36*Gerçekler*

171 19 1
                                    

Sein nehrindeki gezintileri bittikten sonra Shizuo Izaya'nın elini sıkıca tutmuş avcılarının içinde ısıtmaya başlamıştı. Yürümeye devam ederlerken otele adım adım daha çok yaklaşıyorlardı.

S-"Tur teknemiz yarın Ikebukuro'ya doğru demir alacak.
Yolculuğumuz bitmek üzere"

I-"Aynen öyle Shizu-chan herşey bitiyor bu gayet normal."

Izaya Shizuo'nun omzuna başını koyup yürümeye başlamıştı.

(Izaya)

Bana bu yolculuktan önce Shizuo'yu sorsalar onu öldürmek istediğimden başka bir şey söylemezdim. Şimdiyse bende değişenlerin tehlikeli yüzünü görüyorum. Bir yalanı oynuyorum ve bıkmadan uzatmaya devam ediyorum.
Bu şekilde devam edersem Shizuo'ya daha çok bağlanacağım.
Her gün bir katil olduğumu kendime hatırlatmaya devam devam edeceğim. Onun çok sevdiği Akina'sını öldüren bendim. Büyük bir patlama yaratıp geçmişi darmaduman etmiştim. Shizu-chan onunla yüzleşmem için herşeyi biliyormuş gibi yapıyor ve gerçekleri önüme altın bir tepside seriyor gibi hissettiriyordu.

Daha fazla olacakları saklayacak vaktim ve kalbim yok. Otele gittiğimiz zaman Shizu-chan'a herşeyi anlatacağım. En büyük korkum onu kaybetmekti artık onu kaybetme duygum azalıyor çünkü  yine yalnızlığıma sarılıp yaralarımı sarabilirim. Yüzündeki hayal kırıklığını hayal edebiliyorum. Bana herkesin baktığı gibi bakacak ama lütfen neden yaptığımı anlamaya çalış Shizu-chan. Belki bir gün beni affedebilirsin. Sonunda otel odamızın kapısının önündeyiz.
Artık zamanı geldi.

Izaya içeriye geçmiş ve kendinizi yatağa atmıştı. Shizuo esneyip onun yanına uzanmış  ve sevgilisine sıkıca sarılmıştı. Sarışın adam uykulu haline rağmen Izaya'yı bırakamıyordu.
Dudaklarını onun dudaklarına bastırıp üstüne çıktığında ikiside birbirlerinden gözlerini ayıramıyordu. Izaya o sarı gözlerden gözlerini hemen ayırmazsa söyleyeceklerini unutabilirdi. Söyleyecekleri uçup gitmeden konuşmalıydı.

I-"Sana çok önemli bir şey söylemeliyim Shizu-chan."

S-"Ben de seni seviyorum sevgilim "
I-"Öyle bişey değil Shizuo lütfen ciddileş ve beni dinle."

S-"Şu anda ciddileşmenin zamanı değil ikimiz yataktayız."

I-"Sadece söyleyeceklerimi dinle Shizu-chan, Ben bunca zaman Akina'nın katilini tanıyordum."

Shizuo kaşlarını çatıp Izaya'nın üstünden kalkmıştı. Yüzü "konuş" diye emir verecek gibi bakıyordu.
Sarışın adam, hiçbir şey söylemeden Izaya'ya bakmaya devam etmişti.

I-"Akina'yı ben öldürdüm."

Izaya'nın soğuk ve tiz sesi sarışın adama bunun bir şaka olmadığını söylemek ister gibiydi. Shizuo
Izaya'ya tek laf etmeden ayağa kalkmış ve kapıya doğru yürümüştü, otelin kapısını sertçe arkasından parçalarcasına kapattığında Siyahların içinde kaybolmak üzere olan adam yere çökmüştü.

Onun yüzünde beklediği hayal kırıklığını bulamamıştı. Sarışın adamda tek bir duygu kırıntısından eser yoktu.

Shizuo sadece gidiyordu.
Tek ışığı, kurtuluşu ondan hızla uzaklaşıyordu. İzini kaybettirmeye çalışıyor gibi durmadan kaçıyordu. Kabuslar genç adamın çevresini sararken telefonuna gelen mesajı yaşlı gözlerinden görememiş ve gözlerini sildikten sonra okumuştu.

"Nehrin kenarında seni bekliyorum. Artık gerçekler konuşmalı ve biz de susup dinlemeliyiz."  

-bilinmeyen numara-

Genç adam cebindeki bıçağı kontrol ettikten sonra cılız ayaklarını kendine çekip güç toplamayı denemişti.
Birkaç denemeden sonra ayağa kalkmış ve tek başına kaldığı  odanın kapısını çekerek otelden çıkmıştı. Bu saatten sonra yalnızdı. Belki de hep yalnızdı ama yeni yeni bunu kabullenmeyi öğrenmişti. Genç adam Paris'in soğuk tarafını yürürken hissettiği kimsesizlikle daha iyi anlamıştı şehrin aşk efsanelerini...

Bulunmayacak kadar uzağa gitme istediğini bastırıp gözünün önünde beliren  güven tablosu misali görünen Shizuo Heiwajima profilini kovmuştu.

Logan'dan duyacaklarını kendisinden duymuştu sadece ve dinlemeden gitmeyi seçmişti.
Izaya sahile geldiğinde kendisini hala  Shizuo'yla birlikte hayal ediyordu.

Logan Izaya'yı görünce sırıtmış ve yanına kiraladığı teknelerden birine bindirmişti. Sinsi adam çoktan kurduğu kameraları ve ses cihazlarını aktif etmişti. Bu görüntülerin uzaktaki birisinin izlemesini sağlayacaktı. Ardından büyük sürpriziyle intikamını almış olacaktı. Shizuo Heiwajima'ya attığı mesajla onu istediği kilit noktaya çektiğine inanıyordu.

L-"Teknemiz nehirde ilerlemeye başladı, söylesene Izaya benden korkmuyor musun ?"

I-"Sana daha fazla kaybedecek bir şeyim yok. Her şey istedin gibi olmadı mı zaten. Benim hayatımı mahvettin. Ilk kalbimi aldın sonra en iyi arkadaşımı aldın en sonundaysa kalbimdeki ışığı aldın."

L-"Yine saçmalamaya başladın Izaya."

Logan çıkardığı kılıçlardan birisini eline yerleştirip Izaya'ya saldırmıştı. Izaya bıçağıyla kolayca kaçmış ve kendisine geçen avantajı kullanarak Logan'ın kılıcını düşürmesini sağlayacak bir darbe indirmişti.
Logan Izaya'nın kazandığını düşünen yüzüne bakıp sırıtmış ve sakladığı bıçağıyla onun bıçağını elinden attırmıştı. Hızla siyah saçlı adamın kollarını bağladıktan sonra onu savunmasız hale getirmişti.

I-"Öldüreceksen çabuk ol."

L-"Hayır Izaya seni öldürmeyeceğim. Sen ölmeyi hak edecek mertebeye asla ulaşamazsın. Akina'ya ve bana yaptıklarının cezasını bir ömür boyu çekeceksin."

Logan keskin bıçağını Izaya'nın boynuna bastırırken Izaya boğuk bir inleme çıkarmıştı.

I-"Ben artık pişmanlık çekmiyorum tam tersine inanmadığım Tanrı'ya teşekkür ediyorum. Çünkü Akina senin için Shziuo'yu terk etmeseydi ya da  sen beni Akina'yla aldatıp terk etmeseydin ben asla Shizu-chan'ın güzel kalbini tanıyamayacaktım. O kalbe giremeyecektim."

Izaya kahkaha attığında Logan sinirle dişlerini sıkmıştı. Izaya'ya sert bir yumruk atıp yere yapıştırdıktan sonra elindeki kumandaya bakıp Izaya'ya yaklaşmıştı.

L-"Sen Akina ile beni uzaktan kurduğun bombalı düzenekle yok etmiştin. Ben de ona öyle bir ölümü yakıştırdım. Şimdi kameraya bak ve Shizu-chan'a son sözlerini söyle çünkü şimdi onun olduğu yeri havaya uçuracağım."

Izaya gözlerini şaşkınlıkla açıp kumandayı almak için Logan'ın üstüne atlamıştı. Bağlı elleri yüzünden hareketleri son derece yavaştı bütün çabalarıyla ipleri çözmüştü ama genç adam, onun düğmeye basmasına engel olamamıştı. Yaklaşık üç kilometre ileriden gelen patlama sesi ve yanmaya başlayan binalarla Izaya yere çökmüştü.
Başaramamıştı. Gerçeklere yenilmişti.

I-"Hayır." Kabullenmek istemeyen sesi Logan'nın silahıyla kesilmişti.
Logan silahını Izaya'nın başına dayamış onu yere yatırmıştı.

L-"Herşeyin bittiği yere sonunda gelebildik. Sen öldürüp hayatıma devam edebilirim hahaha."

Logan'ın kahkahalarına Izaya'nın kafasından yere damlayan kanlar eşlik ediyordu.
Izaya silah sesini duymayı beklerken Logan'ın, Ilebukuro'nun en güçlü adamından yediği yumrukla nehre düşüşüne  şahit olmuştu.

Neden ? (Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin