37*Ikebukuro'ya Dönüş*

267 21 12
                                    

Izaya silah sesini duymayı beklerken Logan'ın, Ilebukuro'nun en güçlü adamından yediği yumrukla nehre düşüşüne  şahit olmuştu.

Yerde kanlar içinde yatmakta olan Izaya hala şaşkınlık içindeydi. Gözlerinin ona gösterdiği adam, sevdiği kişi olabilir miydi ? Bu gerçek miydi ?
Beyninin oynadığı küçük bir oyun diye düşünen adam kendisine uzatılan güçlü ele uzanmaya korkmuştu. "Yok olacak, yitip gidecek." diye düşünmüştü. Oysa o güçlü kol belini kavrayıp onu havaya kaldırmıştı.
Izaya o anda bunun bir rüya olamayacak kadar gerçek olduğunu anlamıştı. Shizuo kanlı canlı bir şekilde karşısında duruyordu.

Ayakta durmayı başarıp gözlerini Shizuo'nun gözlerine diktiği zaman konuşacak gücü toplamıştı.

I-"Neden geldin ?"

S-"Bunun nedeni var mı Izaya, seni sevdiğim için geldim tabi."

I-"O bombayla seni kaybettim sanmıştım."

S-"Sana güvenmeyip o mesaja inansaydım beni kaybetmiş olurdun. Akina umrumda değil.
Sadece neden benden uzak durduğunu öğrenmek istiyordum.
Şimdi bütün nedenlerimin cevabını aldım. Odadan çıktıktan sonra koridorun sonunda bekledim senin gittiği görünce de takip ettim ve bu tekneye atladım."

Izaya Shizuo'nun ciddi duruşunu ve çattığı kaşlarına gülümserken bütün yaralarını unutmuştu.
Ona yaklaşıp dudaklarını birleştirdiği zaman her şeyin düzeleceğini hisseder olmuştu.
Shizuo da Izaya'ya karşılık vermiş ve sıkıca sarılmıştı. Ikili bir süre nehrin ortasında birbirlerine sarılıp öylece beklemişti.

Sarışın adam tekneyi kenara bıraktıran sonra Izaya'yla birlikte diğerlerinin yanına gitmişti.

S-"Film gecesi düzenliyorlar katılalım mı? "

I-"Tabiki."

S-"Shinra'ya söyleyelim de yaralarını sarsın."

Izaya önemsiz olduğunu mırıldanıp önden yürümeye başlamıştı. Ama çabaları boşa çıkmış ve Shinra Izaya'yı görür görmez endişelenip yaralarını kontrol etmişti.

Küçük çaplı bir operasyondan sonra 6 kişi kendilerini filmin içinde bulmuştu. Bir çok duyguyu beraberinde getiren sahnelerde Shizuo ve Izaya filmi izlemeyip bakışmışlardı.
Kadota Shinra'yla patlamış mısır yemiş Erika'ysa filmin sıkıcı olduğu söyleyip Varona'nın omzunda uyuyakalmıştı.

Film bittiğinde ise hepsi uyuyakalmıştı. Izaya Shizuo'nun kucağına uyumuştu. Sarışın adam Izaya'ının belini sıkıca tutumuş şeklide koltukta uyuyakalmıştı.
Kadota Shinra yerde uyuyunca mısır tabağını elinden alıp masaya koymuştu. Kadota son günlerini en unutulmaz şekilde Shinra ile geçirmeyi istediği için Varona'nın kamerasını almış ve ona sarılıp bir çok poz da fotoğraflarını çekmişti.

Yarın olduğunda ise 4 saatlik bir film seçtiği için Shinra'ya kızmışlardı. Ama bu tatlı kızgınları çok çabuk geçmişti çünkü sabahın erken saatlerinde Ikebukuro'ya dönecek tur gemisine yetişmeleri gerekmişti.
Bavullarını alıp tekneye binmişlerdi.
Ikebukuro'dan günler önce çıkan tur teknesi başladığı noktaya geri dönmek üzereydi.

Bir kaç saatlik molanın sonunda tekne harekete geçmişti.

Kasuka abisini görünce yanına gelmişti.

K-"Geri dönmüşsünüz hemde Izaya ile birlikte."

S-"Evet döndük biz yokken sen nerelerdeydin. Başına bir şey gelmedi değil mi ?"

K-"Hayır, bütün kitapları bitirdim."

(Kasuka)

Kasuka Shizuo ve arkadaşlarına veda etmiş ve hareket eden tur teknesinin arka kısmına doğru gitmişti.

