Edăm

82 13 0
                                    


TEO POVESTEȘTE

Cum am aflat că există o soluție de a-l readuce la viață pe Edăm fratele meu, am pornit spre casă. Chiar dacă știu că trebuie să renunțe la 5 ani din vârsta pe care o are acum nici mie nici lui nui pare rău, oricum va fii mai apropiat de vârsta mea înloc de cei 27 de ani va avea 22 de ani.

Ajunsă acasă văd cum mama și tata stau cu Lucas fratele meu nou născut și au grijă de el. 

Tata-Teo unde ai fost?

Eu-Nu am timp tată de vorbit plec într-o misiune.

Will- Ce misiune? Și nu știu eu?

Eu- Off, mamă, tată, Will îmi pare rău dar mă grabesc mă întorc cât de repede pot, am o surpriză pentru voi. 

Mama-Teo..

Eu- Scuze mamă trebuie să plec singură Will.

Will-De ce?

Tata-Will las-o dacă e așa important să meargă singură las-o să meargă singură.

Will-Bine tată.

Eu- Pa tată, pa mamă,pa Will vă iubesc, pa Lucas te iubesc enorm de mult.

După ce mi-am făcut bagajul cu ce îmi trebuie și mi-am luat la revedere de la părinți, de la Will și de la fratele meu mic Lucas plec spre Lacul Rocaluce. Trec printr-o pădure mare de brazi, mă orientez după hartă și ajung la lacul Rocaluce dimineața, mi-a luat toată noaptea să ajung aici.

Mă aproprii de apă vreau să ating apa cu degetele însă în momentul în care mă aproprii din lac ies monștrii ce apără lacul, mă lupt cu ei mai bine de 3 ore, după care îmi formez cu ajutorul aerului și apei o cască cu aer să pot respira sub apă, mă arunc în lac și înot până la fundul lacului ajunsă în fața peșterii dau de un alt monstru mult mai mare însă reușesc să-l dobor, intru ușor în peștera de pe fundul lacului Rocaluce, peștera este plină de cristale încerc să găsesc o pentagramă ce mă va ajuta să deschis un pasaj secret, după ore de căutare în sfârșit îl găsesc, îmi folosesc puterile și reușesc să deschis pasajul.

După ce intru în pasaj acesta se închide în urma ma apa dispare de lângă mine, pasajul este complet izolat de apă, nu poate intra apa înăuntru, pătrund în interior ajung la capătul pasajului ce pare a fi o cameră mare și rotundă, pereții erau plini cu cărți acestea păreau de mare valoare, în mijlocul camerei este o comodă cu o oglindă uriașă în fața ei. Aleg o carte dintr-un raft după care mă așez pe comodă, oglinda începe să strălucească, apare un bătrân cu o robă roșie.

Eu-Cine ești?

X-Eu sunt Robert scriitorul regal al tuturor Alphilor și Lunelor cu cele 7 puteri supranaturale.

Eu-Bună, eu suntTeodora, Teo.

Robert- Știu cum te cheamă și știu și pentru ce ai venit aici.

Eu- Atunci mă poți ajuta?

R-Eu nu pot face nimic dar te voi îndruma, atinge oglinda și spune ce vrei să schimbi, oglinda îți va aduce cartea pe care tu trebuie să o termini așa cum vrei tu.

Eu- Oglindă, vreau cartea fratelui meu Edăm DarkRedMoon.

Oglinda îmi aduce cartea, citesc întreaga istorie a fratelui meu, Robert mă distrage puțin și îmi arată o carte ce era acoperită cu o cupolă de cristal.

R-Cartea aceasta te va îndruma ce trebuie să faci să schimbi trecutul astfel încât să nu modifici prezentul și viitorul, va fi ca și cum ai readuce un om la viață dar care a trecut prin viață mai repede însă își va pierde 5 ani din vârsta reală.

UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum