7*Bitti*

237 30 10
                                    

Izaya odaya girdiklerinde kendini yatağa atıp uyuyabilmeyi diliyordu.
Odanın ışıklarını bile açmadan yatağa geçti. Chikage de gelip yanına yatmıştı. "
Lanet herif gerçekten sülük gibi" diye düşündü.

I-"Git kendi yerine yat yapışık herif"

Izaya Chikageyi yanından itip kendine  geniş bir alan oluşturmuştu.
Gözlerini kapatsada uyuyamayacağını anlamıştı. Çoğu geceler de  kafasına takılan düşüncelerle uyumayı unuttuğu oluyordu. Bu gecede olanlardan sonra öyle olacak gibiydi.

Izaya yanına sessizce gelip omzuna sarılan Chikageyi görmezden gelmeye çalıştı. Rahat uykusuna dalmış herkesi unutmuştu.
Izaya onun ne kadar şanslı olduğunu düşünmüştü. "Şanslı sülük"

-"Bir şeyi katletmenin yolu ihanet etmek olmuştur hep. Kimi zaman en iyi arkadaşının kimi zaman ilk aşkının ihaneti... Shinra duygusal ve kırılgan yapılı incecik bir ruhu var bunu ona söylemem demek onu tamamen yerle bir etmem demek. Kendini kaybedebilir daha da kötüsü kendine eziyet edebilir.
Bunu yapmayı istemiyorum ama Celty'i söylemezsem o onu terk edince onun geri dönmesini bekleyecek umutla. Ne yapmalıyım ?"

Izaya düşüncelerine dalarken yan odadan gelen Shinra'nın sesiyle yerinden doğruldu.
Odadan çıkıp yandaki Shinraların odasının kapısına bakakaldı.
Kapı açıktı içeriye sessizce süzüldü ve Celty'nin kendisini göremeyeceği biryere geçti.

Celty sinirle etrafta dolanırken Shinra da aynı öfkeli ifadesiye karışlık veriyordu.

Sh-"Bu saate kadar nerdesin Celty, seni ne kadar bekledim haberin var mı?  Insan gelecekteki kocasına böyle mi yapar "

Celty başıyla onaylamayıp telefonu duvara attı ve elindeki siyah kalemle beyaz duvara büyük harflerle
"BİTTİ" yazdıktan sonra eşyalarının olduğu siyah valizi alıp koşarak yattan inmiş ve  uzaklaşmıştı.

Shinra'nın acı dolu çığlıkları bütün güvertede duyulmuştu.
Bu çığlıklar ilk aşkını çağırıyordu gerçekleri kabul etmiyordu. Acıyla dolu haykırışlardı.

Sh-"Celtyyyy !!"

Shinra gözlüğünü çıkarıp gözyaşlarını elleriyle hapsetmeye çalışmıştı.
Omzunda hissettiği elle başını kaldırdı. Izaya  yüzüne bakınca ne olduğunu anlayan hep yanında olan bir dost gibi Shinraya gülümsüyordu.
Onunda gözleri yaşarmıştı.

Shinra zorlukla ayağa kalkıp Celty'nin gittiği kapıya doğru birkaç adım attı.
Bacakları yaşadığı şokun etkisiyle hala titriyordu.

Ah-"Gitmeliyim,Onu geri getirmeliyim biricik aşkım Celty..."

Izaya Shinraya yetişip onu kolundan çekerek gitmesini engellemişti.

I-"Bu çok zor biliyorum Shinra ama kendini toplanman gerek."

Sh-"Hayır Celty bana bunu yapmaz şaka yapıyordur.*hıck*"

Izaya Shinrayı koltuğa oturtu. Yanına geçtiğinde ağlayan adamın gözyaşları koltuğu ıslatmaya başlamıştı.
Telefonunu çıkarıp barda çektiği Celty'nin fotoğrafını Shinraya göstermişti.

Shinra gözlerini şaşkınlıkla açarken bir damla yaş daha gözünden düşmüş ve Izaya'nın telefonuna gelmişti.

Sh-"Bu...Yalan mümkün değil Celty bu adamla... Nasıl olur... Neden yapar ? Ben ona ne yaptım *hıck* sadece mutlu olalım istedim. *hıck*"

Izaya ağlayan arkadaşına sıkıca sarılmıştı. Shinra Izayaya tutunmuş titeyerek ağlarken kapı aniden açılmıştı.
Shizuo içeriye, arkadaşı Shinra'nın yanına, koşarak girdiğinda Izayayı görmüş ve olduğu yerde donup kalmıştı.

S-"Izay-a...Shinra iyi misin? "

Shizuo Shinrayı ilk defa bu kadar mutsuz olduğunu gördüğünde ne yapacağını şaşırıp yanlarına oturmuştu. En çokta Izaya'nın Shinraya sarılışına şaşırıp kalmıştı.
Shizuo sarılan ikiliyi izlerken Izaya'nın Shinraya duyduğu merhameti sanki önlerindeymiş gibi hissediyordu.
Tutup yakalamak o merhameti kendine karşı almak isterken bu düşünceyle başını eğdi. Çok bencil bir düşünceydi.

Shinra Izaya'nın kollarından çıkıp Shizuoya bakmıştı. Gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu.
Birden iki kolunu da en yakın arkadaşlarına dolamıştı.
Izaya ve Shizuo biranda dip dipe gelince ikiside birbirlerine gergin bakışlar atmaya başlamıştı bile.

Sh-"Bu kadar iyi dostlarım olduğu için çok şanslıyım"

S-"Ne oldu bilmiyorum ama yanındayım Shinra"

I-"Daima,bu olanlar kolay kolay unutulup gidecek şeyler değil. Ama en azından yalnız değilsin."

Shinra başıyla onaylayıp arkadaşlarından ayrıldı. Celty'nin duvara yazdığı güzel el yazısına gitti parmakları...
Ince parmakları "Bitti" sözcüğünde gezinirken gözleri odada dolaşmaya başlamıştı.
Celty'nin kırdığı camdan vazo, yarısı açık kalmış cam, Yerde ayak bağı olan yastıklar ve buruşmuş kıyafetler...
Shinra'nın üzgün gözleri bu ayrıntıları geçip Izaya ve Shizuo da buluştu.

Sh-"Teşekkür ederim ama biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var olanları sindirmeliyim"

Shizuo başını sallayıp son kez Shinraya baktıktan sonra odadan çıkmıştı. Izaya onun gitmesine  sevinerek Shinraya yaklaştı.

I-"Biz acını geçiremeyiz Celty'i unutturaamayız hep yanında oluruz ama bak Shinra şuan kendine "neden" diye soruyorsundur. Bunu bende soruyorum kendime beş  yıla yakın bi zaman geçti ve o cevaplar hala ortada yok... Bak Shizuoyu pek sevmem oda bilir ama seni severim"

Sh-"Neden Shizuo'dan bu kadar nefret ediyorsun Izaya, ona olan bu büyük öfkenin nedeni ne ?"

Izaya aynadaki yansımasına baktıktan sonra   Celty'nin duvarda bıraktığı son sözcüklere bakmıştı.

I-"Kişisel bi neden aslında ama Shizu-chanla ilgili değil tamamen kendimle ilgili"

Sh-"Bu ne demek bilmece gibi konuşmayı bırak Izaya ?"

I-"Başka bir zamanda başka bir yerde ilk Shizuoyla karşılaşmış olsam herşey farklı olacak demekti."

Izaya yere bakıp içindeki öfkeli halini unutmaya çalışıyordu. Aklına dolan anıların hepsini yok etmek' küle çevirmek istiyordu.

Shinraysa  kapıya arkası dönük Izayaya bakarken kapıda duran Shizuoyu görmüştü.
Gözlerini şaşkınlıkla açtığında Izaya da arkasında kimin durduğunu anlamıştı.

Arkasını dönüp Shizuo'nun yüzüne bile bakmadan odadan çıkarken
Sarışın onun arkasından durması için bağırsada Izaya onu umursamadan yürümeye devam etmişti.
Shizuo onun gidişine bakarken kafasına takılan soruların daha da artmasından iyice rahatsız olmuştu.

S-"Ilk benle karşılaşman, herşeyin farklı olması bu nedemek Izaya ?"

Nedenler artarken Izaya kaptanın odasına geçmişti. yaşlı adamın yanına oturup yatı hemen harkete geçmesini istediğini belirtmişti bile
odasına geri dönmüş yatağına bakarken bulmuştu kendini
Uzun zamandır kimseyle birlikte yatmıyordu.  Chikage'nin kendi yatağında oluşuna sinirlenip onun yatağına bıraktı kendini

I-"Aynı bana benziyorsun Shinra."
diye söylenirken uykuya teslim olmuştu.

Neden ? (Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin