Undeva departe de lumea omenescă există un teritoriu mare și vast al vârcolacilor. Cele mai puternice haite erau Darkmoon și Redmoon, iar aceste două haite se dușmăneau. Există o legendă care prezice faptul că după 100 de ani de la moartea Alpha-ului suprem, Jack, se va naște un copil frumos ce va aduce pacea între toate haitele de vârcolaci. Acest copil va avea 7 puteri supranaturale pe care le va descoperi la vârsta de 18 ani. Astfel, cu aceste puteri, va readuce pacea între vârcolaci.Au trecut ani și Alpha suprem Jack a murit, iar toți vârcolacii știau că se va naște un copil peste 100 de ani care le va aduce pacea. Cu toate acestea, ceilalți Alpha ai haitei doreau să cucerească tot mai mult înainte de a se naște copilul, declanșând astfel un război sângeros și crud.După 100 de ani, multe războaie au fost în zadar, teritoriile au rămas la fel ca după moartea Alpha-ului Jack, care a murit într-un război împotriva haitei Redmoon. Fiul lui Jack, Alexander, a devenit Alpha pentru haita Redmoon în locul tatălui său la vârsta de doar 12 ani, în timp ce un alt Alpha a devenit Alpha Suprem al haitei Darkmoon.Alexander și-a petrecut ani antrenându-se să devină mai puternic pentru a-și răzbuna tatăl.La 15 ani, Alexander stătea și privea împreună cu prietenii săi cum dușmanii lor erau omorâți în arenă. Ben, Ela și Marcus erau prietenii lui Alexander de când era mic; s-au cunoscut când Alexander avea doar 5 ani. Ben și Ela au devenit suflete pereche la doar 12 ani, ambii fiind de aceeași vârstă.Alexander și prietenii săi stăteau și priveau ce se întâmplă în arenă. S-a anunțat că în arenă va intra un vârcolac din haita Darkmoon, care a intrat pe teritoriul lor și se va lupta cu cel mai puternic vârcolac din haita lui Alexander. Mare le-a fost uimirea când au văzut că doi gardieni târăsc o fată de doar 12 ani spre arenă. Cu toate acestea, Marcus, imediat ce a văzut-o, și-a dat seama că ea este sufletul său pereche și s-a ridicat de lângă Alexander și a fugit către arenă. Fata cu ochii verzi și cu părul roz bombon a fost salvată de către Marcus.Dacă persoana din ring devine sufletul pereche al cuiva din haită, viața acesteia este cruțată și devine un membru al haitei, deoarece există un singur suflet pereche pentru fiecare. Toți au crescut; Alexander, Ela și Ben aveau 20 de ani, Marcus avea 19 ani, iar perechea sa pe care a salvat-o, Anais, avea 18 ani.Anais nu își amintește nimic de familia ei. Ea și-a pierdut memoria când a intrat pe teritoriul haitei Redmoon; s-a lovit la cap și a fost găsită inconștientă la marginea unui lac.
Ceea ce i-a rămas lui Anais de la familia ei, de care nu-și amintește, este un colier cu o jumătate de cap de vârcolac. Astfel, și-a dat seama că cealaltă jumătate trebuie să fie a vreunei surori sau frate de al ei.
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
WerewolfO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"