- Mit csináltok ma este? – kérdezi Chris, miközben a buszmegálló felé sétálunk.
- A Penetrator gyűjtésre megyek. – Mondja Vilde – Ti mentek, csajok?
Noora a fejét rázza, és felvonja szemöldökét. – Nem, Vilde.
Vilde nem foglalkozik vele, felém fordul. Reménytelinek hangzik. – Mi a helyzet veled, Eva?
- Nem tudok. Kémiát kell tanulnom. – felelek vállat vonva – És nem is nagyon akarok a Penetratorökkel bulizni.
- Nem akarsz Chrisszel lógni? – kérdezi Noora.
- Úgy hallottam, Chris nem lesz ott. – szólal meg Vilde – Valami dögös Tinderes randija van.
Grimaszt vágok. – Hol hallottad ezt?
- Elkaptam a srácok beszélgetését ebéd közben. Annyira mérgesek rá emiatt. Úgy hangzott, mintha ki akarnák rúgni a buszról, amiért nem segít pénzt gyűjteni.
Elakad a lélegzetem, és mind rámnéznek, mikor kínosan köhécselek. Gondolom sikertelen volt a kísérletem, hogy nyugodtnak tűnjek. Végül megtalálom a megfelelő szavakat, bár a hangom gyenge. – Kirúgják a buszról?
- Meglehet. Kíváncsi lennék, megéri-e neki a lány. Nem vagy mérges, hogy valakivel találkozik, ugye? – kérdezi, és oldalra dönti a fejét.
Ha tudná.
Mielőtt választ adhatnék, megérkezik a buszom. – Hétfőn találkozunk. – Integetve felszállok.
Próbálom elfelejteni, amit Vilde mondott a dögös Tinderes partnerről. Rám gondolt? Meg kéne sértődnöm? Vagy talált valakit Tinderen? Miért támadt ez a furcsa érzés a gyomroban? Majdnem nekiütközöm egy idős hölgynek, ahogy az ülések között botladozom. Rámvillantja a szemét, én pedig kinyögök valami bocsánatkérés félét. A gondolataim máshol járnak. És nem térnek vissza. Abban a pillanatban, ahogy leülök, üzenetem jön.
Azt hiszem, örülnöm kéne, hogy látni akar. Hogy velem akar lenni ahelyett, hogy a gyűjtésen segítene. De mindez megrémít. Hisz nem azt gondolja, hogy valamiféle túlfűtött randink lesz? Csak bowlingozni akartam, aztán talán enni valamit. Ebben semmi dögös nincs.
Miért dobja a barátait, csak hogy velem lóghasson? Tényleg megérem neki, hogy kirúgják a buszról? Ő maga mondta, két állása volt tavaly, hogy a buszba fektethessék. Tényleg eldobná azt a sok munkát csak azért, hogy velem legyen? És tényleg Chris-az-okos-exem-segít-a-matekban-Schistad ajánlotta fel a segítségét a házimhoz?
Adjátok ide a piát. Valami nem stimmel.
YOU ARE READING
Lose Yourself • SKAM • #Mohnstad
FanfictionEva próbál elmenekülni a múltja elől, ám Chris visszarántja. Az élet néha sok tud lenni. » Ez a történet egy jelenleg még befejezetlen történet fordítása, tehát nem saját. Az eredeti ugyanezen néven található meg itt wattpadon, angolul. » A r...