Izaya hafif ateşten yanan teninin ısısıyla yatakta gerinebildiği kadar gerinmişti.
Bedenine sarılan rahat kollara kendini adeta teslim etmişti. Saçlarında dolaşan ellerin hareket edişini hissedebiliyordu.
Bu ellerin yarattığı hisle gevşeyerek arkasındaki bedene daha çok yasladı kendini.Izaya kulağına gelen güzel sözleri duyuyordu. Tepki edemeyen bedeni ölümü kabullenmişti sanki.
Shinra gelen seslerle yataktan kalktığında Izaya'nın yanındaki karartıyı yarı açık gözleriyle zar zor seçebilmişti. Dönen başının yerini bıraktığı keskin acıyı umursamadan gözlüklerini takmış ve Izaya'nın üstündeki karartıya yaklaşmıştı. Elindeki tek silahı zayıf bileğinin taşıdığı heyecandan titreyen eliydi.
Karanlık odadaki tek ses fısıldamalar ve ilerleyen yatın yarattığı dalgaların gürültüsüydü.
Shinra çığlık atıp Izaya'nın üstündeki karanlık siluete yumruk atmıştı.
Siluet yere düşerken Izaya uyanmış Shinraysa acıyan elini tutup kenara çekilmiş siluete bakıyordu.Sh-"Kimsin be adam dostumun üstünde ne işin var "
Yerdeki adam can çekişirken Izaya uykulu halini çabuk atlatıp bıçağını almış ve yerdeki siluetin yüzünü ayağıyla ezmeye başlamıştı.
I-"Kimsin ?"
-"Ağhh"
I-"Demek acıyor, Shinra hemen ışığı aç"
Shinra ayağa kalkıp odanın diğer ucundaki düğmeyi elleriyle hissederek bulmuş ve odayı tamamen aydınlatacak ışığı açabilmişti.
Izaya ışıkla beklediği yüzü gördüğü için şaşırmamıştı.
I-"Senden kurtulamayacağım değil mi ?"
Izaya sırıtırken ayakları altında acıdan mı yoksa zevkten mi güldüğü belli olmayan Chikageye acıyan gözlerle bakıyordu.
Shinra da Izaya'nın yanına oturmuş ve ikisini izlemeye başlamıştı. Aklına gelen sorularıysa sormadan duramayacak kadar meraklıydı.
Sh-"Izaya, Bu senin arkadaşın Chikage değil mi hani Ikebukuro'nun zamparası"
I-"Evet o"
Sh-"Sevgili misiniz ?"
I-"Hayır"
C-"Eveğttt"
Chikage'nin hırlamaya karışık odayı dolduran sesiyle çılgın bilimadamı kafası karışmış bakarken Izaya Chikage'nin suratına ayağını daha sert bastırdı.
Chikage kahkaha atıp Izaya'nın çıplak ayağında dudaklarını gezdirirken Izaya irkilerek geri çekildi.
I-"Ne cins bi yaratık olduğunu çözemedim, Shizu-chandan betersin "
C-"Hahaha beni durduramazsın farkında değil misin, Senin hakkında her şeyi biliyorum her yerlerini biliyorum ama sen beni o ucube sarı kafayla karşılaştırıyorsun."
Chikage boynunu yana çevirip kemiklerinin yerine oturmasını sağladıktan sonra Izaya'nın eline uzanmıştı.
Izaya zamanında davranıp çekse bile elini kurtaramamış ve yine yakalanmıştı. Chikage Izaya'nın elini dudaklarına götürüp öptükten sonra odadan çıkmış ve kapıyı ardından kapatıp kaybolmuştu.
Izaya sinirle ona bakarken geçmişi yüzünden köşeye sıkıştığı için delirmek üzereydi.
Shinra arkasından yaklaşıp onu dürtünce ona dönmüştü.Sh-"Seni çok seviyor olmalı"
I-"Olabilir ama onun sevgisinin benim
için bir damla bile önemi yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden ? (Shizaya)
FanfictionSırların varlığını sürdürdüğü küçük bir hikaye. Animesinden farklı birkaç şey olacak. Aynı olansa aşk ve birine karşı duyulabilecek bir sır ve bunla nasıl mücadele edileceğidir. "Herşeyin bir nedeni vardır" derler bu sefer "Neden ?" diye soracağ...