Haita Blakmoon și Diana

318 26 0
                                    

Povestitor:
Haita Blakmoon este condusă de Alpha Jack, Betaul său este o fată pe nume Diana și rouge-ul este John.
Tatăl lui Jack a murit cu 10 ani în urmă, Jack la urmat la tron la doar 9 ani, acum a crescut și are 19 ani, Diana și John au 18 ani.
Diana povestește:
Mă plimb prin palat și îi găsesc pe băieți iar în sala de antrenamente.
Eu: Băieți luați o pauză.
Jack și John:Mai încolo.
Eu:Hei Jack uite aici.
Și într-o clipă de neatenție Jack este doborât jos pe podeaua cea rece de John.
Jh:Acum cred că trebuie să facem o pauză.
Jk: Ai dreptate.
John îl ajută să se ridice și vin spre mine.
Eu:Am ceva să vă transmit de la Luna.
Jk:De le mama? Ce este?
Jh:Hai zi o dată.
Eu:Bine, bine. Calmați-vă, Luna a zis că vom merge peste 3 zile să facem pace cu haita DarkRedmoon.
Jk & Jh: Ce?
Jk:Dar în haita DarkRedmoon este Alpha Suprem și s-ar putea să ne atace când ajungem acolo.
Eu: Știu, știu asta i-am zis și eu Lunei însă Alpha a promis că vine în calitate de Prinț al haitei nu ca Alpha Suprem.
Jk: Ha ha 😂😂😂😄😄eu Alpha, el Prinț.
Jh:Nu e amuzant, să nu faci asta în fața lui s-ar putea să se înfurie și să ne atace.
Eu:Ai dreptate John, Jack promite-mi că nu vei face și nu vei spune ceva ce ar putea porni un război.
Jk:Promit😑😑😒😒.
Eu:Bine, atunci ce mai așteptăm să ne apucăm de antrenamente. Haideți băieți.
Jk&Jh:Dar abia ne-am oprit.
Eu: Aha și nu voi spuneați că vă opriți mai încolo când v-am chemat eu. Hăâââ😏😏😏.
Jk:Stai să vezi ce îți fac eu.
Jh:Hei așteptați-mă și pe mine.
Și am început toți 3 antrenamentele.

UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum