Izaya örtüsünü beline dolayıp kaplıcadan kaçarcasına çıktığında kendini soyunma odalarına atmıştı.
Kızların yanından geçerken duyduğu gülme seslerini unutmaya çalışıyordu. Hayatında hiçbir zaman böyle zor bir duruma düşmemişti bu durum tam anlamıyla saçmalıktı.
Hayatımda hiç bu kadar rezil olmamıştım düşmanım dediğim kişinin tam karşımda olup bana bunu yaşatması tamamen onun suçu yüzme bilmediğimi bilmiyordu neden beni suyun içine çekti ki..."Izaya üstünü değiştirmeye karar vermiş ve eşyalarının bulunduğu tahta oyma dolabı açmıştı.
Shinra'nın sesini duymasıyla eşyaları bırakıp ona dönmüştü.I-"Ne istiyorsun ha, yoksa daha fazla gülmek için mi geldin ?"
Sh-"Hayır biz havuza gidiyoruz geliyor musun diye soracaktım."
Shinra ben suçsuzum bakışlarıyla Izayaya karşılık verirken masum bakışlarını arkadaşına karşı kullanıyordu. Izaya Shinra'nın bakışlarına dayanamayıp başını sallarken bu günün en kısa sürede bitmesini istiyordu.
I-"Gelirim birazdan siz mayolarınızı giydiniz mi ?"
Sh-"Kaplıca çıkışı kabinlerde giyindik kapıda seni bekliyorum"
Shinra Izayayı beklemeye kapıya gidince Izaya üstündeki havluyu çıkarıp mayosunu giydi. Küçük siyah şortunu giyince aynadaki yansımasına bakıp beline sardığı havluyuda yanına aldığında kapıdaki Shinra'nın yanına gidebilirdi.
Havluyu bıraktığı dolabının yanına gittiğinde Chikageyi dolabının önünde onu izler şekilde bulmayı beklemiyordu.
I-"Sen !? Nasıl ?"
Chikage Izayaya gülümseyerek yaklaştı aralarındaki mesafeyi kapatıp elini çenesine görmüştü.
Çenesini okşarken Izayaya gülümsüyordu. Izaya onun elini sertçe itip geriye çekildi.
Chikage Izaya'nın bedenini izlemekle meşguldü.C-"Çok güzel olduğunu söylemiş miydim hm hatırlayamadım sanırım ilk söyleyen benim... mayolu da kıyafetli de çıplak da çok güzelsin"
Izaya sinirle yumruğunu sıkmaya başlamıştı. Normal bir durumda olsa Ikebukuroda, normal bir kişi olsa, onu saniyesinde öldürürdü.
Ama bu adam delirmiş gibi gülümserken kendisiyse ilgili birşeyler bildiği belliydi. Bunu koz olarak kullanmasına izin vermezdi Izaya dişlerini sıkarken bu durumda bir kere de Shizuo'nun gözünden bakmaya karar vermişti. Sırıtan Chikageye sıktığı yumruğuyla sıkı bir yumruk atmıştı. Adam sendeleyip yere düşerken Izaya ona son kez bakıp iç çekti. Onunla ilgili ileride biseyler yapması gerekeceği kesindi.I-"Shizu-chanın yaptığı gibi olsun istemiştim niye uçmadın ki çokta güçlü vurmuştum"
Izaya sırıtıp soyunma odasından çıkmıştı. Shinrayı görünce onada herzamanki gülümsemesinden sunmuş ve birlikte yürümeye başlamışlardı.
Shinra kısa patikayı konuşmadan duramamıştı. Izaya onu dinlerken havuza nasıl gireceğini düşünüyordu.
Sh-"Burayı çok sevdim ya herkes o kadar iyi ki biz de o kadar iyi bir takım olduk ki çok mutluyum. Sen Shizuo ben Kadota çok tatlı bir ekip değil miyiz tüm zamanı birlikte geçireceğimis için çok mutluyum."
I-"O kadar sevinme Shinra Erika ve Walker gelince Kadota bize eşlik etmez"
Shinra yüzünü düşürüp konuşmayı bıraktığı zaman havuzun yanına gelmişlerdi.
Kadota ve Shizuo havuzun yanındaki küçük hoş kafetaryada oturup birşeyler içerken Izaya ve Shinrayı görüp el sallamışlardı.
Onlar dışında kimsenin olmayışı burayı onlar için adeta özel bir yer kılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden ? (Shizaya)
FanfictionSırların varlığını sürdürdüğü küçük bir hikaye. Animesinden farklı birkaç şey olacak. Aynı olansa aşk ve birine karşı duyulabilecek bir sır ve bunla nasıl mücadele edileceğidir. "Herşeyin bir nedeni vardır" derler bu sefer "Neden ?" diye soracağ...