Shinra Izaya'nın yanına gelmesiyle yürümeye başlamıştı.
Sh-"Varonayla ne konuşuyordunuz Izaya ?"
I-"Ha... Önemli bişey değil."
Sh-"Söylemek istemediğin birşey sanırım yani tabi benden bişey saklayabilirsin dostum ha ha"
I-"Shinra bu konuşmayı daha fazla kafana takma. Hadi gidelim oda arkadaşın yok artık değil mi ?"
Sh-"...Evet yok, o... gitti"
Izaya Shinra'nın üzgün aurasını hissettiği gibi elini omzuna atıp ona sıkıca sarıldı.
I-"Sıkma artık canını"
Shinra'nın odasına geldiklerinde az çok kendine gelmişti gözlüklü çocuk.
Kapıyı açıp Izayaya geçmesi için yer bıraktı. Oda baştan sona insanı şaşırtacak kadar iyi temizlenmişti.
Izaya odayı gezerken kendi odasından farklı birşeyler görmemişti.
Sade iki yatak, ikiye bölünmüş büyük bir beyaz dolap, koridorun devamında banyoya giden kapı, sağ tarafta odayla birleşik mutfak onları karşılamıştı.
Izaya elindeki siyah bıçak kutusunu yataklardan birine bırakmıştı.
Çevreyi incelerken Shinra'nında yeni boyanmış duvara baktığını görmüştü.Sh-"Tam burda büyük harflerle son sözcükleri yazıyordu hayatımın aşkının... Öylece bakarken ardından onu durdurmak için tek hamle bile yapamamıştım."
Shinra yatağın üstüne kendini bırakıp kollarını sıkıca vücuduna dolamıştı.
Bu hali teselli bulmaya çalışan umutsuzlukta boğulmuş bir adamın son çırpınışları gibiydi.
Izaya dostuna bakmayı kesip yanına gitmişti.I-"Eski odama dönüp eşyalarımı almalıyım bütün giysilerim orda yarınki turistik yerde çıplak gezmek istemiyorum. Yalnız kalabilir misin bir süreliğine ?"
Sh-"Sorun değil Shizuoyu çağırırım "
Izaya dişlerini sıkarken zorla gülümseyerek Shinrayı onayladı.
Hızla odadan çıkıp kendi odasının olduğu arka bölüme doğru yürümeye başlamıştı. Yat birazdan hareket edecekti. Izaya rüzgarla birlikte yüzüne çarpan deniz kokusunu sevmeye başlamıştı. Bu tatil uzun ve açılan yaraları sarabilecek kadar olacaktı."Buna inanıyorum" diyip odanın kapısını açtı.
Sessizce içeriye girdiğinde Chikage'nin boş duvarı seyreden gözleri Izayayla buluştu.C-"Izayaaa"
Chikage üstünü düzeltip hemen kendini toplamaya çalışmıştı. Ayağa kalkıp Izaya'nın karşısında dimdik durmuştu.
I-"Önümden çekilir misin ?"
Chikage "hayır" demişti fısıltıyı andıran bir sessizlikte Izaya ona sinirlenip yanından geçmiş ve eşyalarının bulunduğu dolabı biranda açıp valizini çıkarmıştı. Yatağın üstünden telefonunu aldıktan sonra Chikageye bakmadan kapıya doğru yürümeye başladı.
Chikage öylece Izayayı izlerken onun durduramayacak kadar sert ifadeli yüzüne bakıp bir kez daha hayran kalmıştı. Kendine geldiğinde Izaya kapıdan çıkmak üzereydi. Elini uzatıp kolunu yakalayıp Izayayı kendine çekebilmişti.
I-"Hemen kolumu bırak !"
Izaya'nın ifadesiz yüzünden anlaşılamayan öfkeli sesine dayanamayan Chikage kollarını Izayaya dolamıştı.
C-"Gitmeni istemiyorum Izaya, hep benle kal istiyorum seni bu odaya kapatıp herkesten sakınmak istiyorum"
Izaya gerilen sinirleriyle birlikte Chikage'nin kollarından kendini kurtarabilmişti.
Bu sözcükleri duymak o kadar çok kalbini parçalıyordu ki kendisi bile sözlerin bu kadar etkili bir silah olduğunu şimdi anlıyordu.I-"Sen ruh hastasısın"
Chikage irileşmiş gözlerini Izayaya dikerek masumluktan çok uzak bir gülümseme takınmıştı.
Duvara yakınlaşan Izayayı fırsatın geldiğini düşünerek duvarla arasına almıştı.C-"Ruh hastası değilim Izaya, sadece sana sahip olmak istiyorum anlamıyor musun daha önce kimseye karşı böyle bir çekim hissetmedim. Sen hepsinden farklısın kendini bana bırak"
Izaya gözlerini devirdiği sırada onu oyalayarak kaçacak bir yol oluşturmayı planlıyordu.
I-"Peki ben çoktan bir başkasının olmuşsam"
C-"NE ?!!"
Chikage Izayaya hayal kırıklığı ve üzüntüyle dolu gözlerle bakarken Izaya onun dikkatini dağıtabildiği için sevinmişti.
Chikage kendini çabuk toparlayıp Izayaya bağırmaya başlamıştı.C-"Sen bana kalbinin kimsenin olamadığını söyledin. Lanet olsun kim bu kişi yoksa Shinra mı o lanet olasıcayla çok yakınsın yoksa Shizuo mu o kas yığını dengesizle mi birliktesin konuşsana !!"
Izaya Chikage'nin tepkilerini izlerken "Ne kadar zavallıca" diye düşünmüştü. Chikage'nin boş anını yakalayıp başından tuttuğu gibi duvara yapıştırmıştı.
Genç adam acıyla yere kapaklanırken Izaya valizini alıp odadan çıkmıştı bile.Chikage yarı baygınken onun gidişinde arkasından söylediği sözleri duymuştu.
I-"Karakterini bana gösterdiğin için minnettarım"
Izaya odaya yürürken Chikageye güzel bir ders vermeyi aklına not etmişti.
Yeni odasının kapısını açtı.Izaya içeriye girdiğinde Shinra ve Shizuoyu televizyon izlerken bulmuştu. Kapıyı dikkatli ve sessizce kapatıp onların fark etmemesini sağladı. Ayakta onları izlerken kendini hiç olmadığı kadar rahat hissetmişti.
-"Kalbim toprağın altında bedenim cansız bir etten başka bişey değil, çalışan tek fonksiyonum beynim ve beni kovalayan anılarken şimdi bu hissettiğim sıcaklıkta ne"
Shinra arkasını dönünce Izayayı görmüş ve hemen yanlarına çağırmıştı.
Sh-"Hadi bize katıl hep birlikte film izleyelim"
Shinra Izayaya gelmesi için ısrar ederken Shizuo tek kelime etmemişti.
Shinra artık Izayayla kalacağını söylediği zaman şaşırmış ama Shinra açısından iyi olduğuna karar vermişti sonuçta Izaya Shinraya değer veriyordu.Sarışın Shinra'nın yanından kalkıp veda edeceği sırada Izaya Shizuo'nun karşısında durmuştu.
I-"Hadi film izleyelim...Hep birlikte"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden ? (Shizaya)
FanfictionSırların varlığını sürdürdüğü küçük bir hikaye. Animesinden farklı birkaç şey olacak. Aynı olansa aşk ve birine karşı duyulabilecek bir sır ve bunla nasıl mücadele edileceğidir. "Herşeyin bir nedeni vardır" derler bu sefer "Neden ?" diye soracağ...