Vizitatori neașteptați

253 25 2
                                    

Povestește Lucas:
E dimineața, însă nu mă clintesc deloc nu vreau să îmi trezesc îngerașul, peste câteva minute se trezește și micul meu îngeraș, eu îi mângâiam căpșorul ei mic, se uita la mine și îmi zâmbește.
Eu: Neața îngeraș.
Diana: Bună dimineața Alpha Sup... Adică Lucas.
Eu: 😔 încă îți este teamă de mine așa-i?
Diana: Mmmm.... Nu...😐
Eu: Nu minți, se vede pe fața ta că îți este frică de mine. Eu te iubesc și nu știu ce să mai fac că să nu îți mai fie frică de mine.
Diana: Să nu mai ucizi oameni nevinovați. Zice ea în șoaptă.
Eu: Știi că te-am auzit?
Diana: Aaaa nu am vrut să zic asta.
Eu: E în regulă mi-ar plăcea să fii așa deschisă cu mine. Dacă asta e ceea ce vrei dorința ți-e împlinită iubirea mea.
Diana:😶😳 Bine.
Dintr-o dată se aude un ciocănit la ușă.
Eu: Da intră.
Garda: Mă scuzați Alpha însă a venit Alpha Jack și vă acuză că i-ați răpit Beta-ul.
Eu& Diana:Ce?
Diana: Jack este aici?
Și iese în fugă pe ușa Diana.
Diana povestește:
Când am auzit că Jack este aici m-am bucurat, îl consider fratele meu și nu aș vrea să pățească ceva. Ies pe ușă repede și pe hol îl văd, Jack urcă scările, strig  și fug spre el.
Eu: Jack 😃😊☺☺!!!
Jack: Diana ☺☺😊!!
Eu: Ești nebun puteai să fii omorât.
Jack: Nu puteam să îmi las sora în ghearele monstrului ăsta.
De la spate se aude un mârâit, este Lucas însă se oprește.
John: Hei pe mine m-ați uitat??
Eu:John ai venit și tu?
John: Ce nu facem noi pentru surioara noastră.
Jack & John: Ești pregătită să scapi de acest monstru.
Lucas: Ea este a mea e Luna mea și o iubesc. Mă trage Lucas spre el și mă ține în brațe.
Eu: Îmi pare rău băieți însă eu îl plac pe Lucas. Îi văd zâmbetul lui Lucas când aude că îl plac însă Jack rămâne uimit.
Jack:Tu nu vezi că te controlează e din cauza legături dintre cei doi lupi ai voștri, el te controlează și mereu o va face.
Eu:Ce? Mă uit uimită spre Lucas acesta lasă capul în jos. E adevărat Lucas?
Lucas: Da😔😔😔.
Când aud astea fug dintre toți și merg în grădină pe marginea lacului.
Povestește Lucas:
Mă uit la cei doi și mârâi spre ei.
Îl iau pe Jack de guler și îi zic:
Eu: De ce trebuia să îi zici oricum aveam de gând să rup aceasta legătură ce pune stăpânire pe ea. Nu vreau să o țin cu forța lângă mine.
Jack: Ce doreai să rupi legătura? Nu te cred.
Eu: Nu mă crede, dar eu o iubesc prea mult și nu vreau să îi mai fac rău.
Jack: Nu te cred ești un monstru.
Eu: Taci!
Și vreau să îi dau o palmă însă se aude vocea Elizei.
Eliza: Lucas lasă-l în pace.
Eu:Dar.
Eliza: Nici un dar este al meu.
Eu& John:Ce?
Jack se uita mirat, apoi Eliza de întoarce cu fața spre Jack culoarea ochilor lor se preschimbă în roșu înfocat. Ei s-au acceptat ca suflete pereche, acum nu mai am de ce să îmi fac griji că Jack o să mi-o ia pe Diana.
Eu:Condui spre camerele lor.
Eliza: Desigur haideți băieți.
Jack & John: Acum!
Mă duc în camera și ies pe balcon de unde o văd pe Diana care plângea și hotărăsc să rup acum legătura ce o ține legată de mine. După ce rup aceasta legătură i-au laptopul și boxele, merg în grădina fără să mă audă Diana conectez laptopul la boxe și pun o melodie.

Diana se întoarce spre mine, eu îi dăruiesc un ursuleț roz pe care scrie "Sorry My love". Ea îmi zâmbește și îmi sare în brațe, ne lăsăm cuprinși de muzică și dansăm.
Eu: Mi-ai pus lacăt la inima, nu vreau pe nimeni altcineva pe tine te vreau, am rupt legătura dintre lupii noștri nu îți m-ai pot controla mintea, te rog să mă ierți trebuia să îți zic de la început.
Diana: Nu-i nimic Lucas.
Când aud că în sfârșit îmi spune pe nume fără ezitare îi zâmbesc o iau în brațe și o sărut ea îmi răspunde. După ce ia sfârșit sărutul, scot din buzunar cutia cu un inelul mamei (moștenire de familie), mă pun în genunchi și îi zic:
Eu:Diana vrei sa fii soția mea, sufletul meu pereche, Luna mea.???
Diana:Da😊😊😊.
Se aud aplauze și vin spre noi mama, tata, soră-mea, Jack și John.
Toți: Felicitări, când este nunta 😀😀😀??? Zic ei amuzându-se pe seama noastră.
Eu:Peste o săptămână. O iau pe Diana în brațe stil mireasă și o învârt. O duc în camera unde ne facem de cap.
Eu:Iubire te iubesc enorm enorm de mult.
Diana: Și eu te iubesc enorm de mult iubitule.
Eu: E prima dată când îmi zici așa. O sărut pasional.
După o săptămână are loc și nunta noastră am făcut pace cu haita Blakmoon haita lui Jack, acesta sa căsătorit cu sora mea Eliza.
John se căsătorește și el cu Betaul haitei Blanchmoon pe nume Denisa.

UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum