. Tgan diltakkn diparas Dada. Setiap kali,api datang hikari lawan dgan tenang. Zass ! Zass ! Zass ! Api Itu hilang. "Huh ? No hal ? Mcam ade hal je ?" Hikari jwab dgan sinis. Angin bertiup di kawasan itu. Kirito mngetap Gigi. Kalini serangan api bertubi tubi. hikari halang dgan senang. "itu je ke ka—" kirito hilang. "Hiyarghh !" Hikari jatuh di tanah. Kirito menolong hikari bgun
"Wahh,hebat2" Kirito sudh kembang."Mcam ni " noi membuat pergerakkn tdi. Zass !! Tanah2 itu terangkat dn tepat kene batang pokok "wahhh" jun terlopong. "Okay2, aq Cuba" noi mengangguk.
..
"Aduhh " aunty meylie mngaduh sakit apebila tikus Cuba memakan isi kakinye. "Pergi ! Pergi !" Halaunye. "Jun....gomenasait"
...
Seperti yg dijanji kn. Mereka dijemput ke majlis tari menari topeng. Mereka berpecah kerana lelaki dn perempuan mempunyai pintu khas. "Okay ?" Yumi masih membelek2 gaun nye. "Dh okayla" Akagi mnjwab. Yumi mengangguk faham. "Aik ? Xsabar ke nk jumpa cik Abang ?" sakat jun. Akagi ketawa kecil. "M-mane ade " bantah yumi wajah sudh berona merah.
Majlis pon bermula,mereka semua masuk ke dewan dgan berkumpulan. Opening dimulakn dgan ucapan dri Raja Yuo. Kemudian, majlis bermula. Yumi dn Akagi terpisah dgan jun. "Aduhh,jun ni. Tdi bukan main dia ckp jgn sampai terpisah. Ini,dia pulak " rungut Akagi. "Xpelah,jom makan ?" Terus Akagi tersenyum lebar.
"Dh okay ?" Noi dn hikari mengangguk. "Betul ek ? X tipu ? Tie aq senget x ? Seluar aq elok ? labuh sngat ke ? Kot aq ? Okay ? Xde koyak mne2 kan ?" Bertubi tubi soaln ditujukn. Noi dn hikari mnggeleng shje melihat gelagat Kirito. "Okay,korg bolehla makan2 dulu. Sensei nk jumpa kawan " mereka bertiga mengangguk. "Kawan ?" Noi mngangkat bahu beberapa Kali. Mereka melihat tubuh sensei saka yg menuju ke seorg perempuan. " tak tahu pon sensei saka ade scandal ?" Lngan hikari ditolak beberapa Kali. "mnela aq tahu " jwab hikari. "Dhla,aq nk cari makanan" ujar noi. "Cari makanan ke ? Cari Akagi ?" Jelingan dihadiahkn. Mereka berdua ketawa. "Aq pon" Kirito tersengih. "Cehh,yela2" Terus Kirito hilg dri pandangan. Minuman Oren itu diteguk Sekali. Disandar di dinding,melihat semua org. dibhgian tgah2 ade beberapa org menari. Sesekali, ade perempuan yg mngajak dia menari tetapi ditolak dgan lembut. Bgi dia,dia hnye mahu menari dgan perempuan tu. Diam2, hikari tersenyum sorang2. "Baik, aq cari dia" hikari mula gerak.
"Wahh,semua sedap2. Makcik kantin pon tak pernh masak masakan ini !" Ujar jun dgan terliur. Bginye,makanan lebih menarik daripada orang2 yg sedang menari. "Nak ni, ni. Ni pon. uish ni mcam sedap je " matanye tidk lepas mmndg makanan2 di atas meja. Sedangkn, dia tidk sedar seseorg mmndg nye dri jauh. Kemudian senyum. "Kau target aq "
To be continue !
Sorry guys !, lately ma phone became so annoyed ! Erghh ! cemburu Bila kawan ade phone baru. Huaaa,nak jugak !!(ㄒoㄒ) HAHAHAHA, by the way. How ? Raya ? Rayakn sebulan ? Hahaha, keep vote guys ! Love you readers !!( ˘ ³˘)❤
⭐⭐⭐
YOU ARE READING
© Princess Verellyn : The Dark Water
FantasyPrincess Verellyn : The Dark Water Jun Sasaki/narase gadis kecil yg semua org mahu jauhkn diri drinye disbbkn rambutnye berbeza dri mereka. Jun berambut silver white membuatkn semua org rse pelik dgan jun. Dri kecil jun tiada kawan. smpai la makcik...