Yukkine povesteste
Jos la masa ii vad deja pe toti adunati inclusiv pe parintii lui Teo alpha Lucas si Luna Raluca.
Toti ma asteptau jos la masa.
C- Ce tia luat atata?
E- Cineva era prea somnoros si nu se putea trezi.
Toti radeau peinfundate.
Eu- Hai gata nu mai radeti si sa mancam.
Ma asez la masa impreuna cu ceilatli dupa ce terminam eu si baieti impachetam sacurile de dormit si corturile, lanterne si frangie si tot ce ne mai trebuie inclusiv o trusa de prim ajutor medicala.
Eu- Cred ca am terminat.
W- Asa este totul este pus inafara de ce le mai trebuie fetelor.
T- Suntem aici poftim asta este pentru noi.
C- Ce ai aici? E greu.
H- Mancare...
W- Vresu si eu.
L- Ia laba, sau nu o sa mananci diseara.
W- Am inteles stai calma.
C- Tine cosul departe de Will.
Toti radem de Will care sta bosumflat, Will are un apetit mare ma mir cum de arata asa la cat mananca.
Ne echipam de plecare si plecam, ajunsi pe insula Moon mergem dupa Teo care ne conduce spre o cabana.
T- Aici am stat eu, asta a fost cabana lui buny. Ne vom instala dupa care va voi arata pestera si locul unde ma-m antrenat.
W- Ok, haideti baieti sa facem focul si sa instalam corturile.
Eu, Will, Cosmin si Yato instalam corturi si facem focul fetele au aranjat in interior corturile cu saci de dormit si felinare, au facut mancarea dupa care am mancat toti.
T- Haideti sa va arat pestrera.
Mergem toti dupa Teo ajungem intr-o pestera ce are un bazin de apa ce are iesire la mare dedesupt, Teo ne arata ca aici in pestera cand este Luna plina se intampla mukte chestii aici a intalnit-o pe strastrastrabunica ei si pe alpha Darius din nou, aici a antrenat-o bunica ei.
Yt- Ok haideti sa mergem trebuie sa gasim aceasta pentagarama din mijlocul insulei inainte ca luna sa fie deasupra exact la mijlocul pentagramei pentru ca Teo sa poata sa isi descopere puterea maxima.
Teo ne conduce spre mijlocul insulei ajungem pe marginea unei gropi unde se vede foarte clar pentagrama.
Yt- Ok deci sa vedem unde avem fiecare locurile.
C- Gata am gasit.
W- Toti au gasit.
Eu- Spunene Yato cum trebuie sa ne asezam pe Pentagrama.
Yato deschide cartea celor 7 elemente si a lunei supreme citeste dupa care o inchide.
Yt- Eu, Yukkine, Cosmin,Larisa si Will vom sta pe capetele pentagramei, Hyorri si Elissa veti sta pe cele doua cercuri alb si negru de langa cel colorat de cele 7 elemente si va veti tine de maini, Teo vei sta in mijloc intre bratele lu Hyorri si Elissa. Noi 5 vom fii ridicatio in aer va trebuii sa ne prindem repede repede de maini astfel vom fi autodistrusi dupa care voi doua Hyorri si Ellisa veti fi ridicate in aer, Noi cei care nu ne-am primit inca puteroile extreme (maxime) le vom primi in momentul in care vom fi ridicati in aer, se va forma un cerc de magie ce isi va acumula energia din noi si puterile noastre. Dupa care isi va lua energie si din Teo si energia ei de luna suprema dupa care va fiii si ea ridicata in aer cercul o va absorbi in interior si va primii puterea extrema ai grija ce faci sa nu cumva sa mergi pe partea raului astfel vom fii toti autodistrusi inclusiv tu, dar nu trebuie sa ne facem griji de asta. Atat.
C- Priviti rasare luna.
W- Repede toti la locurile lor.
TEO POVESTESTE
Mergem toti la locurile noastre eu stau intre bratele lui Elissa si Hyorri o data ajunsa luna in centrul pentagramei incepe sa lumineze pentagrama spre albastru.
Will, Cosmin,Yukkine, Yato si Larisa sunt ridicati in aer reusesc sa se prinda repede de maini.
Se formeaza un cerc exact cum a zis Yato ce isi ia energia dinputerile lor dupa care Hyorri si Elissa sunt ridicate in aer sunt luate si de la ele energie, dupa care din mine pleacspre cerc enegia lunei supreme si ma ridic in aer pana la cerc dupa care sunt absorbita de cercul magic in interior.
WILL POVESTESTE
Teo este cuprinsa de cercul magic se creeaza o lumina puternica ce ne orbeste.
Mise inchid ochii si nu mai vad nimic. Ma trezesc si vad ca toti sunt pe locurie lor obositi, franti si adormiti, eram toti transformati in lupii fug spre Yato in trezesc iar acesta ma ajuta sa ii trezec pe ceilalti ii trezim pe toti pai mai putin pe Hyorri, Elissa si Teo, Hyorri si Elissa se trezesc se uita la Teo de parca ar fi patit ceva fugim spre ele o vedem pe Teo cum se ridica isi scutura capul dupa care isi fac aparitia o pereche de aripi.
Ne oprim toti uimiti de ce sa intamplat cu ea.
T- Ce este de ce va uitati toti la mine?
C- Ai aripi.
T- Serios.
Yt- Teoretic si practic da. Poti zbura.
Eu- Ce ai facut in cerc.
T- Mi-au aparut 3 cercuri in fata unul alb, unul negru si unul alb si negru.
Yk- Ce ai ales?
T- Pe cel alb si negru.
Yt- Asta explica de ce ai aripi pana cum nimeni nu a ales cecrul alb si negru doar cel alb si o singura data cercul negru cand au fost autodistrusi toti, foarte bine ai ales echilibru dintre cele doua puteri mari lumina si intunericul.
T- Wow.
Discutam despre ce sa intamplat dupa care mergem toti la somn in corturi cate doi.
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
Hombres LoboO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"