Szemtus az egyik kezemben, sminklemosó a másikban, letörlöm a fekete vonalakat a szemhéjamról. A zavartságom a helyzettel kapcsoltban egyre nő, ahogy minél többször hibázom el mindkét oldalt. Nem akarok menni ebbe a buliba. Miért fektetek bele ennyi energiát? Harmadszorra sikert akartok a tussal. Egyforma – végre -, de még mindig szarul fest. Azon vagyok, hogy újból letöröljem, de rájövök, hogy nincs több időm újrakezdeni. Így is késésben vagyok. Meg fognak ölni a többiek.
A telefonom megszólal az asztalon. Arra számítok, hogy a lányok lesznek. Úgy volt, hogy Nooráéknál találkozom velük az alapozásra. De egyik lány sem üzent. Chris volt az.Az ágyamon tornyosuló ruhakupachoz sétálok. Ez az eredménye az érzelmi kitörésemnek, amiért nem találtam semmit, amit felvehetnék, így kidobáltam a fél szekrényem tartalmát az ágyra. Leginkább melegítőben és pulcsiban akarok menni, de a beolvadásom a cél. Egy fekete szoknyánál és egy egyszerű fehér felsőnél állapodom meg – semmi túlságosan izgalmas, de éppen elég.
Valahogy kihasználva érzem magam. Ezek a lányok valamiféle bábnak használnak, hogy bulimeghívásokat kapjanak. Nem akarok Chrisszel beszélni. Jónak kell lennem, nem követhetem el ugyanazokat a hibákat, mint tavaly. Mégis itt vagyok, játszadozom valami sráccal, hogy bejussak egy partira, ahová legszívesebben nem is mennék. Ám, ha nem megyek, cserben hagyom Sanát, Vildét és Christ. Annyira izgatottnak látszottak. Gyűlölni fognak, ha lemondom a tervet, és nem akarom barátok nélkül tölteni az év hátralevő részét.
A fenébe is. Mennem kell, és tartanom magam a tervhez. Lekötni Christ egy ideig, visszajuttatni a lányokat a buszra, aztán továbblépni. Semmi dráma.
A probléma csak az, hogy nem mehetek józanon. Tudom, hogy megígértem magamnak, abbahagyom az ivást – minden szar lesz, ha iszom. Szörnyen érzem magam az ígéretem megszegéséért, de a vállamon ücsörgő ördög egyenesen anyám borosszekrényéhez vezet. Felkapok egyet, az adrenalin elönt, ahogy a kezeim között fogom. Mégegyet. Csak csináld. Próbálok ellenállni, de gyenge vagyok. Megragadok egy másik palackot, összekoccan a kettő, ahogy a táskámba dugom. Mit meg nem teszek a barátaimért.Ezt később tutira megbánom.
YOU ARE READING
Lose Yourself • SKAM • #Mohnstad
FanfictionEva próbál elmenekülni a múltja elől, ám Chris visszarántja. Az élet néha sok tud lenni. » Ez a történet egy jelenleg még befejezetlen történet fordítása, tehát nem saját. Az eredeti ugyanezen néven található meg itt wattpadon, angolul. » A r...