21*Arabadaki Bomba*

221 20 6
                                    

Varona Izaya'nın gidişinin ardından bakarken onu berbat edecek önemde bir sır olduğunu düşünüyordu. Sonuçta  Izaya en büyük düşmanının  ilk aşkını öldürmüştü.
Bunu Shizuoya söylemeye niyetlenen sarışın kadın delici bakışlarını Shizuoya yöneltmişti.

V-"Sana çok önemli bişey söylemem gerek"

Shizuo Izaya'nın uzakta belli belirsiz kaybolmak üzere olan siluetini gördüğünde bakışlarını onda sabitlemişti. Tam onun peşinden gidecekken  Varona kendisine seslenmesiyle olduğu yerde kalakalmıştı.
Shizuo bu lafları daha ne kadar dinleyeceğini düşünüyordu tüm sinirleri alt-üst olmuştu.

S-"Şimdi işim var sonra söyle"

Shizuo Varonayı geçiştirip arkasına bakmadan Izaya'nın gittiği yöne doğru koşmaya başlamıştı.
Varona söyleme şansının uçup gitmesine küfrederken Hindistan'ı gezmeye çıkmaya karar vermişti.

Izaya Shinra ve Kadotaya yetiştiğinde arkasından gelen sesi tanımıştı. Bu ses aylarca onu Ikebukuro'nun içinde kovalamış çoğu zaman yaralamış kimi zaman hastanelik etmişti. Ona cevap vermek için arkasını dönmesine gerek kalmadan çoktan sarışın adam üçünün yanına varmıştı.

S-"Geç kaldım ne kaçırdım."

I-"Bizde yeni geldik"

Sh-"Birazdan kiraladığımız araba burda olur. Böylece o harika, muhteşem mimariye sahip sanat abidesini görmeye gidebiliriz."

Kadota arabanın geldiğini işaret edince o yöne dönmüş ve arabaya yürümeye başlamışlardı. Kadota sürmek için öne bindiği anda Shinra hemen yanına oturmuş Izaya ve Shizuo da arka koltuklara geçmişlerdi.

Arabanın motoru gürültüyle çalışılırken denizin serin havası gitmiş yerine daha çok kasvet ve yoğunluk taşıyan bulutlar ve nefessiz bırakacak bir hava girmişti.

Kiraladıkları arabalarıyla limandan çıkarak eskimiş binaların olduğu yıkılmaya yüz tutmuş şehirlere girmeye başlamışlardı.
Hindistan'ın merkezine yaklaştıkça daha çok özünü hissediyor gibiydiler
Yeşillerle karışık kahverengileri canlandıran doğa ve ona zıt olan insanların birbirleriye olan savaşlarını yıkımlarını anlatabilecek buna şahitlik yapmış bir ülkeydi.

Her karesi umutsuzlukla örülmüş acıyla bırakılmış boşluklarda araba ilerlemeye devam ediyordu.

Ilerledikçe kasvetin içinde daha çok saplanıyordu. Izaya istemsizce gerilmişti arkadaşına baktığı zaman Shinra'nında aynı şekilde gerilmiş olduğunu ve Kodota'nın vitesi tutan eline uzanmak üzere olduğunu fark etmişti. Shinra'nın kararsızlık ve kırmızılarla bezenmiş suratına gülmeye başlayan Izaya yanında uyumakta olan sarışını da uyandırmıştı.

S-"Gülüp durmasana lan uyuyoruz burda kör müsün? "

I-"Ahahahha...Öhööhö... Pardon"

K-"Sessiz olun lütfen, araba kullanırken bu yaptığınız çok tehlikeli"

Sh-"Babam gibi konuşuyorsun"

Shinra sıkıntıyla oflayıp önüne dönmüştü.

Shizuo iç çekip uykusuna devam etmek için dayandığı cama iyice yaslanmıştı.

Kadota da herzamanki gibi ağırbaşlı tavırlarıyla bütün dikkatini yola vermiş arabayı kullanıyordu.

Izaya herkesin kendi hallerine göz gezdirdikten sonra uyumak için telefonunu açmış ve kulaklığını kulaklarına geçirmişti. Müziğin onda uynadırdığı kendi duygularının gezegenine çekilmiş ve dünyadan silinmişti sanki.

Neden ? (Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin