11*Film*

236 26 19
                                    

Shinra neşeyle ellerini çırpıp arkadaşlarına sarılmıştı.
Shizuo Izaya'nın yaptığı bu davranıştaki inceliği hissetmişti.
"Tahmin ettiğimden daha düşüncelisin daha iyisin Izaya" derken içinden, Shinra telefonunu almıştı.

Sh-"Başlamadan önce Kadotayı da arayayım Erika ve Walker Cosplay etkinliklerine gitmişti. Oda bize katılır belki"

Shinra telefonundan Kadotayı arayıp çağırdıktan sonra üçü gelecek dördüncü kişiyi beklemeye başladılar.

O sırada Izaya mutfağa gitmiş ve parlamış mısırları hazırlamaya başlamıştı. Shinra yardım için yanına geldiğinde onu kovmadan edememişti.

I-"Şimdi ortalığı falan yakarsın yatı batırırsın sen otur bekle Shinra"

Shinra üzülerek "tamam" diyip içeriye geçmiş ve seçeceği filmle ilgilenmeye başlamıştı.

Sarışın mutfağa  girdiğinde tezgah başında bir Izaya görmenin ne kadar farklı göründüğünü düşünüyordu.
Onu hep elinde bıçağı yüzündeki sinir bozucu gülümsemesiyle görmüştü.
Şu anda karşısında duranla bu kişinin aynı olmasını kabullenmek istemeyerek Izayaya yaklaştı.

S-"Yardım edebileceğim bişey var  mı?"

I-"Farketmez"

Izaya umursamayarak patlamış mısırları koyacak kase ararken Shizuo hemen yukarıdaki dolaba yetişmiş ve ona ihtiyacı olan kaseleri vermişti.
Izaya Shizuo'nun yüzüne bakmadan içeriye gidip kaseleri  Shinraya uzatmıştı.

Sh-"Bir sürü patlamış mısır ahahah"

Izaya ve Shizuo arkadaşlarının bu çocuksu sevincine gülümserken kapı açılmış ve Kadota yanlarına gelmişti.

K-"Ne oluyor burda"

Kadota iki düşman arkadaşına bakıp   kavga etmeden yan yana durmalarına şaşkınlıkla baktıktan sonra Shinra'nın önündeki devasa mısırlara baktı.

K-"Hepsini sen mi yiyeceksin Shinra"

Sh-"Hayır tabiki sizde alabilirsiniz"

Shinra önündeki mısır kasesini ortalarına koyup seçtiği filmi takmıştı.

Sh-"Evet filmimiz eski zamanlarda geçen bir aşkı konu alıyor. Aşkın çözemeyeceği sorunlarla baştan kaybettiği mücadelesini anlatıyor yani sonunda ağlayabiliriz"

I-"Biz içerdeyken sonunu mu izledin Shinra"

Sh-"Öhö... Yapar mıyım öyle bişey"

S-"Yaparsın"

K-"Sakin olunda filmi izleyelim"

Film başladığı zaman dördü de filmi izlemeye başlamıştı.
Kadota en sola oturmuştu Shinra onun yanına geçmiş ve hemen sağına da Izaya oturmuştu. Shizuo da en sağda oturuyordu.
Bir süre kimse konuşmayıp önlerindeki mısırlarla ilgilenmeye başlamıştı.

Bir ara Shizuo'nun gözleri solundaki tüm dikkatini filme vermiş  Izayaya kaymıştı.
Elini kaseye doldurup birkaç mısırı parmak uçlarında sıkıca tutuşununu izlemişti. Karanlıkta yüzüne vuran televizyon ışığında soğukkanlı ve  uzak tavırlarını hissettiriyordu.

Izaya izlendiğini hissedip Shizuoya döndüğünde gözleri buluşmuştu.
Izaya Shizuo'nun aksine öfkeyle bakıyordu.

I-"Ne bakıyorsun! "

S-"Bakmıyorum"

Sh-"Sessiz olun en heyecanlı yerinde"

K-"Sessiz olalım"

I-"Kör değilim bildiğin dik dik gözlerini dikmiş bakıyordun bana Shizu-chan"

S-"Hayır sen tam bir körsün"

Izaya daha fazla uzatmamaya karar verip filmi izlemeye dönmüştü.
Shizuo da Izayaya bir kez bile dönüp bakmamıştı. Aralarındaki bu soğukluk devam ederken yatın akşamları soğuk olduğunu bildiklerimin filmi durdurmuşlardı.

Sh-"Burası bu mevsim ve iklimde iyice soğuk olur filminde daha yarısı duruyor dolabın üstündeki battaniyeleri alalım derim"

Diğerleri onaylarken Shinra kalkıp dolaba doğru yürümüştü. Kadota ona yardım etmek için kalktığında Izaya yerinde oturuyordu. Hemen sağındaki sarışın adama sinirle bakmamak için zor dursada bunu yapmayacaktı.
Sarışında bu gergin ortamdan dolayı sıkılmıştı. Sinirle saçlarına elini daldırdı yandaki yataktaki siyah kutu dikkatini çekmişti. Merakına yenik düşüp onu açtığı sırada Izaya şaşkınlıkla onu izliyordu.

I-"O benim"

Shizuo bıçağı gördüğünde Izaya'nın olduğunu anlamıştı. Bu yaptığı hareketle yerin dibine girmek isterken bıçağın üstündeki imza dikkatini çekmişti.
Sadece bir harfti...
Ama "İ" değildi.

Shizuo bunu umursamamaya çalışıp Izaya'nın yanına oturdu.
Izaya Shizuo'nun aksine sakin değildi.
Sarışının üstüne atlamamak için zor duruyordu.

I-"Insanların eşyalarını 'izinsiz' karıştırman hiç senlik değil"

S-"Değil de merak etmiştim"

I-"Merak etme senin olmayan bişeyi"

Izaya ve Shziuo'nun tartışması Shinra ve Kadota"nın ellerinde battaniyelerle gelmesiyle bölünmüştü.

Sh-"Kavga etmeyi kesin ve battaniyelerle mutlu olun"

Izaya onaylayıp battaniyelerden birini aldı. Sarışında kendi battaniyesini aldıktan sonra yerine geçti.
Shinra ve Kadota da oturduktan sonra filmi kaldıkları yerden izlemeye dönmüşlerdi.

Film bitene kadar hiçbiri konuşmamış sadece filmin sonuna doğru Shinra'nın hıçkırıkları odayı doldurmuştu.

Izaya gözlerini devirip Shinraya baktıktan sonra battaniye'nin içine iyice sokulmuş ve yere kıvrılıp gözlerini kapatmıştı. Başkalarının yanında uyuyamazdı ama bugün daha farklı hissediyordu sanki uyuyacak gibiydi.
Shizuo Izaya'nı nefes alışverişinden uyuyor olduğunu anlamıştı.
Merhametli davranmaya karar verip Yataktaki yastığı almaya kalktı.
Yere oturup Izaya'nın başını hafiften kaldırarak yastığı koyabilmişti.

Shinra filmin sonunda tek ağlayan kişi olarak ağlamaya devam ediyordu.

S-"Shinra sussana lan Izaya uyanacak"

Sh-"Ama o *hıck* öldü kimsede bişey yapmadı bu ne biçim filmdi *hıck*"

Shizuo sakinleşmeye çalışırken Izaya yana dönmüştü.

K-"Shinra sakin olup sende uyusan"

Kadota zorda olsa Shinrayı uymaya ikna edebilmişti.
Shinra battaniyesini yere serip Izaya'nın yanına yatmıştı.

Kadota ve Shizuo  "iyi geceler" dileyip odadan çıkmışlardı.

Shizuo karanlık akşamda cebinden çıkardığı paketinden sigarasını alıp yakmıştı. Yatın kenarına gelmiş gökyüzü gibi karanlık okyanusa bakıyordu. Kadota da gökyüzündeki yıldızlara bakarken

-"Bidaha filmi Shinra'nın seçmesine izin vermemeliyiz"

S-"Aynen zaten Celty'nin gidişini daha üstünden atamadı."

K-"Bu kadar severken nasıl terk ediyorlar anlayamıyorum. "

S-"Bir anlasaydım. Benim ilk aşkımda beni terk etmişti tıpkı Shinra gibi"

Kadota "gerçekten mi" der gibi bakarken Shizuo sigarasını söndürüp denize atmıştı.

K-"Peki şimdi nerede hala geç değildir belki?"

S-"O öldü."

Kadota Shizuoya hatırlattıkları için özür dilerken sarışın önemsiz olduğunu söylemiş ve odalarına doğru yürümeye başlamışlardı.

Shinra yanında uyuyan Izayaya şefkatle bakıp kendiside yastığına başını koymuş ve uyumuştu.

Neden ? (Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin