péntek - 10:22

1K 87 0
                                    

- Úgy hallottam, Williamnek klamídiája* van

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Úgy hallottam, Williamnek klamídiája* van. – mondja Vilde.

Ismét itt. Éppen csak átléptem az iskola küszöbét, a pletykálás már beindult. Sana a szőkére bámul, arca tükrözi, hogy egyáltalán nem lepődött meg. A sötét ajaki és füstös szemsminkje pedig még ridegebbnek láttatja őt. – És?

Vilde értetlenül néz, karbafonja maga előtt kezeit. – Csak azt mondom, hogy ha Williamnek van, Chrisnek is lehet. Legjobb barátok.

Chris felkacag. – Mi van, ha több van köztük, mint barátság? Ki tudja, mi folyik azokon a Penetrator buszokon. Talán megőrülnek kicsit!

- Elképzelhető! Lefeküdhettek ugyanazzal a lánnyal. Mindkettőjük elkapta volna. – száll vitába Vilde – Igazából az ujjazástól is elkaphatot. Vagy érintéstől. Nem is kell rendes szexnek lennie.

Azonnal megbánom, hogy iskolába jöttem. Azt hittem, készen állok. Azt reméltem, az emberek maguk mögött hagyták az előző hét hibáit, de a beszélgetés, amibe belecsöppentem, az ellenkezőjét bizonyítja.

- Rendben, Vilde. Remek. Végeztél a klamídia-dumával? – kérdezi Noora, egekbe szökő szemöldökkel. Forgatja a felsőtestét, mintha kényelmetlenül érezné magát és próbálna elmenekülni.

- Csak tájékoztatom Evát a kockázatokról.

A kockázatok.

A levegőt bámulom magam előtt, azt kívánva, bárcsak leállítaná magát. Az egész klamídia dolog kezd kiborítani. Mi van, ha Chris tényleg elkapta? Azt jelentené, hogy nekem is van? Fáj egyeltalán? Van rá gyógymód? Az alsóbb testrészeim hirtelen viszketni kezdenek. Hatalmas gombóc kezd növekedni a torkomban.

- Tajékoztatod Evát? – szalad fel ismét Noora szemöldöke – A folyosón? Ahol mindenki hallhat? Legalább ne ilyen hangosan.

Sana nem tűnik meglepettnek. – Vilde, tényleg meg kell tanulnod, hogyan beszélgess másról, mint a fiúk vagy a szex. – mondja – Ne üsd az orrod mások magánügyeibe.

- Komolyan? Mi van ma mindenkivel? Beszélhetek, és beszélni is fogok más dolgokról...

Noora közbeszól. – Csajok, csak menjünk órára.

Elindulunk a terem felé. Megragadom Noora karját menet közben. – Noora?

- Igen?

- Elkísérnél az orvoshoz később?

Bátorító mosoly kíséretében bólint egyet. – Persze.

*nemibetegség

Lose Yourself • SKAM • #MohnstadWhere stories live. Discover now