Tüm gün kitap okuyan Kasuka kendisini  izleyen kişinin hala orada bekliyor olduğunu fark etmişti. Kitaplarından birisini alıp onun kafasına isabet ettirecek şekilde fırlatmıştı.

-"Hey canım acıdı ! "

K-"Daha fazla beni takip etme garip yaratık."

-"Hey bana garip yaratık diyemezsin bugüne bugün kızların çok sevdiği yakışıklı bir adamım ben."

K-"Nedense çevrende hiç kız göremiyorum."

-"Benim umrumda olan kızlar değil sensin."

Adam Kasuka'nın karşısında belirdiğinde Kasuka tepkisiz kalmış ve arkasını dönüp odasına doğru yürümeye başlamıştı.

-"Gidemezsin"

K-"Abimi çağırmama ne dersin ?"

Chikage korkuyla gerilince Kasuka gitmeden ona dönmüş ve kendisinden beklenmeyecek birşey söylemişti.

K-"Ikebukuro'ya döndüğümüzde beni yemeğe çıkarabilirsin."

Chikage kısa bir şaşkınlıktan sonra gülümserken Kasuka çoktan ortadan kaybolmuştu.

(Shinra)

Genç doktor yanından uzaklaşıp Walker'la konuşmaya giden Kadota'nın arkasından öylece bakmıştı. Erika da onu takip etmiş ve üçü eskisi gibi konuşmaya başlamıştı. Varona onları süzerken Shinra'nın yanına gelmişti.

V-"Sanırım şu anda aynı duyguları paylaşıyoruz."

Sh-"Ben de öyle düşünüyorum.
Söylesene Varona Ikebukuro'ya dönünce ne yapmayı planlıyorsun ?"

V-"Rusya'ya dönmeyi düşünüyorum. Ikebukuro'da kalmamı sağlayacak sebep  gerçek  olmayacak kadar hayali. Bu güzel gezi için sana teşekkür etmek istedim. Sizler sayesinde arkadaşlığı öğrendim."

Sh-"Sevindim Varona. Ikebukuro'ya geldiğin zaman görüşürüz."

Varona gözlerini gezi boyunca yanında olan arkadaşlarında gezdirdikten sonra doktora veda etmiş ve yanlarından ayrılarak odasına çekilmişti.

Shinra geziye ve kendisine iyi gelen farklı şehirlere alışmıştı.
Şimdi Ikebukuro onun için bir yalnızlık abidesi gibi geliyordu.
Celty'e Fransa'da veda edişi aklına gelmişti. Celty irlandalı sevgilisine ulaşamadığını söylüyordu veda ederken bile. Yine de ona sarılıp gülümsemiş ve Kadota ile film seçmişlerdi.
Doktor anıları uzaklaştırıp gökyüzüne ve esen rüzgara odaklanmıştı. Birkaç dakika geçmeden omzunda hissettiği elle arkasına dönmüştü.

Kadota karşısında durmuş ona gülümsüyordu. Shinra da ona gülümsemiş ve ardından birbirlerine sıkıca sarılmışlardı. Kadota Shinra'nın kulağına "sevgilim olur musun ?" diye fısıldadığında Shinra başını evet anlamında sallamış ve ağlamaya başlamıştı.

(Izaya)

Hala gezinin nasıl bittiğine inanamayan genç adam, elini tutmuş yanında oturan sarışın adama bakmaya başlamıştı.

I-"Gezimiz bitiyor Shizu-chan

S-"Bazı şeyler bitsin ki yeni şeyler başlasın Izaya."

I-"Bilgece konuşma sana yakışmıyor Shizu-chan"

S-"Benimle dalga geçme Izaya."

I-"Biz döndüğümüzde artık dövüşmüyor olacağız."

S-"Senle bundan sonra dövüşmem çok başka şeyler yapacağız."

I-"Nasıl şeyler yapacağız Izaya."

S-"Ailelerin yaptığı şeyleri yapacağız. Ev tutalım köpek sahiplenelim birlikte yaşayıp yaşlanalım gibi şeyler."

I-"Benimle evlenmek mi istiyorsun Shizu-chan"

S-"Zamanı geldiğinde neden olmasın."

I-"Haklısın Neden olmasın."

Izaya başını sarışın adamın omzuna koyup gözlerini kapatmış ve dalgaları dinlemeye başlamıştı.
Siyah saçlarıyla oynayan eli hissediyordu. Yolculukları bitinceye kadar o el saçlarını okşamaya devam etmişti.

Nedenler sonuçları getirir sonuçlar aşkı getirir.

-SON-

Neden ? (Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin