Cele 7 puteri-Patea aIV-a- Hioryy-Lumina

114 16 0
                                    


Teo povesteste

Dupa ce citim jurnalele hotaram sa mutam jurnalele si cartea in camera noastra de antrenament in pasajul secret pana vom gasi un loc sigur in care sa fie ascunse. 

W- Cred ca ar trebuii sa gasim si celelate 2 elemente vom inecepe cu lumina.

Eu- Buna ideie si cum o vom atarage.

C-Simplu spectacol de lumini nu va rezista vom da auditi pt cineva care sa creeze un spectacol pentru vreun eveniment.

Eu - Bine gandit sa punem planul in aplicare.

In cateva ore reusim sa facem peste 100 si ceva de postere le lipim peste tot dupa care construim scena. Pana a doua zi totul este gata, Will si Cosmin sunt in bucatarie si gatesc micul dejun au facut o dezordine totala pe jos se afla faina alba ce zici ca e un covor ei sunt murdari din cap pana in picioare eu si Larisa radem de ei. Insa ne vad la colt razand.

W&C-De ce radeti.

Vor sa alerge dupa noi insa bucatareasa apare in fata lor.

Bucatareasa-Ce ati facut cu bucataria mea?

C-Teoretic si practic bucataria este a castelului tu doar lucrezi aici.

Bucatareasa-Nu mai spune puneti mana repede si curatati astfel va cotonogesc cu matura asta.

W-Sa facut sa traiti. Razand.

Baieti curata in bucatarie Yato si Yukkine vin din gradina. Ii vad pe Will si Cosmin curatand bucataria. Noi stam pe scari si prim totul cum se deruleaza.

Yt-Parca ati zis ca gatiti nu ca faceti al III-lea razboi mondial.

W&C- Pai asta credeam si noi ca facem.

W-Lucrurile au scapat de sub control.

Yk-Mamã ceati facut cu bucataria doamnei Viorica.

C-Nu e bucataria ei.

Yk-Practic si teoretic alpha Lucas a denumit bucataria dupa numele doamnei Viorica deci e aei.

Bucatareasa-Nu ati terminat inca?Puneti mana si terminati ca de nu ramaneti aici pana cand terminati.

Yt-Ati patito.

W-Yato Yukkine ne ajutati va rog frumos.

Yk&Yt-Desigur.

Yato si Yukkine isi folosesc puterile si in cateva minute termina de curatat bucataria vine si bucatareasa se uita mirata cum de acum cateva minute era un haos total iar acum pana si vasele sunt curate.

Bucatareasa-Mai sa fie Yukkine si Yato vau ajutat cu puterile lor astfel ati fi stat aici pana diseara. Bun acum plecati si sa nu va mai prind in bucatarie veniti in 30 de minute la micul dejun. Hai fuga fuga de aici.

Baieti pleaca din bucatarie ne vad pe noi doua pe scari razand de ei, Yato si Yukkine rad si ei de Cosmin si Will.

W-Voi 4 de ce radeti de noi doi?

Yt-Pai erati amuzanti.

C-O da nu mai spune stai sa vezi ce patiti toti patru cand va prindem.

Eu,Larisa,Yato si Yukkine fugim pe scari toti patru ne ascundem in biblioteca dupa ce baieti urca scarile noi ii veden din coltul usi cum este putin deschisa in asa fel incat sa nu ne vada.

C-Iam pierdut.

Bucatareasa-Micul dejun.

W-Hai sa mergem vor veni si ei.

C-Ai dreptate.

Baieti pleaca noi iesim din biblioteca mergem la balustrada si ii vedem de la etaj cum se aseaza la masa. Yukkine in acel moment isi foloseste puterile si cand sa se aseze pe scaune acesta le fereste si cade jos Will.

W-Cosmin ce ai?

C-Ceai patit teai lovit la cap.

Cosmin da sa se aseze Yukkine fereste scaunul exact ca la Will si cade jos.

C-Dar tu ce ai?

W-Nu am fost eu.

Noi radem de sus isi intorc privirile spre noi erau furiosi.

W-Yukkine tu ai fost. Sa vedeti ce patiti voi nu aveti decat sa stati acolo sus si sa nu mancati, eu imi folosesc puterile si ridic farfuriile in aer, si tu Teo ce daca rotesti degetul crezi ca am sa tac.

Noi radem pe infundate de ei cand se intorc la masa vad ca nu mai sunt farfuriile.

W&C-Teooo.....Yukkineeeee....

Lasam amndoi farfuriile jos le dam scaunele inapoi si se pun la masa coboram si noi la micul dejun.

L-Mai avem putin si incep auditile.

Eu-Sa mergem in gradina pana atunci.

Mergem toti 6 in gradina stam pe banci cate doi in fata lacului vine o fata spre noi cu parum inchis dat putin spre mov.

Fata-Buna eu sunt Hyorri, Luna ai putea sa imi spui unde se tin auditile.

Eu-Spunemi Teo auditile se tin acolo langa scena de acolo ai venit sa participi si tu la auditi?

H-Da, poate ceva mai mult, multumesc incurand vei descoperi cine sunt daca esti atenta.

Eu-Oare la ce se referea?

Baieti-Nu stiu..

Mergem cu toti ne asezam pe scaunele noastre noi suntem juriul deja neam plictisit de numerele astea.

Prezentatorul-Ultima de pe lista Hyorri Redmoon.

O privim pe Hyorri la inceput pare ca ceilalti insa dupa vedem ca ea poseda puterile lumini la asta se referea atunci.

H-Deci cum visa parut.

Eu-De ce nu neai spus ca posedezi lumina.

H-Pai unde mai era distractia atunci.

L-Ai dreptate.

Ii dau jurnalul de la stramosi exact cum avem si noi si ii explicam tot ii aratam camera de antrenament ascunsa dupa biblioteca. Este entuziasmata cand sa plecam din camera de antrenamente Hyorri se impedica o scandura a iesit din podea.

Eu-Hyorri esti bine?

H-Da.

Yt-Hyorri stii ce ai descoperit?

H-Nu.

Yato scoate din podea o carte.

Yt-Aceasta este o cartea ce arata cum isi pot combina elementele in lupta puterile devenind mai puternici se pare ca atunci cand toate cele 7 elemente isi unesc puterile cu Luna Suprema se creeaza un scut magic ce protejeaza respectivul regat pe care este pus scutul... Sunt multe de citit. Esti cea mai buna.

Yato o imbratiseaza pe Hyorri dupa ce imbratisarea ia sfarsit amandoi se intosesc noi ne dam coate coate, Yukkine este fericit pentru Yato. In momentul urmator ochii lui Yato si a lui Hyorri se preschimba acestia au devenit suflete pereche.

W-Yato ai un suflet pereche acum.

C-Sa va tina.

H&Yt-Mtumim.

Yato si Hyorri se prind de mana si iesim cu toti din biblioteca. Yato ramane cu Hyorri si studiaza cartea pe care au gasito.


UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum