TEO POVESTEȘTE
Mă duc la Edăm îi zic că mama ne-a pregătit niște haine pentru seara asta și că ia reamenajat camera.
Edăm-Să mergem atunci astfel vom întârzia.
Mergem sus în camera mamei găsesc pe patul ei o rochie lungă până în pământ albastră cu un decolteu generos rotund, fără mâneci și un costum pentru Edăm, le iau și mergem spre camerele noastre.
Eu-Poftim...
Edăm-Mulțumesc, te aștept sper să nu-ți ia mult.
Eu-Stai calm... e doar o rochie.
Edăm- Ok, ne vedem după...
Merg în camera mea și mă aranjez, rochia îmi stă bine pe corp, potrivesc rochia cu o pereche de pantofi albaștri cu fluturaș roz într-o parte, un colier roz care se potrivește cu fluturași de pe pantofi și o pereche de cercei roz, îmi ondulez părul și îl las desfăcut în 15 minute am terminat și am ieșit Edăm mă aștepta la ușă...
Edăm- Majestatea voastră văd că va luat ceva timp dar a meritat...
Eu- Majestatea voastră??
Edăm- Ce nu are voie să glumească fratele cu sora lui mică ce arată ca o prințesă în povești?
Eu- Ba da...
Edăm-Mergem prințesă?
Eu-Da prințule :).
Edăm era îmbrăcat într-un costum negru cu reflexe violet, părul său era bine făcut, ajungem în capătul scărilor care ne duc la parter unde se ține balul de seară, tata și mama ne fac semn să stăm aici până ne face intrarea.
Tata-Atenție... vi prezint pe copii mei Prințul moștenitor Edăm și sora sa Prințesa Teodora.
Coborâm ușor toate privirile erau ațintite asupra noastră.
Mama-Arătați minunat.
Tata- Primul dans al balului trebuie să fie cel al tatălui și al fiicei sau cel al fratelui mare și sora sa mai mică, primul dans va fii cel al Prințului Edăm și al Prințesei Teodora.
Edăm- Dansezi majestatea voastră.
Eu- Nu trebuie să îmi zici majestate spune-mi surioară și da aș fi onorată să dansez cu tine primul dans.
Edăm-Bine surioară.
Eu-Așa mai merge.
Mă ia de mână și mergem în mijlocul sălii, dansăm un vals toți se uitau la noi.
Edăm-De unde ai învățat să dansezi așa perfect de la mama.
Eu-Da pot să zic că ma chinuit cu orele până mia ieșit la perfect acest dans.
Edăm- Așa e mama și pe mine ma chinuit, dar mi-a fost de folos.
Eu-Mama a fost obsedată să fiu copilul perfect, mă ducea la fel și fel de cursuri etică, disciplină și tot așa.
Edăm- Mama mereu vrea să știm tot, tata o dată ia zis mamei să nu mă mai omoare cu atâtea lucruri.
Dansul se termină și ne aplecăm unul în fața altuia așa cum ne-a învățat mama.
Edăm mă ia de mână așa cum ne-a educat mama, el cu mâna în față lăsând un loc printe care vine mâna mea și mergem către mama și tata.
Tata- Acum următorul dans va fi cel al Prințului William Fallmoon și a Prințesei Teodora.
Will- Îmi acorzi acest dans,aplecăndu-se, Prințesă.
Eu- Desigur Prințe, chicotind.
În timpul dansului Will îmi zicea că are o surpriză pentru mine când aproape să se termine dansul Will îmi zice să fiu pregătită de surpriza lui. Dansul se termină ne aplecăm unul în fața altuia după care Will îmi prinde mâna se pune în genunchi scoate o cutie mică roșie și o deschide rămân surprinsă când văd în cutie un inel.
Will- Prințesă Teodora, vrei să îmi faci onoarea să fii soția mea, sufletul meu pereche?
Toți se uitau la noi și ne priveau după câteva secunde mă dezmeticesc.
Eu-Da.
Toți aplaudă, Will îmi pune inelul pe deget după care îmi sărută mâna.
Mergem către mama, tata și Edăm.
Edăm- Felicitări surioară pentru logodnă.
Eu- Mulțumesc frățioare, tu când îți găsești pe cineva?
Edăm- Nu știu, la momentul potrivit în locul potrivit....
Eu&Edăm- Unde magicul se întâmplă.
Edăm- Se pare că mama ne-a transmis aceleași învățături.
Eu-Așa e.
Discutăm câteva minute după care un gardian vine în fugă în sală către noi.
Gardianul- Alpha Lucas, Luna Raluca, Prințe William, Prințe Edăm, Prințesă Teodora un grup de vârcolaci ne atacă spun că-l vor oe Prințul Edăm și pe Prințesa Teodora.
Tata&Mama- Ce?
Mergem toți către graniță grupul de vârcolaci nu poate trece granița din cauza scutului.
Eu- Ce vreți?
Unul dintre vârcolaci-Măi, măi, ce avem noi aici Prințesa Teodora, Prințul William, Prințul Edăm, Alpha Lucas și Luna Raluca. Eu sunt șeful acestui grup de vârcolaci, Matei.
Edăm-Ce vrei de la mine și sora mea?
Matei- Băieții se pare că ei nu știu... Tot grupul râde, Poftim, ne întoarcem peste 3 zile.
Matei aruncă o carte ce trece prin scut și-o prind, cartea are coperta maronie pe ea scrie "Luna Supremă și Alpha Suprem", mama când o vede rămâne uimită nu știu ce carte este aceasta dar se pare că mama știe.
Eu-Mamă ști ce carte este de te uiți așa șocată la ea?
Mama-Da draga mea această carte este despre legătura dintre...
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
Loup-garouO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"