kedd - 15:54

841 92 1
                                    

Chris utolér az iskola bejáratánál lévő padoknál

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Chris utolér az iskola bejáratánál lévő padoknál. Körémfonja a karját, és ölelésbe von. A kabátjának enyhe fű- és kölniillata van. - Milyen volt a napod? - kérdezi.

- Stresszes. Volt egy furcsa életmód óránk, ahol az iskolanővér a szexről beszélt. Aztán Vilde sírt a mosdóban, szóval az ebédszünet nagyrészét ott töltöttem, próbáltam meggyőzni, hogy a viszketős szeme nem klamídia.

- Klamídia a szemben? - Chris nevet, elereszt az ölelésből és helyette karját a vállamon pihenteti. - Nekünk is előadta a mesét első évben. A nővér elég ijesztő, nem?

- Egy kicsit. Mindenki nagyon kellemetlenül érezte magát az egész alatt.

- Tavaly elmentem hozzá óvszerért, és egy hosszú előadást tartott arról, hogy milyen büszke, amiért biztonságosan élek nemi életet. Még egy matricát is adott. Egy matricát!

- Matricát? - Nem tudtam nem nevetni.

- Nektek is mondta, hogy a legtöbb tinédzser tizenhét évesen veszti el a szüzességét? - kérdezte Chris.

- Biztos, hogy nem igaz. Én fiatalabbat mondanék.

Szemöldökét ráncolja erre a kijelentésemre. - Fiatalabbat? Komolyan? Te mikor...

- Semmi közöd hozzá.

Csak bólint. - Sajnálom. Nem akartam bunkó lenni, vagy ilyesmi. Csak kíváncsi vagyok.

Csendben maradok. Egy pillanatig csak némán sétálunk. - Tizennégy voltam.

Rámpillant, szemöldökei lassan ismét összecsúsznak. - Tényleg?

- Igen. - Nem vagyok biztos benne, hogy vissza kéne kérdeznem. Akarom tudni?

- Én tizenhét voltam.

Érzem, ahogy arcomra kiül a hitetlenkedés. - Nem, biztos nem.

- De, igen.

- Szóval... előző évben? Ez meglepő.

- Mert azt hiszed, mindennel és mindenkivel összefekszem?

Vállat vonok. - Miért, nem? Úgy értem, mindenütt azokat a Penetrator pulcsikat látom.

- Már van vagy egy hónapja. Több, mint egy hónapja, hogy őszinte legyek.

Száraz nevetés hagyja el a számat. Nem tehetek róla. - Hű. Gratulálok. Ez valami rekord?

Nem foglalkozik a szarkasztikus megjegyzésemmel. - Szeretnél egy shake-et a Mekiből, amíg várjuk a buszt?

A szemem a buszmegálló felé villan, és eszembe jut a csapat lány ma reggelről. Újraélem a pillanatot, a szorongás ismét előtörni készül.

- Eva?

Elkapom a pillantásom a megállóról és Chrisre szegezem. A szemöldökei a magasba kúsznak, ahogy a válaszomat várja. - Ő, tessék? Bocs, mi?

- McDonald's? Van vagy tíz percünk a következő buszig.

- Ó, persze, miért is ne?

Egymás mellett sétálunk az út mentén, Chris a telefonját nézi és őrült módon pötyög. Hallani vélem dühét a mozdulataiban, ahogy a képernyőhöz tapadnak ujjbegyei. Teljesen megszűnt a vidámnak lenni, és feldúlt, dühös stílusba váltott a másodperc töredéke alatt. Aggaszt, de nem tudom, rá kellene-e kérdeznem. Nem akarok rontani a helyzeten. Bár azt hiszem, sejtem, miről lehet szó.

- Sajnálom, amiért kirúgtak miattam a buszról. - Motyogom, remélve, hogy meghallja.

Az ujjai megállnak az üzenet írása közben, és rám emeli tekintetét. Többé nem tűnik mérgesnek, inkább zavarodottnak. Kissé megemelkedik szemöldöke. - Hogy rúgathattál volna ki a buszról?

- Hát, velem voltál ahelyett, hogy a gyűjtésen lettél volna. És az emberek azt mondták...

Egy halk sóhajjal belém fojtja a szót. - Az én döntésem volt. Nem akartam menni, szóval nem mentem. Plusz egyáltálán nem ezért nem vagyok már a buszon.

Összefonom a karjaim. - Nem? De mindenki azt mondja...

- Ez a suli semmi nem lenne pletykák nélkül.

A homlokomat ráncolva oldalra döntöm a fejem. - Akkor mi az igazság?

- Kiléptem.

- Azok után, hogy ennyi áldozatot hoztál miatta?

Chris csak vállat von. Mintha semmiség lenne. - Igen.

- De miért? - kérdezem. Azt hittem, szeret azon a buszon lenni. Hogy változhat meg mindez ilyen gyorsan?

Vesz egy mély levegőt és felnéz az égre. A kezei mélyen a zsebeibe süllyednek. - Mert...

- Mert? - Ismétlem, azt kívánva, bárcsak megosztaná velem, bármi is jár a fejében. Úgy tűnik, nyomasztja.

Chris megnyalja az ajkait. Mintha azon tűnődne, beszéljen-e vagy sem. Aztán, kihúzza kezeit a zsebeiből, és egyikkel végigszánt haján. - Rájöttem, hogy Julian és néhány másik srác állt a rólad készült képek terjesztése mögött. Azt tervezték, hogy pénzt csinálnak belőlük a gyűjtésen.

- Tényleg? - Hirtelen rosszul leszek, újraélem a pillanatot, mikor először szembesültem a képek létezésével. Már majdnem elfelejtettem a dolgot. Nem hiszem el, hogy egyből Christ gyanúsítottam.

- Nem láttam őket. - mondja - De hallottam a képekről beszélni. Ha ez segít, behúztam egyet neki.

- Szóval ezért verekedtetek tegnap.

- Aha. - bólint - Megmondtam nekik, hogy inkább nem leszek egy buszon sem, mint hogy ennyi faszfejjel kelljen együtt lógnom. A srácok aztán nagyon idegesek lettek, mert William azt mondta, hogy ő is kilép, hacsak nem törlik a fotókat. Amit amúgy is meg kéne tenniük, mert ez a szarság biztos, hogy illegális.

A fotocellás ajtó kinyílik, ahogy megközelítjük a bejáratot. Befelé menet megcsap a kifelé áradó meleg. - És mi lesz most? - Kérdezem.

- Nos, William a buszfőnök, a Penetratorök nem tudnának létezni nélküle. Nincs az az Isten, hogy megkockáztatnák a kilépését.

- Akkor gondolod, hogy megszabadulnak a képektől? - A remény egy csepp szikrája villan fel előttem.

- Nagyon remélem. - válaszol - És most, milyen ízű shake-et szeretsz?

- A csokisat. Te?

Chris megnyomja az itallapot az önkiszolgálón. - Eper.

- Komolyan? Nem gondoltam volna, hogy epres srác vagy.

- Édesebb vagyok, mint azt gondolnád. - Mondja magában nevetgélve, ahogy bedugja a kártyáját az annak megfelelő helyre.

Lose Yourself • SKAM • #MohnstadTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang