Teo povestește
Eu și Will am devenit suflete pereche, nu pot să cred, cred că visez, da sigur visez.
Will: Pământul către Teo.
Eu: A nu, nu visez.
W: 😁😁Credeai că visezi?
Eu: Aha.😅😅
W: Nu iubire, nu visezi.
Tocmai mi-a zis iubire sunt așa de fericită, stai eu îndrăgostită, fericită din cauza unui băiat, cineva mi-a zis iubire, clar am luat-o razna.
W: Nu te mai gândi atât că e realitate acum să ne antrenăm.
Eu: Aha😅.
Ne-am antrenat destul de mult în sfârșit am reușit să controlez întunericul și lumina în același timp, aceste două puteri sunt cele mai mari și greu de controlat cine ar fi crezut că e așa obositor să controlezi atâtea puteri.Un trandafir roșu văd în fața mea îl iau și după el văd ochii aceia albaștri de care m-am îndrăgostit. Zâmbetul lui îmi transmite fiori.
O nu, iar o i-au razna. Fiori, zâmbet, ochii și trandafirul ce-i cu mine fluturași în stomac, clar am înnebunit. Cred că așa se simte cineva când e îndrăgostit.
W: Nu crezi că gândești prea mult?
Eu: Nu.
W: Lăsa inima să vorbească nu mintea.
Eu: Da, cred că trebuie să fac o combinație între ele inima și mintea combinație fatală 😁😁😁.
W: Chiar că ar fi fatală 😁😁😁.
Eu: Hai mergem acasă?
W: Desigur, hai să mergem.
Am ajuns la granița teritoriului meu, mai stăm împreună câteva minute ne îmbrățișăm și îmi sărută creștetul capului.
W: Teo te iubesc, ai grijă de tine ne vedem mâine.
Eu: ș-și eu t-te iu-iubesc am... Nu apuc sa termina că mă sărută.
W: Îmi place când ești timidă 😊😏.
Eu: Nu te obișnui cu asta 😊va trece 😝.
W: Ia mai fă o dată.
Eu îi arăt limba și el mă sărută mușcându-mi limba.
Eu: Au asta a durut.
W: Trebuia să fac cumva să nu mai faci asta.
Eu: Și daca nu vreau 😝?
W: Te prind eu.
Eu: Prea târziu ne vedem mâine. Pa.
W: Ne vedem mâine iubito.
Mă opresc mă uit spre el mă strâmb puțin 😝 și fug spre castel.
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
WerewolfO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"