TEO POVESTEȘTE
Îi iau pe toți în brațe. Vine și Edăm în camera mea și el cu un ursuleț de pluș în brațe pe care scria ,, TE IUBIM EDĂM!!,,.
Edăm- Mulțumesc dar nu era nevoie.
Fetele- Un cadou din partea noastră.
Tata-Copii mașina voastră e pregătită, bagajele deja sunt puse.
Eu&Edăm-Eu conduc.
Eu-Eu.
Edăm- Nu eu.
Tata-Care ajunge primul la mașină conduce.
Auzind astea o iau la fugă pe scări și Edăm în urma mea, trec pe lângă mama și Lucas.
Eu-Pa mamă, pa Lucas.
Mama-Ce-i cu graba asta?
Edăm-Pa mamă, pa Lucas.
Tata-Se întrec care ajunge la mașină conduce.
Edăm mă ajunge din urmă când ies pe ușă și ajunge primul la mașină.
Eu-Tată nu-i corect.
Tata-De ce draga mea?
Eu-El emai mare și normal că a ajuns primul.
Edăm-Tu ai avut avantaj că ai plecat înaintea mea din cameră.
Mama- Teo Edăm va conduce jumătate de drum și jumătate tu.
Eu&Edăm- Bine mamă.
Ne urcăm în mașină după ce ne luăm rămas bun de la toți și pornim spre cabana părinților noștri de vacanță.
Ajunși în față cabana era imensă în mijlocul pădurii. Ajunși înăuntru întâlnim o doamnă ce ne aștepta.
Doamna pare să aibă vreo 40 de ani, are părul castaniu și ochii verzi.
Edăm-Bonă Margot ce faceți.
Margot-Edăm...
Se pare că doamna Margot a rămas în stare de șoc.
Edăm- Cred că tata a uitat să vă zică.
Margot- Cum de... eu am văzut cu ochii mei, când Alpha Lucas te-a adus în brațe când ți-sa făcut înmormântarea.
Edăm- Bonă Margot Teo e Luna Supremă și ea poate readuce un vârcolac la viață dacă sentimentele sunt puternice și asta își dorește din adâncul sufletului.
Margot-Teo e Luna Supremă?
Edăm-Da Margot.
Eu-Încântată.
Margot-Nu te-am văzut de când erai mică aveai doar un an, eu m-am retras aici fiindcă nu suportam pierderea lui Edăm era ca fiul meu.
Eu-Mă bucur să vă cunosc dar nu doar eu pot face asta acum și Edăm poate să readucă anumite persoane la viață doar e Alpha Suprem al celor 7 puteri.
Margot-Edăm, tu și sora ta sunteți Alpha și Luna Supremă al celor 7 puteri?
Edăm-Dap.
Margot-Bine ați venit în locul potrivit să vă petreceți vacanța.
Eu-Defapt această vacanță ne va ajuta să retrăim copilăria pe care nu am avut-o.
Margot-Nu-i nimic veți descoperi lucruri pe care nu le știți.
Edăm-Ce lucruri Bonă.
Margot-Nu ar mai fii interesant dacă v-aș zice.
Eu-Așa este.
Margot-Bine vă las să despachetați lucrurile Edăm camera ta e cea din stânga, iar a ta Teo e cea din dreapta.
Eu-Super camerele noastre sunt față în față.
Margot-Vă aștept jos la cină.
Edăm-Bine venim într-o oră.
Mergem fiecare în camera sa și despachetăm, camera mea e destul de mare, pereții sunt roz, perdelele sunt albastre în stânga uși se află noptierea cu oglindă, iar în colț lângă ea se află patul, în dreapta se află o mini bibliotecă, lângă ea în celălalt colț se află o masă de sticlă și două fotolii, în celălalt colț se află vizavi de pat un birou, cum stau în ușă bate vântul și ferește perdelele și observ că fereastra defapt este o ușă din sticlă, merg până la ușă și când ajung la ușă văd un balcon frumos plin cu flori, o măsuță și patru scaune. Privesc câteva minute priveliștea în dreapta cabanei se află o mică porțiune de vreo 40 de metri de câmpie după care urmează pădurea, cabana noastră se află în mijlocul unui luminiș.
Îmi aranjez lucrurile după care aud un ciocănit la ușă, pe ușă intră Edăm.
Edăm-Haide la masă.
Eu-Eu ajung prima.
Edăm-Ba nu.
O iau la fugă pe scări și merg la bucătărie, Edăm fuge în urma mea ajunsă în bucătărie o văd pe Margot cum pune masa.
Margot-Ușor copii.
Eu-Eu am ajuns prima.
Edăm-Nu-i corect ai trișat, ai fugit iar înaintea mea.
Margot-Edăm...
Edăm-Da bonă.
Margot-Dacă te m-ai cerți și te apuci de mâncat îți dau cu spatula asta una peste cap.
Edăm-Nu râde și pune-te la păpat.
Ne punem la masă și mâncăm, după ce terminăm eu o ajut pe Margot să strângă masa și să spele vasele, Edăm iese afară pe terasa cabanei.
Eu-Doamnă Margot?
Margot-Spune-mi doar Margot.
Eu-Bine, Margot de ce Edăm îți zice bonă?
Margot- Am fost bona lui a fost un neastâmpărat, iar eu aveam grijă de el împreună cu mama ta, fiindcă ea trebuia să se ocupe și de îndatoririle de Luna.
Eu- De asta va-ți retras aici, ai crezut că e vina ta că Edăm a plecat din castel după tata la război.
Margot- Așa-e, acum că am terminat mergem și noi pe terasă cu Edăm?
Eu-Da, stai să iau și ciocolata caldă.
Margot-Ușor îți deschid eu ușa.
Mergempe terasă lângă Edăm pun pe masă tava cu cele trei cești de ciocolată.
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
Manusia SerigalaO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"