Az iskola épületének lépcsőin ülök. Chris sehol. Rossz időpontot adtam meg neki? Megnézem az üzenetet a telefonomban, csak hogy biztosra menjek.Ne reagáld túl. Nyilvánvalóan csak egy olyan személy, aki elkésik a dolgokról. Csak öt perce kellene itt lennie, és valószínűleg egyébként sem tartja olyan fontosnak a velem való találkozást. Egy hete látott utoljára, és természetesen nem helyezne más dolgok elé. És ahogy Sana mondta, csak egy vagyok a sok lány közül, akinek naponta írogat. Csupán meg kell várnom.
A lépések hangjára felnézek a telefonomból. Chris megáll előttem, ahol ülök. – Helló, gyönyörűm. – Mosolyog.
- Szia.Lerakja a hátizsákját és tőlem egy lépcsőfokkal lejjebb ül le. – Szóval, miről akartál beszélni?
Vállat vonok. – Csak elnézést szerettem volna kérni a pénteken történtek miatt.Chris kérdő tekintettel néz fel rám. – Tudtommal nincs semmi, amiért bocsánatot kéne kérned.
- Tehát akkor nem okoztunk nagy drámát? Azt hallottam, az emberek beszélnek róla, és a Jodelre is posztolták. – Nem engedhetem meg magamnak, hogy az iskolában mindenki azt higgye rólam, hogy bajt keverek a bulikon. Ez lenne a lehető legrosszabb dolog, ami történhet.
- Az emberek idegesek voltak, mert mindenkit kitettem, és otthagytam a saját partimat. – nevetett magában. – Nem akartam embereket a házamban tudni, mikor én elmentem, így azt mondtam mindenkinek, hogy jönnek a rendőrök.
A homlokomat ráncolom. – Mindenkit kirúgtál, hogy velem jöhess?
- Aha, a barátaim utálnak is téged, amiért magaddal hoztad a bolond szőkét.
- Megértem. – mondom – Nem szabadott volna hagynom, hogy annyit igyon.
- Kødda! Rendben vagy, ne aggódj! – kezét a térdemre helyezi és gyengéden megszorítja. – Eva, az emberek berúgnak a bulikon. Erre vannak a bulik.
Ránézek. – Szóval nem vagy dühös?
- Nem vagyok dühös. – Válaszol. – William nem túl boldog, de túl teszi magát rajta. Erről akartál beszélni?
- Hát, igen. Azt hiszem, bocsánatot szerettem volna kérni Vilde nevében.
- Ellógtam az órát emiatt, Eva. Valami izgalmasabbra számítottam.
Éreztem, hogy kihagy a szívverésem. – Nem kellett volna ezt tenned.
- Oldalra dönti a fejét és rám mosolyog. – Nem kellett volna. De ha választhatok, inkább téged hallgatlak, mint a tanáromat.
- Hogyan fogsz levizsgázni, ha sosem mész be órára?
Az arca elkomorodik. – Mióta is vagy itt, egy hete? Mit tudsz te a jegyeimről?
- Semmit.
- Pontosan.- Én csak...
- Beszélhetnénk másról az iskolán kívül? Gyerünk, igyunk egy kávét. – Javasolja, feláll és leporolja a nadrágját. – Én állom.
- Most?
- Igen, most. – Chris elindul. Amikor ráeszmél, hogy nem követem, megpördül rám pillantva. – Jössz vagy sem?
YOU ARE READING
Lose Yourself • SKAM • #Mohnstad
FanfictionEva próbál elmenekülni a múltja elől, ám Chris visszarántja. Az élet néha sok tud lenni. » Ez a történet egy jelenleg még befejezetlen történet fordítása, tehát nem saját. Az eredeti ugyanezen néven található meg itt wattpadon, angolul. » A r...