Teo povestește:
Mă trezesc buimacă de cap mă ridic și merg la baie îmi fac rutina văd că Will nu mai este în pat cobor jos la parter unde sunt intâmpinată de tata.
Tata- Neața scumpo, ce mai faci?
Eu- Neața tată, mă bucur să te revăd, dar ce te aduce aici.
Tata- A da mama ta a vrut sa-ți spun personal că mama ta va aduce pe lume săptămâna aceasta un copil, vei avea un frate sau o soră.
Eu- Ce?? Mama trebuie să nască zilele astea când a trecut așa repede timpul??
Tata- Teo, draga mea, zilele au trecut repede fiindcă ai fost ocupată cu protejarea și crearea scuturilor pentru teritorii, mama ta va naște în seara asta sau mâine.
Eu- Ce îneara asta sau mâine??
W- Ce este pari gânditoare?
Eu- Will trebuie să mergem la magazinul de jucării, apoi la cel de haine, după care la bijutier și nu în cele din urmă acasă la mama.
W-Mamă dar multe mai ai.
Tata- Teo draga mea nu îți fă griji totul va fi bine.
Eu- Ba nu, nu e bine trebuie să fug la magazine Larisa, Hyorri și Elissa veniți cu mine.
Băieții- Și noi?
Eu-Voi rămâneți cu tata până venim noi.
Băieții- Grozav ele se distrează și noi vom muri de plictiseală.
Tata- Nu fiți așa siguri, haideți ne vom distra.
Băieții- Iei, pa fetelor.
Noi- Pa băieții.
Ne îndreptăm repede spre mașina noastră și mergem direct la magazine după ce terminăm cumpărăturile mă uit laceas și când văd cât e mă speri.
Eu- Deja e ora 17.43 nu-mi vine să cred. Haideți fetelor repede la mașină.
Ne urcăm repede în mașină, când ajungem nu găsim pe nimeni la parter și nici în camere.
Menajera- Îi căutați pe băieți și pe Alpha Lucas?
Larisa- Da, unde sunt?
Menajera- Sunt în grădina din spate pe terenul de antrenamente.
Eu- Mulțumesc Varanda.
Menajera- Nu ai de ce.
O luăm la fugă spre terenul din spatele grădini și văd cum tata se luptă cu băieții de o dată, nu-mki vine să cred sabia lui magică e mai puternică decât puterile lor îi doboară foarte ușor.
Tata are o sabie magică care este transmisă din generație în generație, aceasta are puteri magice și poate fi ținută în mână numai de cei din familia regală respectivă asta înseamnă că eu, tata, mama, Will, viitorul meu frate sau viitoarea mea soră, și bunici, strabunici mei si tot așa.
Eu- Hello ce faceți?? Mă pot alătura și eu??
Tata- Desigur Teo.
Băieții- Gata ai terminat cu cumpărăturile? Cred că ai zăpăcit fetele de cap.
Fetele- Nu ne-am distrat.
Eu- Văd că nu-l puteți învinge pe tata.
Băieții- A da încercă tu? Facem pariu că nu vei reuși.
Eu- A da, pe facem pariu?
Băieții- Dacă câștigi împotriva tatălui tău atunci noi vom face tot ce spui tu.
Eu- Bine s-a făcut.
Băieții- Dacă pierzi tu vei face ce spunem noi.
Eu- De acord.
Tata- Ești gata Teo?
Eu- Da tată.
Încep lupta cu tata îl las pe el să mă atace eu doar mă protejez, tata se chinuie să mă atace însă nu poate sparge nici măcar un scut. Încep să îl atac pe tata și pierde.
Tata- Băieții ați pierdut, îmi pare rău.
Eu- Tată trebuie să plecăm repede acasă la mama. Băieții să faceți ce spun fetele Will tu vii cu mine.
W- Nu am scăpat.
Eu, Will și tata mergem spre casa mea părintească când ajungem Marina o prietenă de a mamei vine în fugă la noi.
Marina- Luna...
Tata- Ce este? Ce i-sa întâmplat Ralucăi??
Marina- Raluca...
Eu- Ce este cu mama?
Marina- Naște, zice ea abia răsuflând fiind obosită.
Toți mergem în fugă la spital, când ajungem în dreptul ușii de operație ne întâlnim cu doctorul.
Doctorul- Operația este aproape de sfârșit.
Tata- Mulțumesc domnule doctor.
Se aude un plânset tata zâmbește auzind plânsetul. O doctoriță iese zâmbind din sala de operație.
Doctorița- Felicitări Alpha Lucas aveți un băiat. Felicitări Luna ai un frățior.
Eu- Mulțumesc, tată am un frățior.
Will- În sfârșit am un cumnățel :) .
Eu- Da.
Doctorul- Puteți vedea copilul și pacienta.
Noi- Mulțumim.
Doctorița- Salonul 2 regal particular.
Eu- Mulțumim.
Mergem către salonul mamei, o vedem cum îl ține pe fratele meu în brațe și îi cântă.
Mama- Teo, Will, dragule veniți la mine.
Tata și mama sunt așa de drăguți.
Eu-Mamă cum îl va chema pe fratele meu??
Mama- Îl vom numi Lucas
Tata- Promit că voi avea grijă de acesta.
Eu-Stai puțin. Cum adică acesta?
Mama & Tata- Păi draga mea, trebuie să îți spunem despre trecutul nostru.
Tata- Înainte să te naști cu 8 ani înainte ca tu să te naști mama ta.......
Eu-Mama ce?? Sunt nedumerită.
Tata- Mama ta cu 8 ani înainte să te naști a dat......
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
Loup-garouO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"