Otele vardıkları zaman herkesin sinirleri gerilmişti. Izaya plan yapıyor ve o Irlandalı adamın kimliğini deşifre etmenin bir yolunu düşünüyordu. Shizuo ise Izaya'nın sonuna kadar yanında olmayı ve o adamı bulduğu yerde parçalamayı düşünüyordu.
Shinra Kadotayla uyumak istiyorken Kadota durumdan memundu. Shinra'nın ona yakın olmasına içten içe sevinirken o adamların kim olabileceğini düşünüyordu.
Iki kişilik odada toplam altı kişi oldukları için ister istemez sıkışmışlardı. Grup dağılımı yaparlarken Erika balkonda geleceklerini düşündükleri adamları gözetlemeyi önermiş bu önerisi kabul görünceyse Varonayı kolundan çekmiş ve balkona geçmişlerdi. Varonaysa bu durumdan son derece mutluydu. Erikayla baş başa kalmak imkansız aşkı için, içindeki ölmek üzere olan duygularını yeşermişti.
O sırada Izaya yataklardan birine oturmuş laptopunu açtığı gibi esrarengiz Irlandalıyı araştırmaya başlamıştı. Sarışın adam Izayayı izlerken sigarasını yakmış onun yanına oturmuştu. Evet o adamı bulduğunda kesinlikle yaşatmayacaktı.
Kadota diğer yatağa oturup sırtını yaslandıktan sonra kendisini izleyen doktora gelmesini işaret etmişti.
Doktor gelince onu kollarından çekmişti. Shinra mırıldanıp Kadota'nın kucağına yatmış ve yüzündeki eski samimi gülümsemesiyle Izayaya bakmaya başlamıştı. Paris ona iyi gelmişti.I-"Evet plan yapmanın zamanı geldi."
S-"Bu senin adını dövme yapmış adamı tanıyor musun Izaya ?"
I-"Tanımıyorum dedim ya hayatımda ilk defa gördüm. Benden şüphelenmeyi bıraksan Shizu-chan"
Shizuo nefesini verip arkaya yaslanmıştı. Izaya ise o adama benzer birinin fotoğrafının yayımlandığı siteyi bulmuştu.
"Saint-Louis Hastanesi" nin yayımladığı bir makalenin içinde geçiyordu.I-"Yarın buraya gitmeliyiz o adamın Paris Saint-Louis hastanesiyle bağı olmalı."
Shinra gözlerini açıp aklına gelen planla yerinden sıçramıştı.
Sh-"Yarın Paris'i gezmeye ne dersiniz hem turistiz ve diğer insanların arasına karışmamızla fazla dikkat çekmeyiz ne dersiniz ?"
Izaya düşününce mantıklı gelen planı onaylamış ve gezi listesi çıkarmaya başlamıştı. Şuanda içindeki bulundukları durumu da göze alınca üstelik yatın üç gün limanda kalacağını bildiğinden ozamana kadar hayatta kalmayı planlıyordu.
Yattan kaçarken geriye dönmeyi hiç düşünmemiş ve koşarak kendisini güvendiği sokaklara bırakmıştı.
Şimdi dönüp baktığı zaman hiçbir yerin tam güvenli ve huzur dolu olmadığını anlayabiliyordu. Shizuo gibiydi. Gerçekleri bilmediği sürece beyazdı ama katili öğrenince en büyük düşmanı siyaha dönecekti.
Izaya o siyahın içinde kendini kaybedebilirdi. Ama mücadele edecek ve Sarışın adamın hiçbir şeyi öğrenmemesini sağlamaya çalışacaktı.I-"Evet planımız hazır yarın öğlen Saint-Louis Hastanesine gidiyoruz."
Erika ve Varona odaya girmiş yanlarına oturmuşlardı.
E-"Sabahta Jardi du Lexembourg'ta (Lüksemburg bahçesi) kahvaltı yapmaya gidebiliriz."
I-"Güzel olur."
Sh-"Yaşasın ! Hastaneden sonrada Eyfel kulesindeki Le Jules Verne restorantta gün batımına karşı yemek yiyebiliriz.
Celty ile geçen sene orada yemek yemiştik."Shinra yüzünü buruşturup o ânı düşündüğü zamanda, Kadota doktora arkasından sıkıca sarılıp kollarını beline sarmıştı.
K-"Güzel fikir ama bu sefer birlikte gideceğiz."
Kadota üstüne basa basa birlikte kelimesini söylemiş ve Shinra'nın rahatlayan bedeninden iyi olduğunu anlamıştı.
Varona Erikayla konuşurken Izayaya dönüp
V-"Gece de "Sein nehrinde" tekne turu yapabiliriz şehrin manzarasının o saatlerde Paris'in en güzel yeri ve aşıkların buluşma zamanı o olduğunu söylerler."
Izaya bu fikir beğendiğini belirtmek için "Güzel fikir bencede" demiş ve kendisinden beklemediği bir hareket yapmış Varonaya gülümsemişti.
Yarın için yaptıkları planları bitince iki yatakta altı kişi nasıl yatacaklarını düşünmeye başlamışlardı. Kadota ve Shinra sağdaki yatağa geçmiş ve doktor gözlerini kapattığı gibi uyumuştu. Kadota ışığı kapatıp gece lambasını açmış sonrada Shinraya sarılıp uyumuştu.
Sarı ışık odayı aydınlatırken dört kişi birbirlerine bakıp ilk kimin hamle yapacağına bakıyorlardı. Tek yatak ve ortada dört kişi vardı.
Izaya daha fazla bekleyememiş ve yatağa kendini atmıştı. Kalan üçü aynı anda atlayınca yatak çökecek gibi olsada dört kişiyi taşıyordu.
I-"Şimdi dördümüz birlikte yatacağız öyle mi ?"
E-"Biz yataktan vazgeçmeyi düşünmüyoruz."
V-"Asla siz gidin ben Erikayla yatacağım."
E-"Bir dakika durun şimdi ben Shizuo ve Izaya'nın yanında mı yatacağım ?"
S-"Siz iki kız olmasaydınız bu yatakta, çok daha iyi şeyler olabilirdi."
E-"Ya Shizu-chan, biz gidelim siz rahat rahat iyi şeyler yapın ahahah"
Erika kanayan burnunu kapatmaya çalışırken kahkaha atarak gülüyordu. Varona yanında onun için taşıdığı peçeteleri çıkarıp ona uzatmıştı.
Shizuo kıpkırmızı olmuştu ve nasıl yanlış anlaşılmış durumu düzetleyeceğini düşünüyordu.
Izaya Shizuoya öldürecek gibi bakıpI-"Iyi şeyler derken Shizu-chan"
S-"Yani... şey... rahat uyumak işte"
E-"Yok yok öyle değil ben açıklayayım Izaya-chan, Shizu-chan diyor ki rahat uyumadan önce yapılan iyi şeyleri yapalım siz gidin "
S-"Nerenden anlıyorsun lan lafları"
Shizuo iyice kızaran suratıyla bağırmaya başlamıştı.
Kadota uyutmayan yandaki yataktaki dört kişiye dönüp
K-"Susunda uyuyalım artık, bakın saat ikiyi geçti"
Izaya hala söylenen Shizuo'nun ağzını eliyle kapatıp onu susturmuştu.
I-"Artık susmazsanız kalkar giderim uyuyalım artık."
Izaya yatakta hareketlenip arkasındaki Shizuo'nun yerini almasını beklemişti. Sarışın adamda iyice yerleşince Izayayı göğsüne yatırmıştı. Izaya, Shizuo'nun altında olan kaslı bedenini düşünmemeye çalışıp uyumaya konsantre olmuştu.
Sarışın adamsa çenesine değen siyah saçları hissederken düzenli alıp verdiği nefeslerle uykusu gelmiş ve kollarını sıkıca üstündeki bedene dolayıp onu kendisiyle bi bütün yaparak uykuya dalmıştı.Erika "Shizaya'nın" fotoğrafını çekerken sessizce kıkırdıyordu. Odanın içindeki cılız sarı ışıkta Varonaysa aşık olduğu kişiyi izliyor onun tepkilerine gülümsüyordu.
Fotoğraf çekmeyi bitirince Erika, Varona'nın yanına yatmış ve esneyip kafasını Varona'nın omzuna yaslamıştı. Varonada kollarını Erikaya sarıp uyumuştu.Odadaki sesler kesilmiş geriye nefes alıp veren derin iç çekişler kalmıştı.
Altı kişi, Paris'teki bir otelin odasının içinde, iki yatağında sevdikleri kişiyle rahatça uyuyabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden ? (Shizaya)
FanfictionSırların varlığını sürdürdüğü küçük bir hikaye. Animesinden farklı birkaç şey olacak. Aynı olansa aşk ve birine karşı duyulabilecek bir sır ve bunla nasıl mücadele edileceğidir. "Herşeyin bir nedeni vardır" derler bu sefer "Neden ?" diye soracağ...