csütörtök - 15:02

772 78 3
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az iskola mosdójának tükre gusztustalan. Borzasztó koszos, és még undorító kézlenyomatok is vannak rajta. Próbálom rendbe szedni magam, de nehéz koncentrálni a fejfájástól. Nem állok biztos lábakon. Feldagadt a szám, az arcom vörös és lüktet, a nedves, hideg papírtörlő, amit nekinyomok, nem segít.

Jégre van szükségem. Mármint nagyon.

Csak az iskolában nem szerezhetek anélkül, hogy egy tanárnak vagy az ápolónak beszámolnék a verekedésről. Gyakorlatilag mondhatnám, hogy elestem, de mennyire hihetetlen lenne, mikor a Penetratorök mind összeverve, sérülésekkel tarkítva jönnek majd?

A tükörképemre meredek. A számon lévő seb végre nem vérzik tovább.

Az egyik csapból csöpögő víz hangja visszaverődik a falakról. Aztán hallok egy halk szipogást. Halk sírást, valahonnan a közelből.

Hallucinálok? Hisztis Mirtill, te vagy az? Agyrázkódásom van? Megőrültem?

- Minden rendben? – Kérdezem, mit sem sejtve arról, merre és kinek beszélek.

- Jól vagyok.

- Rossz nap?

A sírás abbamarad egy pillanatra. Aztán egy hangos szipogás. – Aha.

- Tudom, milyen az. De jobb lesz. – Próbálok meggyőző lenni, de még én is hallom, hogy mennyire szánalmasan megy. Tényleg jobbra fordulnak a dolgok?

- Nem úgy tűnik. – A hang meggyötört, papírvékony.

Már szinte fáj, mennyire át tudom érezni. – Tudom.

A zár elfordul az egyik ajtón. És nem más lép ki a fülkéből, mint Iben. Az összes ember közül. Komolyan, Sátán?

Rám emeli tekintetét és úgy fest, mint aki szellemet látott. Mintha arcára fagytak volna a könnycseppek. – Eva?

- Iben?

- Mi történt az arcoddal? – Kérdezi. Vicces, hogy már majdnem úgy hangzik, érdekli is. Ki gondolta volna?

- Behúzott egy Penetrator.

Döbbentnek tűnik. Nem vagyok benne biztos, hogy valós a reakciója, de ha nem, akkor ügyesen színészkedik. – Valaki megütött?

- Valami olyasmi. Mármint, nem tudom ki volt, vagy hogy szándékos volt-e...

Újból csak áll és bámul. A szája kinyílik majd becsukódik néhányszor, mintha próbálna mondani valamit, de nem találja a szavakat. – Nagyon sajnálom. – Mondja végül, mielőtt kirohan a mosdóból.

Lose Yourself • SKAM • #MohnstadWhere stories live. Discover now