35*Aşık Efsaneleri*

179 16 0
                                    

Izaya Akina'nın adını duyunca istemsizce gerilmişti. Logan'ın ona baktığını hissediyordu. Onun hayatını mahvetmesine izin veremezdi.

I-"Akina senin eski sevgilin değil mi Shizu-chan ? Sen nasıl benimleyken onun günlüğünü okuyabiliyorsun."

Izaya sesini sinir ve kıskançlıkla harmanlayarak sarışın adama hesap sormaya başlamıştı.
Shizuo sinirle kaşlarını çatmıştı.

S-"Bu bir eski sevgili sorunu değil, kıskançlıkl yapmana gerek yok Izaya çünkü kalbim sana ait."

Shizuo'nun sözleri Logan'ı şaşırtırken gülümsetmişti.

L-"Ne kadar birbirini seven tatlı bir çiftsiniz. Gözlerim yaşaracak."

I-"O günlüğü okumayacaksın Shizu-chan"

S-"Izaya o neden gitti bunu öğrenmek için okuyacağım. Belki onun katiliyle ilgili bir ipucu bulurum. Bugün hani beni telefonla aradılar ya meğer günlük kargoyla gizli bir adresten bana yollanmış bunun anlamı onun ölümüyle alakalı Izaya ve ben bu sırrı çözeyim ki geçmişi tamamen bırakıp rahatça nefes alabileyim."

Izaya günlüğün sayfalarını kurcalamaya başlayan sarışın adamı engelleyecek bir yol düşünmeye çalışıyordu. Yoksa sırlarının ve öldürdüklerinin sonu bir felakete dönüşecekti.

Logan'ı ve çevredekileri umursamadan Sarışın adamı çenesinden sıkıca tutup kendisine çevirmişti.  Dudaklarına sıcak dudaklarını bastırırken düşünmeyi bırakmıştı.
Shizuo şaşkınlıktan günlüğü elinden düşürmüştü. Logan ise sinirle onlara bakarken kurduğu planının başarısızlığa gömülüşünü en acı çığlıklarıyla izliyordu. Izaya ve Shizuo'ya iğrenerek bakarken onları öldürme isteğini zor bastırıyordu.

Izaya nefessiz kalınca Shizuo'nun dudaklarından ayrılmıştı.

S-" Izaya az önce sen beni deli gibi öptün rüya değildi değil mi ?"

I-"Rüya değildi. Şimdi şu saçma defteri kaldır ve benle ilgilen."

Shizuo defteri önemsiz birşeymiş gibi kenara itmiş ve Izaya'ya sarılmıştı. Izaya da ona sarılırken Logan'la pis pis bakışmaya  devam ediyordu.

L-"Bu defterde çok önemli sırlar olabilir ama bence bakmalısın Shizuo."

S-"Polise vereceğim onlar ilgilensin."

Shizuo Izaya'yı göğsüne yatırmış saçlarını okşarken her şeyi düşünmeyi bırakmıştı.
Izaya ise zaferini kutluyordu.

Celty gelip yanlarına oturduğu zaman herkes sessizleşmişti.
Celty telefonuna söyleyeceklerini yazıp herkese göstermişti.

C-"Sevgilimle burada olmamız Shinra'yı rahatsız eder mi ?"

S-"Etmez hem geçmiş geçmişte kaldı değil mi ?"

C-"Evet."

Izaya "Logan git ve Shizuo'yla mutlu olayım'' diye bağırma isteğini görmezden gelmeyi başarmıştı.

Shinra ve Kadota gülerek geldiklerinde Shinra herkesle selâmlaşıp masaya oturmuştu.
Celty ile Logan'ı görmek onu üzmemişe benziyordu.
Celty bu duruma içinden sevinmişti Onun  mutlu olduğunu, emin ellerde olduğunu bilmesi iyi gelmişti.

C-"Kadota sen ve Shinra ne kadar iyi arkadaşınız."

Shinra Kadota'ya baktığında ikiside aralarındaki garip ilişkiye ad vermemiş olduklarını fark etmişti. Kadota gülümseyip onun yanlışını düzeltmek isteyen bir ifade takınmıştı.

K-"Biz arkadaş değiliz. Shinra benim aşık olduğum kişi aynı zamanda sevgilim."

Kadota Shinra'nın elini sıkıca tutup öptüğünde Doktor kızarıp sus pus olmuştu.

Izaya onlara gülümserken Shizuo'yla yakın oluşunun yarattığı riskin farkında değildi.
Sarışın adam Izaya'yı her dakika kendisine çekip sarıyor ve durmadan öpüyordu.

