Răpirea

78 13 0
                                    

WILL POVESTEȘTE

Cosmin- Teo a fost răpită, am văzut grupul de vârcolaci când o răpeau am încercat să o salvez însă erau prea mulți și nu am reușit Șeful lor Robert mi-a dat această scrisoare pe tine Will.

I-au scrisoarea repede și o citesc. Rămân mut...

Larisa- Will ce este?

Eu- Teo...

Larisa- Ce este cu Teo?

Eu-Teo a fost... răpită nu-mi vine să cred, iar tu imbecilule i-ai lăsat să o ia.

Mă duc către Cosmin apucându-l de guler și făcându-i reproșuri însă Yukkine și Yato mă opresc.

Yato-Will calmează-te, nu-i vina lui că nu a putut să o salveze erau prea mulți niciunul dintre noi nu i-ar fi făcut față...

Yukkine-Dar Teo ar fi trebuit să le facă față.

Cosmin- Nu a putut fiindcă au luat-o prind surprindere de la spate, i-au pus o batista la nas și la gură așa au răpit-o.

Eu- Cosmin  îmi pare rău.

Cosmin- Nu-i nimic era normal să acționezi așa.

Eu- Să ne pregătim să o salvăm pe Teo.

Toți ne pregătim să o salvăm pe Teo, după ce ne adunăm toți în living verificăm dacă suntem toți observăm că Yukkine lipsește.

Eu- Unde este Yukkine?

Yato- Iată-l că vine.

Yukkine- Băieții, fetelor am o veste rea, privi-ți.

Yukkine ne arată cartea misterioasă de la vârcolaci despre Alpha și Luna Supremă a celor șapte puteri, deschide la o pagină arătându-ne un colier cu rubine sângerii spre negru mai mult cu o inimă neagră în mijloc.

Yukkine ne arată cartea misterioasă de la vârcolaci despre Alpha și Luna Supremă a celor șapte puteri, deschide la o pagină arătându-ne un colier cu rubine sângerii spre negru mai mult cu o inimă neagră în mijloc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Elissa- Ce este? Nu văd nimic rău în legătură cu acest colier ce are?

Yukkine- Mă tem că Teo poartă acest colier.

Eu-Așa și?

Yukkine-Acest colier împietrește inima Lunei o face crudă și nemiloasă. Îi înegrește sufletul se va tranforma în demon și va face numai rău.

Cosmin- Așa zi-mi pe limba mea că nu înțeleg.

Yukkine- Acest colier o face pe Teo să devină rea, potrivit legendei acest colier a fost creat pentru Lunele care-și doreau multă putere acest colier le împietrea inima, erau sub influența acestuia acesta erau un blestem pentru a le face pe Lune să nu-și dorească putere, acestea erau distruse de colier când își foloseau puterile maxime. Colierul îi va împietri inima peste două ore și nu vom mai putea face nimic.

Eu- Atunci ce mai așteptăm să mergem înainte să fie prea târziu.

După o oră ajungem pe teritoriul vârcolacilor intrăm în castel spre mirarea nostră erau ușile descuiate.

Cosmin- Bă ăștia sunt nebuni, au lăsat ușile descuiate.

Căutăm peste tot în palat ajunși la etaj ne despărțim și o căutăm după câteva uși deschise credeam că nu o voi găsi însă când am deschis ușa am găsit-o pe Teo stând în fața oglinzii pe scaun.

Eu- Teoo...

Yato-Veniți a găsit-o.

În câteva secunde toți se adunaseră în fața ușii, Teo se ridică ușor și vine spre noi are un zâmbet ciudat după care văd colierul din carte la gâtul ei, atunci mi-am dat seama că este sub controlul colierului, ochii ei erau sângerii spre negru exact ca rubinele colierului.

Teo- Va-ți gândit să treceți pe la mine? Ei bine ați ajuns prea târziu nu mai aveți ce face.

Eu- Teoo, nju se poate tu nu ești așa.

Yato- E prea târziu am ajuns prea târziu Will.

Eu- Nu, nu poate fi adevărat, nu se poate termina așa îi voi da colierul jos.

Yukkine- Will nu face asta...

 Degeaba Yukkine vorbea că eu m-am dus către Teo când să ating colierul acesta a produs un  câmp energetic de energie și mă trântește de perete.

Yukkinep- Am vrut să te avertizez că colierul o dată pus la gâtul lunei, acesta poate fii atins doar de ea și de Alpha Suprem.

Teo- Dacă tot ați venit să vă primesc cum se cuvine.

Teo a început să ne atace, am ajuns pe acoperiș după câteva turi bune de luptă cu ea, e mai puternică se simte în loviturile ei că nu are milă, inima ia fost împietrită. După o lovitură bună ajungem toți 7 jos de pe acoperiș, lângă Teo apare cineva o ține de mână și sar amândoi de pe acoperiș la noi, suntem înconjurați de vârcolaci.

X- Măi, Măi ia te uită Prințul William Fallmoon și tot o dată gardianul focului.

Eu- Cine ești? De unde mă cunoști?

X- Nu-mi vine să cred că m-ai uitat.

Eu- Dă-ți gluga jos sau ție frică.

X-  Mie de tine eu sunt Alpha Suprem.

Eu- Nu se poate...... 

Cosmin- Cine este ăsta Will văd că vă cunoașteți.

Eu- El e.......





UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum