Yukkine povesteste
Eu si Elissa terminam plimbarea prin gradina si mergem spre camera noastras.
Pe hol ne intalnim cu Will si Teo.
T- Ce fac porumbeiii????
Eu- Bine am fost la o plimbare, voi?
W- Pai ne gandeam sa iesim la o plimbare apoi sa venim toti in sala de antrenamente sa ne antrenam.
E- Bine ne vedem atunci.
Dupa cateva minute ne indreptam spre sala de antrenamente noi ajungem primii. Ajung si baietii Yato, Will si Cosmin si fetele imediat dupa ei Hyorri, Larisa si Teo.
T- Bun uitati ce am gasit in aceasta carte. Fiecare are o alta transformare.
Eu-Adica.
T- Yukkine se pare ca atunci cand ne transformam in lupi nu mai suntem cum eram inainte datorita combinarii puterilor noastre vom arata diferit si puterile noastre cresc cand ne transformam. Cand este luna plina puterile noastre ating punctele maxime de putere. Deci sa incepem sa ne antrenam.
W- Ce mai asteptati? Haideti.
Incepem antrenamentele ne transformam fiecare pe rand.
T- Cine vrea sa inceapa?
W-Eu.
Will se transforma intr-un lup inalt de 3 metri cu blana neagra in jurul gatului blana este rosiatica iar pe coapsa din fata are un semn rosu acest semn este o flacara.
C- Wow bro arati.... Fantastic.
Yt-Acum eu.
Yato se transforma intr-un lup inalt de 3 metri gri in jurul gatului blana sa este alba data spre albastra iar pe coapsa din fata are un semn cu un val ce semnifica puterea apei.
C- Wow, randul meu.
Cosmin se transforma intrun lup inalt de 3 metri negru cu maro in jurul gatului pe coapsa din fata are un semn maro un fel de piatra cu o ilustratie a pamantului.
L- Mai mai ce dragut esti acu randul meu.
Larisa se transforma intr-o lumpoaica inalta de cam 2,90 de metri maro in jurul gatului alb iar pe coapsa se afla un semt ce ilustreaza puterea lemnului.
H- Acum eu.
Hyorri se transforma intr-o lupoaica alba inalta ca Larisa cu negru in jurul gatului negru iar pe coapsa din fata un fel de soare ce semnifica lumina.
E- Randul meu.
Elissa se transforma intr-o lupoaica inalta ca Larisa si Hyorri cu blana neagra in jurul gatului alb iar pe coapsa o imagine cu un soare negru ce semnifica intunericul.
E- Randul tau Yukkine.
Eu- Acum.
Ma transform si vad ca sunt un lup alb complet inalt ca Will, Cosmin si Yato, in jurul gatului data spre un albastru iar pe coapsa un val de aer ce reprezinta aerul.
W- E randul tau Teo.
T- Acum.
Cand Teo se transforma luminile si cele 7 cercuri de puteri o inconjoara ramanem orbiti, dupa care deschidem ochii si o vedem pe Teo ca fiind o lupoaica Alba , pur alba fata de noi pe coapse are 8 cercuri cel din mijloc cel mai mare este colorat cu maro, albastru, rosu, un fel de alb care sete lumina, un negru ce reprezinta intunericul, un verde maroniu ce reprezinta lemnul si un alb transparent ceva de genul asta ce reprezinta aerul iar langa cercul cel mare se afla celelelalte 7 cercuri ce reprezinta puterile noastre- Foc, pamant, aer, apa, lemn, lumina si intuneric.
W- Wow Teo esti perfect alba.
T- Serios?
Eu- Priveste.
Eu si Cosmin aducem o oglinda mare, Teo ramane uimita cand se vede in oglinda.
Ea este mult mai alba fata de cum era. Acum are si aripi asta o face sa fie repede de recunoscut ca fiind Luna suprema. Nu mai exista altcineva ca ea care sa aiba blana perfect alba.
T- Wow, sunt usor de recunoscut.
C- Asa e acum sa vedem cat de puternice sunt puterile noastre cand suntem transformati si cum le putem controla bine.
Yt- Asa ee... haideti.
Ne antrenam cateva are bune, am vazut cat de puternice pot fii puterile noastre.
Puterile noastre pot fii chiar prea puternice si te pot autodistruge.
Anmtrenamentul se termina ne adunam toti la masa din biblioteca si discutam.
W- Chiar a fost bine.
C- Da, da cum zici tu, dar Teo trebuie sa isi atinga si ea Puterea maxima deci ar trebuii sa mergem pe insula Moon.
Yt- Sunt de accord dar mai inati citim cu atentie jurnalele si vedem ce pozitii trebuie sa ocupam pe pentagrama.
L- Aduc eu jurnalele. Teo...
T- Am inteles. Vin sa te ajut.
Teo si Larisa pleaca dupa jurnale iar in cateva minute se inotc cu ele. Fiecare incepem sa ne citim jurnalele dupa care hotaram.
Yt- Ne punem la somn fiindca maine este luna plina atunci Teo va putea sa isi atinga puterea extrema, trebuie sa fim pregtiti fugiti maine la ora 10 incepeti sa va faceti bagajul strict necesar eu si baieti ne vom ocupa de saci de dormit si corturi.
Plecam toti in camerele noastre Elissa sta cu mine in camera de cand am devenit suflete pereche.
Dimineata
Yukkine povesteste
Se aude o voce ce inceracasa ma surzeasca. Este Elissa.
E- Iubitule trezestete e ora 9 hai la micul dejun.
Elissa șpleaca din camera eu ma duc la baie imi fac rutina si cobor repede jos la masa ii gasesc pe...........................................................
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
Hombres LoboO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"