Erika gülerek elinde poşetlerle içeriye girdiğinde bütün herkes ona dönmüştü.

E-"Neyseki kimsenin göremeyeceği teras kısmını ayırtmışım aşk böcekleri, çiftleşme vaktiniz gelmis gibi davranıp garsonları daha fazla korkutmayın da sipariş almaya gelebilsinler hahaha."

Erika'nın çarpıcı sözleriyle şok olan aşk böcekleri(!) sessizliğe bürünmüştü.
Garsonlar siparişleri aldıktan sonra koşarcasına uzaklaşmıştı.

V-"‘Le Jules Verne’ Restorantı seçerek çok doğru bir karar vermişiz Erika."

E-"Kesinlikle."

Yemekler yenirken konuşmayıp atılan bakışlar felaket öncesi sessizliğin anlamı gibiydi.
Balkondan görülen eşi benzeri olmayan Eyfel Kulesi ve bütün Paris'in akşam ışıkları şehre aşık olmaya yeten sebeplerdi.
Parisli insanların inandıkları şehir efsanesine göreyse Paris'e gelen aşkılar bu şehirde kavuşursa bir daha hiç ayrılmaz ve kaderlerini birlikte seçerlermiş.

Izaya Celty"nin anlattığı hikâyelerini dinlerken kendisini kaptırmıştı. Sonunda restoranttan kalkma vakitleri gelmişti. Hesapları ödedikten sonra Sein Nehrini gezecekleri yere doğru yürümeye başlamışlardı.

Çiftler halinde nehir kenarında yürürlerken Shizuo Izaya'ya sıkıca sarılmıştı. Bir yandan sigarasını içmeye devam etmekteydi.
Izaya ise onun günlüğü unutmasından dolayı çok mutluydu. Kadota ile Shinra gülerek arkalarından gelirken Izaya onların mutlu olmasına seviniyordu. Bir zamanlar tehdit olarak gördüğü Varona'ysa şimdi sırrını saklayan bir arkadaşıydı.
Bir zamanlar öldürdüğü kızın eski sevgilisi şimdi aşık olduğu adamdı. Izaya Akina'ya hala kızgındı. Ondan her şeyini almıştı.
Şimdi ölse de aldıklarını götürmeye devam ediyordu.
Izaya sarışınla kendi ellerinin uyumuna bakarken sıkıca büyük eli tutmuştu. Onu kaybetmeye niyetli değildi sonuna kadar savaşmaya kararlıydı.

Sein Nehrini gezdirecek tekne kıyıya yaklaşmıştı. Yolcularla birlikte Izaya ve arkadaşları da tek tek tekneye binmişti.
Tekne harekete geçtiğinde Izaya Shizuo'ya fark ettirmeden aldığı günlüğü saklayarak tuvalete gitmişti. Kısaca sayfaları gözden geçirmiş ve sonunda farklı el yazısıyla yazılmış kendi adının geçtiği kısımları yırtmıştı.
Kanıtlarını yok ettikten sonra Shizuo'nun yanına dönmüş ve yanına oturmuştu.

Her şey olduğunca yolunda gitmişti. Gezileri nehri yarıp geçtikçe çıkan zararsız dalgalarla heyecan kazanıyordu. Yeni kurulmuş dostluklar ve geçmişte kalmış karanlık günler  bir teknenin sallanan ritminde kahkahalarla birleşerek yok olup gitmişti. Nehrin ortasına geldiklerinde uzakta kutlama yapmakta olan bir grup havai fişek patlatmaya başlamıştı.

Shizuo her şeyi önemsiz kılarak Izaya'nın yüzünü avuçları arasına almıştı. Yüzüne yüzünü yaklaştırıp "Benim  sevgilim ol Izaya" diye mırıldandığında Izaya kendini Shizuo'nun yarattığı sarhoşluğuna kaptırmış ve sessizc "evet" diyerek mırıldanmıştı.
Tekneden yükselen romantik fransız müziğiyle birlikte sevgililer dans etmeye başlamıştı.

Shizuo Izaya'nın dudaklarını doyumsuzca öperken Izaya sarışının saçlarını okşuyordu. Kendilerini teknenin ortasında dans eden çiftlerle birlikte onlara eşlik ederken bulmuşlardı.

Logan'ın ölümcül bakışları müzikle değerini yitirdiğinde oda Celty ile dans etmeye başlamıştı.

Varona ile Erika içkiyi fazla kaçırıp sarhoş olduklarında Kadota ile Shinra'nın da onlardan farkı yoktu.

Bir aşık efsanesine göre Sein Nehri üzerinde hayat bulan aşklar
asla yok olmazmış.

Neden ? (Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin