Tahmin ettiği gibi bütün gece uyku yanından bile geçememişti Izaya'nın.
Gözlerini kapattığı anda dönen dünyada kendini acı içinde aynadan bakarken buluyordu. Gökyüzündeki dolunayın ışığı bile kendisine ulaşmıyordu. "tıpkı sen gibi" diye düşünürken gülümsedi. Eskiden omzunda bulunan dövmenin yerini okşadı. Gerçekliğe dönmüştü yalnız kalan adam. Yüzündeki acı gülümsemeyi silip geceyi sabaha bağlayan başka bir güne başlamak için üstündeki siyah örtüyü yatağın boş olan diğer tarafına atıp yalpalayarak ayağa kalktı.
Telefonuna gidip birinin arayıp aramadığını kontrol etti. Kimse aramamıştı. "Şaşırmadım " diye söylenirken mutfakta yiyecek bişeyler bulmak umuduyla gözlerini açtığı dolaplarda gezdirdi.
Birşey bulamamıştı. Iç çekip kendine sert bi kahve yaptı. Masasına geçip araştıma yaparken çalan kapıyla başını ovdu.Izaya ayağa kalkmış kapıya giderken halsizliğini ve uykusuzluğunu saklamaya çalışıyordu. Kapıyı açtığında hayat enerjisiyle dolu bi Shinra içeriye girmişti.
Sh-"Selam Izaya, Hm iş yerin ne güzel sora sora buldum haha hani daha önce hiç gelmemiştim bi geliyim seni göreyim dedim"
I-"Neden geldin "
Izaya kollarını bağlayıp masasına geri döndü. Shinraysa geldiği için mutluydu.
Sh-"Hani sen bana yardım ettin "
I-"Bunu bir karşılık beklediğimden yaptığımı mı sanıyorsun"
Sh-"Hayır Hayır yanlış anladın...Ben neden yaptığını bile bilmiyorum hem herneyse teşekkür etmek istemiştim. Beni ve Celtymi büyük an kurtardın."
I-"Kendim istediğim için yaptım başka bir neden arama Shinra"
Sh-"Biliyorum biliyorum ama yine de yapacağımız tatile seninde gelmeni istiyoruz."
I-"Gelemem"
Izaya kestirip atmanın daha doğru olduğunu düşünmüştü.
Ama Shinra fikrini kabul etmeye niyetliydi.Sh-"Gelebilirsin tatil yapmak senin de hakkın sürekli çalışıyorsun. Hep böyle miydin sen diyorum bazen senin için
Biraz ara vermek iyi gelir hem herşeyden uzaklaşmış olursun."Izaya Shinra'nın sözleriyle gülümsemişti. "Herşeyden uzaklaşmam mümkün değil beni hep takip edecek şeyler yaptım" diye geçirdi içinden. Bunu belirtmenin doğru olmayacağını düşünerek
I-"Işlerim var Shinra"
Sh-"Bizim de var ama kendine biraz izin versen senin adına çok mutlu oluruz hem bu tatil bizbize olacak"
I-"Hm arayıp sana haber veririm"
Shinra gelme ihtimalinin yüksek olduğunu düşünmüştü. Bu hissi kaybetmeyip olabildiğince hızlı şekilde Shizuo yu bulmak için yola çıkmıştı.
Izaya camdan Shinra'nın gidişini izlerken "kesin birşeyler karıştırıyor" diye mırıldanmıştı.
Shinra Shizuoyu çağırmaktan emin değildi. Eğer iki arkadaşı da gelirse kavga çıkacağından adı gibi emindi.
"Yinede hep birlikte olmalıyız " düşüncesi daha baskın gelmişti. Shizuo ve Tom'u görünce yanlarına gitmişti.Sh-"Demek burdasınız heryerde sizi arıyordum"
S-"Ne oldu Shinra ?"
Sh-"Tatil planımıza sizi de eklemek istiyorum gelmek ister misiniz "
Shizuo düşünürken Tom çoktan "tabiki" demişti.
Shizuo dolaylı yoldan gelecek olmasından huzursuzdu.
Tom hazırlanmak için evine gittiğinde Shinra gülerek Shizuo ya bakıyordu.Sh-"Hem Izaya da gelecek 😄"
S-" Ne işi varmış pirenin sizin yanınızda😡 "
Sh-"Ben istedim gelmesini hep birlikte
olalım diye çok fazla çalışıyor ve bedenide çok zayıf"S-"Pirelere bişey olmaz merak etme😒"
Shizuo geleceğini belirttikten sonra evine doğru yürümeye başladı. Izaya'nın gelecek olmasına sinir olmuştu. Bir okadarda merak ediyordu. Belkide buzları eritmeliyim dedi kendi kendine. Nasıl yapacağını bilmiyordu ama denemekten bişey kaybedilmeyeceğini biliyordu.
Shinra çalan telefonundan karşıdan aldığı haberle yüzündeki gülümsemeyi genişletti.
Sh-"Demek gelmeye karar verdin Izaya çok iyi bu akşam hareket edicez"
Shinra kalacak yerleri ve gelenlerin listesini hazırlarken yola çıkmalarına iki saatten az kalmıştı.
*🛥
Izaya eşyalarını küçük siyah bavuluna doldurdu. Önce siyah uzun kollu ve kısa kollu tişörtler sonra siyah şortu ve yine siyah mayosunu alıp birkaç çakı ve ikişer üç et telefonları da yerleştirdikten sonra limandan kalkacak olan yata gitmek için fazla kullanmadığı siyah arabasına bindi.
Bir saat kadar önceden limana varmıştı. Arabasını park ettikten sonra marketlerden birinden soğuk kahve alıp deniz kenarına oturdu.
Güneş siyah giysilerinin içinden geçip tenini yakarken verdiği karardan pişman olmak istemiyordu.Kısa bir zaman dilimi geçmişti ki Shinra belirmiş ve Izaya'nın yanına oturmuştu.
Sh-"Heyecanlı mısın Izaya ?"
I-"Hayır heyecanlı değilim, fazla sıcak sadece"
Sh-"Evet gideceğimiz yerlerde çok sıcak ama büyük yatın içinde klima var hem listemizde hazır bakmak ister misin ?"
Shinra'nın elinden kağıdı alan Izaya listeyi dikkatlice incelemeye başlamıştı.
I-"Demek Shizu-chan geliyor"Sh-"Evet lütfen iyi anlaşın 🤗"
I-"Eh tabiki"
Izaya sinirle gülümserken bunun elinde olmadığına kendi kendine hatırlattı. Arkasından tanıdığı sesin gelmesiyle arkaya bakmıştı.
S-"Selam Pire "
Izaya Shizuoyu barmen kıyafeti olmadan süzdükten sonra hazırda bekleyen yata doğru yürüdü. Shizuoya cevap vermemişti.
Shizuo sinir olup Shinraya bakınca Shinra ışık hızında ortadan kaybolmuştu.
Diğeri de yattaki odalarına yerleşirken yat rotasını çoktan öğrenmiş derin sulara açılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden ? (Shizaya)
FanfictionSırların varlığını sürdürdüğü küçük bir hikaye. Animesinden farklı birkaç şey olacak. Aynı olansa aşk ve birine karşı duyulabilecek bir sır ve bunla nasıl mücadele edileceğidir. "Herşeyin bir nedeni vardır" derler bu sefer "Neden ?" diye soracağ...