Reîntoarcerea lui Ben

156 16 0
                                    

Povestește Teo
Nu știu ce să zic îl văd cum stă în fața mea și simt că are mai multă putere față de cum l-am văzut ultima dată.

Eu: Tu, tu ce cauți aici...???

X: Păi să vedem, pentru ce am venit eu aici? Aaaa.....da, tu pentru ce crezi că am venit aici? Pentru răzbunare normal m-ai izgonit într-un loc groaznic, unde am fost chinuit atât eu cât și tatăl meu, doar din cauza ta și al tatălui tău, am suferit eu și tata. Acum a venit timpul să plătești pentru ce ai făcut, vei suporta consecințele și îi vei vedea pe cei dragi ție cum suferă numai din cauza ta.

EU: Ben, nu mă poți învinge așa că pleacă de aici înainte să te fac praf.

Ben- Măi, măi se pare că cineva se crede puternică, însă asta a fost în trecut acum pot să te înving.

Îl văd apoi cum este cuprins de o energie negativă și o lumina neagră îl învăluie, el are puterea întunericului, dar nu este posibil... cum se poate ca el să aibă această putere, se pare că puterea pe care o are este controlată de mânia și furia lui.

 Eu- Ben oprește-te, tu nu vezi că pe tine te controlează furia ta.

Ben- Asta nu te interesează pe tine.

În următoarea clipă mă atacă, Will mă ferește la momentul potrivit, însă el este rănit la umăr, îl vindec repede cu ajutorul puterilor mele și începe o bătălie între mine și Ben, toată haita se adunase și ne priveau luptându-ne.

Ben- Îți dau o singură șansă scumpă Teo.

Ne oprim fiind extenuată, el râde malefic, mă uit la el și zic :

Eu- Zi ce vrei?

Ben- Este foarte evident că tu nu mă poți învinge, de aceea te las să alegi ce vrei tu.

Eu- De acord am să aleg, dar dacă nu îmi convine vom continua lupta.

Ben- Dacă așa vrei (râzând malefic).

Eu- Spune o dată ce vrei!

Ben- Stai calmă îți zic acum, spune sarcastic.

Will-Teo nu fă asta, să nu ai încredere în el.

Eu- Will știu ce fac.

Ben- Deci târgul nostru este așa:

Te măriți cu mine și nimeni nu va păți nimic sau te vei duce în exil spre insula Moon și nimeni nu va păți nimic. Deci ce alegi?

Eu- EXIL, zic tare și hotărâtă!!!

Ben- Bine atunci, dar vei merge singură, Will va rămâne aici.

Eu- S-a făcut!

Will- Ce? Teo nu poți face asta.

Eu- Trebuie, pa Will!

Ben mă atacă prin surprindere.

Ben-Asta e cadou de rămas bun.

Eu mă ridic de jos și plec. Fiind escortată de oamenii lui Ben, îmi continui drumul până ajung pe insula Moon, nu știu de ce i-se zice Moon( lună). Mă opresc la țărm, iar gardianul pleacă cu barca pe care m-a trimis Ben pe insula aceasta.

Ajung în mijlocul insulei după o oră de mers, totul era verde și frumos era ca o junglă în mijlocul insulei.

Ajung într-o peșteră, merg înainte și ajung la un lac un fel de piscină, privesc în ea, ceva se întâmplă apare Alpha Suprem Darius în această apă.

A.D.-(ALPHA DARIUS)

A.D.: Bine ai venit Teo la lacul primului Alpha Suprem ce a avut cele 7 puteri.

Eu-Lacul primului Alpha Suprem?

A.D.: Stai jos îți voi spune tot ce trebuie să știi.

Acum 1000 de ani un tânăr prinț pe nume Eduard a fost trimis în exil, un Alpha pe nume Jack a pus stăpânire pe toate haitele el a fost nevoit să plece în exil pentru a-și proteja haita, după două zile de exil acesta a împlinit 18 ani, trebuia să fie încoronat ca Alpha, în ziua aceea însă el era în exil și Alpha pusese stăpânire pe toate teritoriile, în ziua aceea a descoperit cele 7 puteri și s-a reîntors la haită, după o săptămână de exil în care s-a antrenat și a învățat să-și controleze puterile, acesta a redobândit regatul său cât și toate celelalte teritorii, ce au fost înapoiate la fiecare Alpha înțelept care au condus propriile lor haite.

Alpha Jack nu sa lăsat învins ușor, după trei zile de exil s-a reîntors cu o putere întunecată, care se pretindea că era întunericul, însă acea putere este o putere ce era ascunsa de mii de ani, era Puterea primului Alpha ce a creat lumea noastră, acesta și-a ascuns-o într-un loc special pe care nimeni nu îl știa, fiindcă știa că dacă va ajunge pe mâini rele va distruge lumea noastră.

După 500 de ani de la moartea Alphau-lui Eduard cineva a găsit puterea Primului Alpha și a adus teroare asupra teritoriilor, însă străstrăbunica ta a găsit o putere ce la învins, însă această putere este transmisă o dată la 400 de ani de la moartea ei, mâine se împlinesc cei 400 de ani de la moartea ei, iar tu ești aleasa ce îl va învinge pe Ben și va readuce pace și armonie din nou pe teritoriile vârcolacilor. Să fii pregătită, mâine aici la ora 12 ți-se vor dărui aceste puteri ale străstrăbunici tale. Noapte bună!

Și dispare ca prin minune iluzia lui, stai așa noapte bună? Deja e noapte?  Străstrăbunica mea a avut o putere mult mai mare decât a mea? Ce putere avea ea? Cum arăta ea? De ce tot eu sunt cea aleasă? Prea multe întrebări fără răspuns. Mă ridic și vreau să plec însă aud o voce ce mă strigă din lac, mă întorc și văd o femeie transformată în vârcolac cu aripi, aceasta ia însușirea de om și îmi face semn să vin spre ea...

UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum