Shinra evinde verdiği partidekilerin eğlenmesi için herşeyi yapıyordu. Celty de severek ona yardım etmeyi kabul etmişti. (*saatlerce yalvardı*)
Misafirleri zaman geçtikçe gelmeye başlamıştı. Zamanla kişiler artmış bunla birlikte de dairedrn yükselen kahkaha sesleri uzaklardan duyulur olmuştu. Ikebukuro nun eski sokakları hiç duymadıkları bu gürültülerle mutlu olurken Sarışın yarım bıraktığı sigarasını söndürüp güneş gözlüğünü çıkardı. Shinra'nın evine yaklaşmıştı. Evin önüne geldiğinde bastıran yağmuru umursamadan gökyüzüne delici bir bakış attı. Kapıda bekleyen siyah arabayı fark etmemişti.
Içerideki mutlu ortama karışmaya çalışarak en köşesi yere oturdu sarışın. Kısa bir zaman sonra Shinra yanında bitmişti bile.Sh-"Sonunda gelebildin ha Shizuo"
S-"Geldim Shinra"
Sh-"Eğleniyor musun bari"
S-"Hayır."
Shinra şaşırıp nedenini sormaya başladı. Shizuo ceketinin cebinden çıkardığı yeni bir sigarayı yaktı.
S-"Bugün onun yıldönümü"
Shinra anlamaya çalışarak "kimin ?" diye sorsada Shizuo cevao vermeden diğerinin yanına oturmuştu bile.
Shinra diğer misafirlerinin yanına giderken aklına gelen son misafirle yerinden sıçradı.
Celty endişelenip telefonuna " Neler oluyor Shinra ?" yazmıştı.
Shinra gülümseyerek;-"Birini çağırmayı unuttum"
Celty başıyla " hayır" desede Shinra çoktan numarasını çevirmişti.
*
Siyah odanın ücra köşesinde çalmakta olan telefonu açmaya gidemeyecek kadar isteksizdi siyah giysili adam...
Kiraladığı dairesinin karanlık manzarasına balkondan ta demirlerden izlemek büyük eğlencesiydi. Israrla çalan telefona bakmaya gitmek için pencereden atlayıp içeriye girdi. Sonunda telefona ulaşabilmişti.Sh-" Izaya ?"
I-" Efendim Shinra''
Shinra derin bir nefes alıp;
Sh-"Sonunda açtın bende bişey oldu sandım."
I-"Olabilmesi muhtemel"
Sh-"Onu boşverde bugün partimiz var bize gelsene"
I-"Hm Shizu-chan orda mı? "
Sh-"Im..Şey evet burda, biraz önce geldi hem...onunla neden bu kadar uğraşıyorsun seni anlayamıyorum"
I-"Çünkü o bir canavar bende onun katiliyim"
Sh-"Yine başladı klasik Izaya lafları dilin olmuş yine pabuç gibi"
I-"Hahahaha"
Sh-"Gelecek misin peki ?"
I-"Hayır gelemem"
Sh-"Neden ?"
I-"Bugün benim yıldönümüm"
Sh-"Anlamadım..."
Izaya telefonda daha çok konuşmak istemediği için kapatma tuşuna basıp mutfağa doğru yol aldı. O yıllardan kalan beyaz şarabını açıp zarif ince kadehine boşalttı. Şişeyide yanında alıp balkonun kenarına oturdu. Gece daha uzundu...
*
Yemekler yendikçe herkesin neşesi yerine geliyordu. Bütün Dollars üyeleri ve Ikebukuroluların geldiği parti (*İzaya hariç) yavaş yavaş gidenlerle birlikte sakinleşmeye başlamıştı. Shinra ortamı neşelendirmek için birşeyler düşünmeye başlıyordu. Dairede Etrafı temizleyen Mikadoya , Izayanın yemek yiyen ikiz kız kardeşlerine, sigara içen arkadaşı Shizuoya, sevgilisi Celtye , köşede sıkılan Varonaya, Kendi aralarında konuşan Kadotanın ekibine, Uyuyan Kida ve Tom'a baktı.Ortamı neşelendirmek için kendi icat
ettiği bir oyunu oynatmaya karar vermişti. (*Adını söyle oyunu*)Sh-"Buraya bakın millet sizle Adını Söyle oynayalım mı? "
Merak eden gözler ve umursamaz gözler Shinrada birleşmişti.
Sh-"Nasıl oynayacağımızı anlatayım herkes Ikebukurodakilerin ismini bir kağıda yazacak çektiğim karttaki kişinin adını size söyleyeceğim ve sizde onu ne kadar tanıyor olduğunuzu hepimizle paylaşcaksınız anlaştık mı ? "
Shinra ortamı canlandırmayı başarmıştı. Herkes oyuna katılmayı kabul etmişti. (*susanlarda kabul etti sayılır örn: Shizuo*)
Shinra herkesin elindeki kâğıda tek bir tane isim yazmalarını istedi. Sonra onları toplayıp içeriden birini seçti. Kağıdı açıp içindeki isime baktı gözleri o kişiyi ararken oyuncuları bir heyecan almıştı. Shinra sırıtarak Shizuoya dönüp "Hep birlikte Shizuo'nun adını söylüyoruz" demişti.
Sıra sıra onun hakkında düşünceleri oyuncuların ağzından dökülmeye başlamıştı.Shinra-"En yakın dostlarımdan biri çocukluktan beri arkadaşız"
Tom-"Çalışanımdan çok dost dediğim kişi"
Varona-" Kendime en yakın gördüğüm en müthiş insan"
Kadota-"Sert mizaçlı güçlü bir kardeşimiz"
Celty-"Dost"
Mikado-"En güçlü kişi"
Kida-"Yumruğundan kurtulan olmadı"
Izaya'nın kardeşleri-"Kasuka'nın abisi"
Shizuo başıyla onları onaylayarak sigarasını bitirip attı. Shinra sıradaki kağıdı çekecekti bile. Çektiğinde gördüğü isimle gülümsedi.
Shinra-" Izaya Orihara"
Odadaki herkesin gözü bianlık Izayayı arasada kaldığı işlerine geri döndüler.
Shinra-"Yorumlarınızı alalım"
Celty-"Iki yıldır iş yaptığım adam iş dışında pek konuşmuyorum. Ama bi keresinde Izaya bana yardım etmişti.
Sevgilim Shinrayı bulmuştu."Shinra-"Daha tanışalı iki yıl oldu ama yıllardır onu tanıyor gibiyim açıksözlü ve dobra bir kişiliği var"
Erika-"Gözlerine kurban olduğum küçük bir şeytana benziyor gülümsemeside çok tatlı 😍 "
Varona konuşmayı istediğini belirtirken bütün gözler sorarcasına sarışına dönmüştü.
S-" Ne dememi istiyorsunuz pireden özür mü diliyim bide defolup gidin başımdan konuşmayacağım"
Sh-"Shizuo sinirlenme o burda değil merak etme''
S-"Merak ettiğim için değil de geldiğinden beri benle uğraşıp duruyor lanet herif Sokaklara ne kadar hasar verdiğimi biliyorsunuz işte anlayacağınız onu öldürmek istiyorum kaybettiğim iki yılımı geri almalıyım "
Shinra Shizuo yu sakinleştirmeye çalışarak konuşmaya başladığı sırada diğerleri evine doğru yola çıkmıştı. Celty onlara kapıya kadar eşlik ederken Shinra Shizuoyla konuşmaya başlamıştı.
Sh-"Izayadan neden bu kadar nefret ediyorsun, Shizuo o benim arkadaşım hem öyle kötü birisi de değildir. Biraz deli doludur kimi zaman fırtına kimi zaman dalgasız deniz gibidir ama bi nedeni vardır. "
S-"Nedeni ne acaba ?"
Sh-"Bunu sen bulmalısın "
Shizuo anlamasada başıyla onaylayarak aşağıya inmiye başladı. Tüm enerjisi tükenmiş gibiydi.
Evine giderken Siyah araba harkete geçip onu takip etmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden ? (Shizaya)
FanfictionSırların varlığını sürdürdüğü küçük bir hikaye. Animesinden farklı birkaç şey olacak. Aynı olansa aşk ve birine karşı duyulabilecek bir sır ve bunla nasıl mücadele edileceğidir. "Herşeyin bir nedeni vardır" derler bu sefer "Neden ?" diye soracağ...