Kissé hűvös a hangulat, mikor találkozom a lányokkal a Keffebrennerietben, hogy elújságoljam nekik a híreket. Mind rám néznek. Sana tanulmányozza az arcom, próbálja kitalálni, jó vagy rossz hír-e. Mosolyog, halványan bólint – jó az emberek megfejtésében. Vilde az ujjával malmozik, a földet bámulja. – Nos?
- Találjatok ki, ki megy a Penetrator buliba!
Chris ad egy pacsit, aztán előveszi a telefonját. – Itt az ideje hívni a sörös pasast. Kinek kell pia?
- Uram ég, Eva! – kiált fel Vilde. Rám veti magát, furcsán megölel. – Mit mondtál neki?
Megmutatom Vildének az üzenetet.
- Tutira összejövök Williammel.
- William? Na ne! – Chris megrázza a fejét. – Hogy akarod elérni?
Sana felnevet. – Hadd legyenek álmai a csajnak!
- Nos, meg fogom próbálni. – Jelenti ki Vilde. – Ellenálhatatlan. Plusz hallottam, hogy fantasztikusan csókol. És ha lefekszel vele, garantáltan orgazmusod lesz. Bizonyára csodás az ágyban. Tudjátok, ez elég ritka.
Noora csak a szemét forgatja. – Még mindig úgy hangzik, mint egy drittsekk. A helyedben hozzá sem érnék.
- Gondolod, hogy Chrisszel leszel majd? – Kérdezi tőlem Vilde, figyelmen kívül hagyva Noorát.
- Ő... Nem? Nem tetszik. – mondom – És nem érzem magam valami jól, szóval talán nem is megyek. De ti menjetek csak nélkülem.
Sana elfordítja a fejét és rámszegezi a tekintetét. Az arckifejezése halálosan komoly. Jéghideg. Már értem, miért rendíti meg az embereket. Nagyon kifejező, és nem rejti véka alá az érzéseit. Utálnám mérgesnek látni. – Tessék? – kérdezi – Nem mehetünk nélküled. Nem jutunk be, hacsak ott nem vagy.
Vilde egyetértően bólint. – Mennünk kell, Eva.
A számba harapok, keresem a megfelelő szavakat. – De... Anya otthon van, és nem mehetek haza részegen.
- Én nem iszom. – mondja Noora mosolyogva. – Lehetünk együtt józanok. Vagy aludhatsz nálam, és anyukád meg se tudná.
- Igen, de... - próbálok ki egy másik kifogást – Az újévi fogadalmam az volt, hogy leállok a bulizással.
- Csak mutass be annak az újévi fogadalomnak – mondja Chris – Csak most az egyszer.
Sóhajtok. Tudom, hogy hamarosan megtörök, és utálom. – Rendben. – mondom, a lehető legerőltetettebb vigyorral a képemen – Megyünk.
YOU ARE READING
Lose Yourself • SKAM • #Mohnstad
FanfictionEva próbál elmenekülni a múltja elől, ám Chris visszarántja. Az élet néha sok tud lenni. » Ez a történet egy jelenleg még befejezetlen történet fordítása, tehát nem saját. Az eredeti ugyanezen néven található meg itt wattpadon, angolul. » A r...