8*Telefon*

246 30 18
                                    

Kaptan yanına gelen gencin tavsiyesine uyarak yatı limandan çıkarmaya başladı. Yavaş yavaş hareket ederken uyumak için hazırlanan misafirlerine küçük bir duyuru yapmasının vakti gelmişti.

Kaptan-"Evet sayın yolcular yarın kalkacak olan yat bugün gece harekete geçmiştir. Hiç eksiğimiz olmadığında göre devam edebiliriz.
Ilk durak yerimizi geçtik. Sırada gideceğimiz yer Avusturalya sahili olacak. Bir Gün orda sebest vaktiniz olacak sonraysa yolumuza devam edeceğiz hepinize iyi geceler ve iyi yolculuklar dilerim."

Yaşlı kaptan beyaz sakallarını karıştırıp yatı kullanmaya başladı.

Yattakilerin birçoğu uyuduğu için duyuruyu duyamamıştı. Izaya uykuya dalmış Shizuoysa içindeki huzursuzlukta yatağında dönmekle meşguldü.
Odasında tek başına kalan Shinra uyuyabilmek için uyku hapı yutup yatağa yatabilmişti. İçindeki yalnızlığı yoketmek için  yastığına sıkıca sarılmış ve oda uykuya dalmıştı.

Yat sabaha kadar yol alırken gökyüzü aydınlanmaya başlamıştı.
Gün ağırırken pembe bulutlar ve sert rüzgarlar insanı uyandırıp kendine hayran bırakacak cinstendi.
Izaya böyle bir sabahta hızla hareket eden yatın içinde gözlerini açmıştı.

Yanındaki yataktan gelen horlama seslerine göz devririp banyoya yöneldi. Hızla kendini soğuk suyun altına bırakmıştı. Yanan tenini yarıp geçen soğuk su kendisini rahatlatana kadar suyun altında öylece durmuştu.
Gözlerinin önünde annesinin gitmeden önceki ifadesi gelmişti ne demişti ona "Bu hatayı yapma, gitme oraya şuanda uçurumdan atlamak üzeresin şimdi gidip kendini ordan bırakırsan ne ben ne de baban senin yanında olabileceğiz bu sana son yalvarışlarım oğlum. Kendi kaderinin acısıyla içi parçalanacak olan sensin
Unutma ki ilk aşk ve ilk ihanet asla unutulmaz"

Izaya dişlerini sıkıp duvara sertçe yumruk attığında annesinin ne demek istediğini çok daha iyi anlamıştı.

"Keşke zamanı geriye alabilseydim, bunu telafi edebilseydim ozaman Shizu-chana bu kadar öfkelenmezdim o benim içimde yaşattığım kinin acısını çeken masum iyi kalpli birisi"

Izaya başını eğip düşüncelerinin onu ele geçirmesini izin vermemek için harekete geçti. Banyodan çıkıp kenara koyduğu kıyafetlerini hızlıca giyip banyodan çıktı. Chikage hala ölü gibi uyuyordu.
Izaya "Uyumaktan başka yaptığın bişey yok zaten, ki uyurken bile çok ses çıkarıyorsun" diye söylenerek odadan çıktı. Kapıyı kapatıp ana bölüme kadar yürüdü.
Üstüne siyah kısa kollu bir tişört altına da aynı renkte şortunu geçirmişti. Yattan denizin üstünde süzülüşlerini izlerken Shinra ve Shizuo yürüyerek ana bölmeye gelmişti. Manzaranın olduğu koltuklara Kadota'nın yanına geçtiler.
Izaya onlara bakarken üçünün eğlendiğini görüp Shinra adına sevinmişti. Kadota ve ekibi birşeylerin ters gittiğini anlayıp Shinrayı neşelendirmek için şakalar ve taklitler yapıyorlardı.

Erika Izayayı taklit etmeye başlamıştı.
"Ben Orihara Izayayım herşeyi ben bilirim acayip tatlı bişeyim ama aşırı kendimi severim insanlarıda öldürürcesine severim hahahahah"

Walker da Shizuoyu taklit etmeye başlamıştı.

"Ikebukuro'nun en güçlü adamıyım Izaya denen pireden çok çektim kendisinden nefret ederim hayatı zindan ediyor insanlara ama ben iyi birisiyim ahahah"

Erika ve Walker el çakışıp kahkaha attığında Izaya ve Shizuo'nun onları izlediğini unutmuşlardı.
Izaya sinirle dudaklarını sıkıp onların yanından uzaklaşırken Shizuo Izayaya arkasından bakmıştı.
"Izaya sen kötü değilsin sadece bana kötüsün" diye düşündü sarışın ve arkadaşlarını bırakıp pirenin peşinden yürümeye başladı.

Izaya onların kendisiyle ilgili şakalarını biliyordu ama o insanları seviyordu onun kızdığı tek şey Shizuoydu. Ona olan nefreti daha çok artarken Shizuo'nun sesini duyunca kafasını çevirmişti

S-"Izaya bize katılmak ister misin ?"

I-"Hayır"

S-"Yüzündeki o ifadede ne ?"

I-"Beni umursamasana"

S-"Bak Shinraya destek olmalıyız gel işte o sünger beyinlilerin şakalarını boşver"

Shizuo elini Izayaya uzatıp onun kolunu tutacağı sırada Izaya sarışının koluna vurup kendisini geriye çekmişti.

I-"Shinra'nın hep yanındayım benim katlanamadığım sensin lanet bir canavarla yanyana bulunamam"

Izaya arkasını dönüp hızla odasına koşarken bütün tereddütlerini bırakmıştı.

Shizuo sinirle alnını ovup "Bu pireyle ne kadar iyi anlaşmaya çalışsamda beni bilerek delirtmeye çalışıyor sanırım lan" Shizuo arkadaşlarının yanına dönüp kaldığı yerden muhabbetlerine katılmıştı.

K-"Ee Izaya geliyor mu ?"

S-"Gelmiyor lanet olasıca"

E-"Çok tatlı nasıl da naz yapıyor 😍"

S-"Saçmalama Erika"

Sh-"Izaya'nın üstüne gitme Shizuo kapalı bir kutu gibidir. Zorlarsan asla açılmaz zamanı gelince oda gelecek"

S-"Sen öyle diyorsan"

E-"Izayayı çok seviyorsun bakıyorum Shizu-chan"

Shizuo sinirle yumruğunu sıkıp karşısındaki kalp gözlü kıza bağırmaya başlamıştı.

S-"Sen ne diyorsun Lan !!! Izaya ve ben mümkün değil !!"

K-"Haklı adam otur yerine Erika kedi ile köpek bile daha iyi anlaşıyor"

E-"Öhö peki ama ben siz sevgili olunca sorarım Shizu-chan ahahah"

S-"Bak hala konuşuyor kapa çeneni 😡"

Kadota Erikayı tutup yerine oturttu. Shizuoda sinirle yerine geçerken Shinra onları izleyerek birazda olsun olanları unutabilmişti.

Kaptanın anonsu bütün yatta yankılanmaya başlamıştı.

-"Avusturalya sahiline giriş yaptık bir gün boyunca serbest zamanınız var dilediğinizce gezip eğlenmeniz dileğiyle"

Shizuo Shinralarla veda edip Tom ve Varona'nın yanına gitmek için harekete geçmişti.
Odalarının önüne geldiğinde Varona'nın telefonla konuştuğunu farketmişti.

V-"Demek Izaya'nın olanlarla bağlantısı buyudu, bende ona neden ulaşamıyorum diyordum. Bunun öğrenilmesi demek Izaya'nın sonunu getirmek demek ha"

Shizuo saklanıp duyduklarını sindirmeye çalışırken bilmediği birçok gizli şeyin varlığını farketmeye başlamıştı. Izaya'nın nedeni her neyse küçük bir dargınlıktan daha büyük olduğu kesindi.

Neden ? (Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin