Văd că acea putere este una neobișnuită bunica poate controla orice, zici că este o putere ce cuprinde toate puterile posibile.
Eu- Buny...
Buny-Ai întârziat!
O minge de apă vine cu putere spre mine însă o opresc la timp.
Eu- Scuze, dar ce putere este asta?
Buny- Aceasta putere este puterea supremă, aceasta își alege singură alesul care să o controleze pe cât este de puternică pe atât este de periculoasă, însă vei trece prin teste foarte grele vei putea stăpânii orice dacă obții puterea supremă a Lunei.
Eu-Am înțeles buny. Sunt pregătită!
M-am antrenat timp de o săptămână și am descoperit puteri noi am trecut prin multe teste, iar la sfârșitul fiecăruia primeam o putere, însă azi voi primi completarea celor doua puteri mari pe care le am după cum mia zis bunica se pare că eu dețin doar un sfert din puterile lumini si întunericului.
Buny- Teo ești gata?
Eu- Da buny, sunt gata!
Buny- Astăzi vei primi și celelalte trei sferturi din puterea lumini și întunericului. Deci va fi foarte greu să le dobândești, ai grijă să nu te cuprindă întunericul creează un echilibru între cele două puteri. Nu lăsa energiile negative să te influențeze astfel te vor autodistruge. Ai grijă draga mea mult succes!
Eu- Mulțumesc buny! Voi face cum ai zis.
După cum mi-a zis buny se pare că trebuie să trec prin probe destul de grele pentru a dobândi cele două puterii.
Merg către locul indicat de buny și ajung în mijlocul insulei, aici este un fel de groapă perfect rotundă foarte mare de parcă ar fi căzut un meteorit sau cineva și-a folosit puterile și sa autodistrus, pentru moment mă opresc și îmi dau seama ce este acest loc. Acest loc este locul unde voi dobândi puterile și dacă nu am grijă în a-mi găsi echilibru între cele două puteri opuse pot fi distrusă de aceste puteri supreme. Ezit să mai fac un pas, rămân blocată și mă tem pentru ce s-ar putea întâmpla . La mijloc se află o pentagrama nu știu de ce sunt șapte cerculețe trei în mijloc și cinci la fiecare capăt oare ce o însemna asta?
Mijlocul se luminează și apare buny și Alpha Suprem Darius.
Darius: Teo a venit timpul să îți dobândești puterile, ele te așteaptă . Nu îți fie frică totul va fi bine!
Buny- Draga mea nu îți fie frică și eu am puterile astea, crede-mă nu îți fie frică gândește-te la ce iubești mai mult.
Darius & Buny- Mult succes!
Eu- M-mulțumesc buny și Darius. Și dispar exact cum au apărut.
Merg în centrul pentagramei mă așez în mijloc pe cele două cercuri și încep a medita, după un timp simt cum mă cuprind cele două energii, îmi țin ochii închiși timpul parcă se învârte în fața mea, apare Buny prima purtătoare a puterii supreme a Lunei.
Buny- Draga mea eu fiindcă te-am antrenat nu am voie să fac parte din testul tău așa ca vei rămâne cu Eliza cea de a doua purtătoare a puterii supreme a Lunei.
Eu- Adică ?
Buny- Vei înțelege.
Buny dispare și apare o alta femeie, cred că ea este Eliza.
Eliza- Bună Teo, astăzi te voi evalua dacă meriți puterea supremă a Lunei.
Eu-Ok am înțeles . Atunci ce mai așteptăm?
Rămân parcă într-un spațiu unde totul este gol, brusc apar toate momentele frumoase pe care le-am petrecut excat ca și cum aș avea o viziune în trecut, apoi apar momentele în care am suferit nu pot să mă controlez și simt cum puterea întunericului mă cuprinde, însă reușesc să îmi găsesc un echilibru între cele două, văd prezentul și viitorul. Reușesc să dobândesc cu greu cele două puteri. Am trecut prin dificile momente în care m-am enervat, însă mi-am revenit și am găsit un echilibru între cele două primind la final puterea supremă a Lunei.
După ce îmi iau rămas bun de la buny și Darius plec spre casă să îmi recuperez regatul și pe Will. Oare ce mai face Will? Cum se simte?
Intre timp la castel
Will- Oare ce face Teo? nu îl mai suport pe Ben.
Se aud strigăte, acestea fiind ale lui Ben.
Ben- Distrugeți-o!
Will-Pe cine să distrugă? Nu înțeleg? Oare ce se m-ai întâmplă?
Se aud mii de vocii care strigă bucuroase " Luna". Spre surprinderea mea rămân uimit când o văd pe..........
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
Kurt AdamO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"