kedd - 09:12

907 88 3
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Késésben vagyok az iskolából. Próbáltam a lehető legjobban sietni, de valami a szemem sarkában nem hagyott nyugodni, és most totálisan a földbe gyökereztem. Mármint tényleg gyökeret eresztettem.

Egy csapat lány nevetgél a buszmegállóban.

Van valami bennük, ami megijeszt. Tudom, hogy nevetséges, mert én magam is egy lánycsapat tagja vagyok, de azt hiszem, van valami némelyik nőtársamban, ami megrémít. Tudom, hogy csak oda kéne sétálnom, hogy ne késsem le a buszt, de nem vagyok képes rávenni a lábaimat a mozgásra.

És ezért vagyok késésben, és fogok elkésni.

Milyen nevetséges, nemde? Azért késem, mert kiszúrtam egy csapat lányt.

Nos...

Az egyikükön Penetratorös pulóver van. Még nem láttam a hátulját, így nem tudom megállapítani, Chrisé volt-e vagy sem. De így is felfordul a gyomrom tőle. Mintha a lány – bárki is legyen – gúnyolódna velem.

Bizonyára nem kéne, hogy hatással legyen rám, de mégis így van. Valamilyen okból kifolyólag Chris szavai a tudatomba égtek: kaphatsz egyet, de előtte le kell feküdnöd velem.

Istenem, tényleg belezúgtam, igaz? Nem érdekelne ennyire egy felső, ha nem így lenne. Mindenhol próbálok arra utaló nyomokat találni, hogy egy seggfej, de nem tudom nem kedvelni őt.

Egy részem azt kívánja, hogy a lány felsője Christől legyen. Hogy lefekszenek, és Chris csak egy nőcsábász, ahogy legelőször hittem.

Furcsa mód, azt kívánom, bár igaz lenne, csakhogy túllépjek rajta és élhessem tovább az életem, mégis, ahogyan fáj a szívem ebben a pillanatban, megerősít benne, hogy nehéz lenne. Nincs az az Isten, hogy csak úgy továbblépjek.

Emlékeztetnem kell magam arra, hogy nem a barátom, és én sem vagyok az övé. Nem vagyunk együtt. És sosem leszünk.

Erősen koncentrálok, hogy ne zavarjon a dolog, mégis, az agyam állandóan kattog. Ki a lány? Mostanában történt? Chris élvezte?

És ahogy a gondolataim elindulnak a lejtőn, nincs megállás.

Mikor felszállnak a buszra, rápillantást nyerek a lány pulcsijára a másodperc tört részéig. A pirossal kiemelt név Juliané, nem Chrisé. Érzem, ahogy kiáramlik a levegő a tüdömből, amit oly' rég óta visszafolytok.

Chris konkrétan az őrületbe kerget.

A fenébe is.

Lose Yourself • SKAM • #MohnstadWhere stories live. Discover now