Teo povestește
Astăzi merg la antrenament, însă Alpha Suprem Darius vrea să ne zică ceva așa că ne întâlnim la Izvorul strămoșilor.
Îmi fac rutina de dimineață i-au micul dejun și mă pregătesc să merg la Izvor. La granița mă așteaptă Will, mă ia de mână și mergem spre Izvor, jumătate de drum niciunul dintre noi nu a zis nimic.
La jumătatea drumului Will zice:
W:- Teo?
Eu:Da Will?
W: Știi că te iubesc enorm de mult nu?
Eu: Aaa poate😏.
W: Nu-i nimic îți zic eu acum iubirea mea scumpă, Teo te iubesc enorm de mult!E: Și eu te iubesc!
Mergem tot înainte fără a mai zice niciunul dintre noi nimic, mă înroșisem și Will se uita la mine zâmbind amuzându-l faptul că eu eram roșie.
La un moment rup tăcerea.
Eu: De ce te uiți așa la mine?
W: Nu pot să nu observ că ești roșie. Zâmbește el la mine.
Eu: Hai gata taci că ajungem.
W: Wow se pare că doamna inimă de piatră s-a gândit să fie rece acum😀😀😀.
Eu: Hmmm. Îi iau fața în mâini și îl sărut.
W: Ai văzut că poți găsi un echilibru în tine partea ta de piatră și partea ta emoțională, le-ai combinat exact ca întunericul și lumina. Totul vine din interior.
Eu: Ai făcut asta intenționat.
W: Da și a mers ți-ai găsit echilibrul din interior și mi-ai dăruit cel mai dulce lucru. Și mă sărută.
Eu: Ai să regreți asta.
W: Nu am să regret niciodată săruturile tale dulci.
Eu:😊😊Să mergem.
După câteva minute ajungem și la Izvor. Ajunși acolo ne așezăm și ascultăm ce are de zis Alpha Suprem Darius.
A.S.D.: Teo,Will a sosit momentul.
Eu & Will: Momentul pentru ce?
A.S.D.: Astăzi trebuie să îl înfruntați pe Alpha Suprem. Acesta vrea să aducă teroare totală în seara aceasta, acum este momentul potrivit să îl înfrângeți, nu vă despărți-ți mergeți împreună și apărați-vă. A sosit momentul să îi zici tatălui tău Teo totul despre tine și puterile tale cât și despre Will.
Teo: Dar dacă am să îi zic mă va închide în cameră și nu voi ieși.
A.S.D.: Doar ai puteri deci poți scăpa.
Teo: Ai dreptate, mulțumesc, hai Will mergem la tata. La revedere Alpha Suprem Darius.
A.S.D.: Mult succes copii!Eu: Mulțumim, pe mai târziu!
Ne transformăm și fugim spre castelul tatălui meu. Ajunși acolo gardienii vor să îl atace pe Will pentru a mă proteja, dar eu îi ridic pe toți în aer cu puterile mele, după care îi las jos la pământ și se închină toți în fața mea.
Gardienii: Vă urăm bun venit viitoare Lună Supremă.
Eu: Mulțumesc anunțați-mi venirea ca viitoare Lună Supremă.
Gardienii: Cum porunciți.
W: Wow nu mă așteptam la asta.
Eu: Hai să mergem.
Doi gardieni anunță venirea noastră tatălui meu și mamei mele.
Gardienii: Alpha și Luna, vă anunțăm că a venit Prințul William Fallmoon și viitoarea Lună Supremă cea destinată de a aduce pacea. Profeția s-a adeverit.
Tata & Mama: Profeția s-a adeverit, nimeni nu se aștepta să fie o fată. Să intre imediat.
Gardienii: Cum porunciți înălțimile voastre.
Gardienii ne duc în sala tronului, intrând în sala tronului chipurile noastre nu se văd, însă cu fiecare pas înaintat devine tot mai clar, ajunși în fața tatei și mamei rămân uimiți.
Tata: Teo spune-mi că e o glumă.
Eu: Îmi pare rău tată, dar îți voi demonstra.
Îi arăt tatei cât de bine pot controla cele 7 puteri ale mele și rămân uimiți părinții mei.
Mama: O dragă e periculos.
Eu: Mamă vreau să îl cunoști pe Will sufletul meu pereche.
Tata & Mama: Sufletul tău pereche?
Eu: Da mamă. Îmi pare rău că v-am ascuns asta până acum, însă acum am de oprit un război.
Tata: Oprește-te unde ești domnișoară. Nu vei merge nicăieri, gardienii duceți-o în camera ei și să nu iasă de acolo.
Eu mă las condusă de gardieni spre camera mea făcându-i din ochii lui Will el înțelege și îmi zâmbește.
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
Hombres LoboO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"