23*Tatlı Uyku*

252 21 5
                                    

Genç adam üstündeki kısa kollu tişörtle üşümeye başladığını hissetmişti. Ama eski şehre yürümeye  devam ediyordu. Kafasının içindeki bitmek bilmeyen düşüncelerden kurtulmak istiyordu. Ama nereye giderse gitsin bunun bir faydası olmadığını farketmişti. Kulaklığında çalan ezgili derin ses içine işlerken telefonu çalmaya başlamıştı.
Shinra'nın aramasına cevap vermeyen Izaya bunun yola çıkma vakitleri olduğunu anlamış ve Hindistan'ın eskimiş şehrine veda edercesine bakarak otele doğru yürümeye başlamıştı.

Otelin girişine vardığı zaman Izaya, Shinra ve Kadotayı arabanın yanında bulmuştu.

Sh-"Sonunda geldin Izaya"

K-"Yola çıkıyoruz planımız hazır ekip"

Kadota arkadaşı Shizuo'nun da geldiğini görünce ekibin toplanmış olmasından dolayı Shinrayla birlikte aynı mutlu duyguyu hissettiğini bilmiyordu. Kadota sürücü koltuğuna geçerken Shinra da yiyecekleri kucağına alıp öne Kadota'nın yanına oturmuştu. Izaya Shizuo'nun çoktan kapanmış alnındaki yarasına bakmış ve arkaya oturmuştu.

Shizuo oteldeki odada bir saatlik huzursuz bir uykudan sonra tavanı izleyerek düşmanı olduğu adamı düşünüyordu. "Senle ilgili kafamdaki sorular neden bitmiyor Izaya" diye söylenip bir süre alnındaki yarada gezdirmişti elini. Aşağıya indiğinde Izayaya bakarken Kadotayla göz göze gelip kafasını çevirmiş ve arka koltuğa geçmişti.

Yolculukları sessiz bir o kadarda toprak yolların içinde rahatsız edici geçiyordu. Izaya'nın kapanan gözleri ve yana kayan bedeniyle birlikte başını yastığa yaslamışken arabada yastık olmadığını fark etmeyecek kadar uykuluydu. Derin sessiz nefesler alırken sürtünüp iyiyce yerine yerleşmiş kendini huzurlu bir uykuya teslim etmişti.

Shizuo omzuna dokunan hafif siyah saçlara bakıyordu. Biraz daha yaklaşsa göğsüne yatıp uyuyacak gibiydi. "Boynu tutulsun istemem" diye düşünerek siyah saçların olduğu kafayı elleri arasına almış ve omzuna yaslamıştı. Bunu neden yaptığını bilmiyordu şuanda Izaya uyansa ne diyeceğini de kestiremiyordu. Izayayı omzuna yerleştirmiş kısa bir süre sonra Izaya hareketlenerek  omzuyla boynu arasındaki yere iyice yerleştirmişti. Shizuo kafasını geriye yatırıp ona daha çok yer açmıştı. Sarışın adam gözlerini ovuşturup boynunda sallanan başı kavisli toprak yoldan korumak istercesine sıkmadan tutmuştu. Bu şekilde uykuya dalacaklarını bu yolculuk daha başlamadan önce birisi söylemiş olsaydı Shizuo o kişiye ciddi ciddi gülerdi emindi ki Izaya da aynı şekilde sırıtırdı. Sonrasında o kişiyi bir daha gören olmazdı.

Shinra otelden aldığı baharatlı kekleri yerken arkadaki dostlarına bakmak için onlara dönmüş ve şaşkınlıktan boğazında kalan kekle öksürmeye başlamıştı.

K-"Iyi misin Shinra ?"

Sh-"Öhöö... Iyiyim sadece fotoğraf makinamı bulmam gerek"

Kadota arkadaki yolculara bakıp gülümsedi ve Shinra'nın iyi olduğuna karar verdikten sonra yola bakmaya devam etti. Çılgın adam o sırada arka koltukta sarmaş dolaş yatan eski iki düşman dostuna baktıktan sonra patlayan flaşla birçok fotoğraflarını çekmişti.

Toprak yollar bitmiş ve Hindistan'ın  başkenti Yeni Delhi ye  gelmişlerdi.
Kadota arabayı park ettiğinde Shizuo uyanmış ve Izayaya bakmıştı hala mışıl mışıl uyuyordu. Kendisi hareket edince oda mırıldanmaya başlamıştı.
Shizuo Izayayı omzundan iterek cama yatırdı. Tabiki ona "seni boynuma yatırdım masum, tatlı tatlı uyudun" diyemezdi. Shinra arabadan inmiş ve Kadotayla gidecekleri yeri konuşurken Izaya da uyanmış Shizuoyla göz göze gelmişti.

I-"Iyi uyumuşum günaydın Shizu-chan"

S-"Başkentteyiz yemek yemeye gideceğiz"

Izaya esneyip başını salladıktan sonra arabadan çıkıp kapıyı kapan sarışının arkasından bir süre baktıktan sonra "Ne oldu buna" diye düşünürken oda arabadan inmiş ve arabayı kilitledikten sonra şehrin içinde yürümeye başlamışlardı.

Neden ? (Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin