Scutul teritoriului Castilo

84 12 0
                                    

WILL POVESTESTE

O ducem pe Teo in camera... Dupa cateva ore se trezeste.

Alpha Lucas(A.L.)- Te simti bine draga??

T- Da tata.

Luna Raluca, mama lui Teo ( viitoarea mea soacra), ii aduce lui Teo cina.

Luna Raluca (L.R.)- Te-ai trezit? uite ti-am adus mancarea.

T- Multumesc mama.

Teo termina de mancat dupa care ramanem singuri.

Eu- Ce ai patit iubito atunci??

T- Nu stiu, atunci cand scutul a fost spart am simtit o intepatura in abdomen, intr-un fel sunt legata de scut.

Eu- Da asa se pare, am observat, de asta i-am rugat pe Yukkine si Yato sa caute impreuna cu Elissa si Hyorri despre asta in cartile din biblioteca.

T- Sa mergem sa vedem daca au gasit ceva.

O ajut pe Teo sa se ridice cand sa mergem spre usa intra Yukkine, Yato, Elissa si Hyorri pe ea.

Yt- Am gasit ceea ce are legatura dintre scut si Teo.

Eu- Ce este?

H- Se pare ca mare parte din energie cand i-am dat-o lui Teo pentru a forma acel scut a trecut prin corpul ei asa se intampla ori de cate ori va forma un scut.

Yk- Practic si teoretic va simti dureri in abdomen cand scutul este atacat.

E- Iar cand scutul va fii spart va cadea in genunchi, exact ca atunci cand Teo sa detransformat si a cazut jos de aproape era inconstienta.

Yt- Se pare ca Teo si-a revenit repede deoarece a mai ramas putere in scut deasupra care nu a fost distrus, a fost o chemare interioara a scutului, de asta Teo sa transformat din nou in timp ce ea era inconstienta si a deschis ochii in urmatoarea clipa dupa care ne-a trimis la locurile noastre pentru a forma scutul.

T- Wow nu stiam ca exista legatura intre mine si scut...

În urmatoarea clipa Teo simte dureri in abdomen.

T- Scutul.

C&L- Imposibil nu este nimeni langa scut.

Dupa cateva minute Teo cade in genunchi. Teo striga.

T- Scutul.

L-Dar nu este distrus.

Yt- Asa e, acesta nu este distrus insa celalalt scut de la Castelul Castilo?

Eu- Yato ai dreptate.

In urmatoarea clipa pe usa intra Paul comandantul haitei DarkRedMoon (haita parintilor lui Teo) obosit si frant de parca ar fi fugit, de parca era o urgenta.

Paul- Teo... Scuu..tull... de ... la Cast..ilo..a ...fost spart... Aici este.. comandantul Razvan....

T- Multumesc Paul, zii sa vina aici. Sa vii si tu.

Paul- Am inteles.

Eu- Cheama si doctorul.

P- Am inteles Will.

Paul o ia la fuga din nou, vine doctorul o consulta pe Teo timp de cateva minute ajung si Paul si Razvan in camera.

Doctorul- Nu are numic, este si normal asta fiindca exista o legatura stransa intre ea si scut.

L- Multumim domnule doctor.

Doctorul- Bine vam lasat.

Doctorul pleacad in camera.

UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum