Luna Raluca povestește
Lucas:Edăm tu? Ești Alpha Suprem?
Edăm: Da tată, eu sunt Alpha Suprem.
Eu: Dragul meu fiu nu mă așteptam la asta, spune-mi cum sa întâmplat?
Edăm:Mamă, Teo a fost răpită de moștenitorul puterilor maleficei Darwin. Acesta a fost coleg cu Will, Teo a fost controlată de colierul întunecat ce a fost creat de Darwin, acesta putea fi dat jos de la gâtul lui Teo de Alpha Suprem adică eu însă eu nu știam că sunt Alpha Suprem și de cel care posedă puterile lui Darwin. Când am văzut-o pe Teo că nu reacționa în nici un fel aproape că ne distrugea m-am pus în pericol atingându-i colierul însă spre surprinderea mea nu sa întâmplat așa. După toți am dobândit puteri mai mari am fost marcați de puteri cu câte o șuviță de păr albastră și vârful aripilor albăstrui.
Lucas: Asta da aventură fiule.
Eu: Vom organiza o petrecere în cinstea ta ca Alpha Suprem. Și vom face anunțul când vei fi încoronat.
Teo: Încoronare când?
Eu: Vei vedea în seara asta când voi face anunțul eu și tatăl tău.
Teo: Dar nu-i corect mamă.
Eu:Toate la timpul lor dragă, acum duceți-vă și odihniți-vă.
Edăm: Bine mamă, haideți să ne odihnim.
Edăm, Teo, Will, Cosmin, Yato, Yukkine, Elissa, Larisa şi Hyorri merg sus în camerele lor să se odihnească.
Teo povestește
Mergem toți sus să ne odihnim. După câteva ore aud bătăi în ușă deschid ușa și văd că este Edăm.
Edăm: Te-ai trezit surioară?
Eu: Se pare că da.
Edăm: Uite mama mia dat această rochie pentru tine a zis că a avut-o în ziua în care tata a fost încoronat ca Alpha Suprem al haitelor. Și vrea ca tu să o porți la încoronarea mea ca Alpha Suprem al celor 7 puteri.
Eu: Bine, mulțumesc. Tu ce porți?
Edăm: Mie mama mia dat un costum albastru ce se potrivește cu rochia ta albastră. Bine te las să fii gata în 30 de minute.
Eu: Suficient timp.
Edăm: Bine surioară ne vedem.
Eu: Bine dragul meu frate ne vedem imediat.
Mă duc în baie să mă schimb după merg să îmi aleg câteva bijuterii care să se asorteze cu rochia. Uşa se deschide și pe ea intră mama.
Mama: Teo ți-am adus aceste bijuterii care se asortează cu rochia.
Eu: O mamă sunt așa de frumoase.
Mama îmi pune colierul ne o nuanță albăstruie ca rochia, o pereche de cercei din același set cu colierul și o brățară finuță.
Mama: Arăți minunat, te aștept jos.
Eu: Bine mamă.
După ce pleacă mama îmi fac părul ondulat și-l las desprins când termin ies din cameră, ajunsă în dreptul uși lui Edăm văd că acesta este gata și se îndreaptă spre mine.
Edăm: Arăți minunat.
Eu: Ce pot să zic și tu arăți minunat în acest costum.
Edăm îmi dă brațul eu îl prind de braț și pornim spre parter unde ne așteptau ceilalți.
Mama&Tata: Copii mei arătați minunat.
Eu&Edăm: Mulțumim mamă, tată. Și voi arătați bine.
Gardianul: Alpha Lucas şi Luna Raluca.
Mama şi tata coboară la parter unde va avea loc balul pentru Încoronare.
Edăm: Acum e rândul nostru.
Gardianul: Prințul moștenitor Edăm şi sora Prințesa Teodora.
Coborâm jos sub aplauzele mulțimi la capătul scărilor mă așteaptă Will. Edăm îmi dă drumul, iar Will mă ia de mână.
Will: Arăți minunat iubito.
Eu: Și tu la fel iubire.
Mama: Mergem.
Will: Da.
Mergem toți pe locurile noastre mama și tata stau în mijloc pe tronuri eu și Edăm deoparte și de alta a lor eu lângă tata și Edăm lângă mama, Will stă lângă mine iar lângă Edăm este un tron liber.
Mama: Cândva acel tron de lângă tine va fi al sufletului tău pereche Edăm.
Edăm : Așa este mamă.
Tata face anunțul.
Tata: Vă mulțumesc că va-ți adunat astăzi aici, am onoarea de a vă anunța că încoronarea Prințului moștenitor Edăm ca Alpha al haitei DrakRedmoon va avea loc peste o săptămână. În seara aceasta prințul moștenitor Edăm va fi încoronat de Luna Supremă al celor 7 puteri ca Alpha Suprem al celor 7 puteri.
Mulțimea aplaudă eu fac pași mărunți spre tata. Un vârcolac vine cu coroana ce trebuie să io pun lui Edăm pe o pernă roșie.
Iau coroana şi fac un mic anunț.
Eu: Vă mulțumesc că va-ți adunat astăzi aici, sunt mândră și-l încoronez pe fratele meu ca Alpha Suprem al celor 7 puteri.
Edăm vine spre mine eu îl încoronez după care un vârcolac îmi aduce sabia ce este transmisă fiecărui Alpha Suprem al celor 7 puteri. Io înmânez spunându-i: Promiți că nu Îți vei trăda poporul şi îl vei sluji şi apăra mereu?
Edăm: Promit că voi fii mereu drept şi voi proteja de rău toate haitele ca pe propria mea familie.
Eu: Te încoronez drept Alpha Suprem al celor 7 puteri.
Se aud aplauze.
Tata: Primul dans va fi cel al Lunei Supreme şi a lui Alpha Suprem al celor 7 puteri.
Eu şi Edăm dansăm dar ceva ne strică balul ca întotdeauna. O bătălie se dă afară. Eu şi Edăm mergem afară vedem o fată ce se luptă cu vârcolaci lui Iustin eu și Edăm mergem să o ajutăm însă când ajungem lângă ea puterile cristalului sunt absorbite din mine și Edăm de..........
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
WerewolfO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"