Controlarea puterilor

176 20 0
                                    

Teodora povestește

Sunt întrebată de părinți care îmi este destinul, eu le zic că voi ajunge o Luna care va conduce cu înțelepciune regatul, însă de fapt eu trebuie să aduc pacea între vârcolaci, nu știu ce mi-ar face dacă ar afla că eu dețin cele 7 puteri, probabil că mereu voi avea escortă după mine ca și acum cinci ani când m-am bătut cu cineva și m-a amenințat.
Părinți ăștia cred că nu îmi pot purta și singura de grijă sau ce?
Nu mă mănâncă nimeni, mai bine zis eu îi mănânc pe cei ce mă atacă decât ei pe mine.
Astăzi trebuie să mă întâlnesc cu Will și să mă pregătesc pentru antrenament simt că vor veni momente grele.
După ce fac de ale mele ies la plimbare așa le zic părinților se pare că au înțeles că îmi pot purta singură de grijă. Însă totul se năruie când simt un miros familiar.
Eu: Eduard știu că ești acolo așa că nu te mai ascunde.
E:De unde știai că sunt eu?
Eu: Pur și simplu.
Eduard este comandantul haitei și mâna dreaptă a tatei, are 20 de ani e drăguț, dar na nu pot să zic că îl plac mereu a fost doar un simplu prieten, iar tata îl trimite mereu să mă supravegheze și urăsc asta.
E:Aha îi bun, te însoțesc?
Eu: Nici gând pot să îmi port singură de griji.
P: Cine vorbește fata care la 12 ani a dat foc școlii.
Eu: Hei, nu se pune eram mică pe atunci, doream să dispară directoarea, 😂😂😂 dar spre norocul ei a scăpat.
E: Și atunci când aproape l-ai înecat pe colegul tău.
Eu: Aveam 15 ani și se dădea la mine m-a atins, iar eu l-am aruncat în apă, nu-i vina mea că nu știa să înoate parcă era o pisica atunci nu un lup😂😂😂.
E:A da și atunci....
Eu:Bine, bine am înțeles, dar acum sunt mare și pot să îmi port singură de griji am 18 ani, nu 8 ani. Zic eu furioasă.
E: Bine, bine nu te enerva, du-te plimbă-te .
Eu: Să nu îndrăznești să vii după mine că altfel te omor.
E: Am înțeles, oricum eu mă duc la antrenamente.
Eu: Bine pa ne mai vedem.
E: Pa ai grijă.
Se comportă de parcă aș fi un copil mic, merg puțin și dau nas de  nas cu Will.
W: Hey credeam că nu o să mai plece. Și cine-i ăla?
Eu: Hmmm cineva e gelos?
W: Nu-i adevărat.
Eu: Ba da se vede pe fața ta.
W: Cum zici tu acum haide să te antrenezi.
Mergem amândoi și ne antrenăm, am început să îmi controlez puterile, dar atunci când ura mă cuprinde întunericul mă cuprinde, nu pot controla și lumina și întunericul din mine în același timp.

UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum