Teo povestește
Eu şi Edăm mergem afară vedem o fată ce se luptă cu vârcolaci lui Iustin eu și Edăm mergem să o ajutăm însă când ajungem lângă ea puterile cristalului sunt absorbite din mine și Edăm de fata cu păr blond şi ochi rozi. Atunci ne dăm seama că ea este cea aleasă să dețin puterile cristalelor. Eu și Edăm mergem lângă ea să o ajutăm să își folosească puterile.
Eu: Hey stai calmă transformarea ta abia începe nu te panica.
Fata: Bine, eu sunt Ruby.
Edăm : Eu sunt Edăm iar ea e Teo.
Fata: Mă bucur de cunoștință dar ce transformare.
Eu și Edăm în timp ce o protejăm pe fată ne luptăm cu acei vârcolaci.
Eu: Tu ai fost aleasă să deții puterile cristalelor folosindu- le în scopuri bune.
Ruby: Puterile lui Darwin, dar ea era malefică.
Edăm: Da dar tu le vei folosi în scopuri bune.
Eu: Edăm transformare complexă.
Edăm:Acum Teo.
Eu și Edăm ne transformăm și o ajutăm pe Ruby să se transforme după ce transformarea ei este complexă aripile ei albe pe margine sunt verzui iar părul ei are o șuviță verde.
Edăm:Iate după noi.
Ruby:Bine.
Ne unim puterile și îi prindem pe vârcolaci. Will și restul îl prind pe Iustin. Coborâm lângă ceilalți.
Iustin- Blestemați să fiți.
Will- Ce mai ai și cu fata aceasta.
Iustin- Ea este aleasa care să dețină puterile cristalelor. Dacă o răpuneam am fi deținut puterile cristalelor. Blestemați să fiți Alpha Suprem și Luna Supremă.
Ruby: Alpha Suprem și Luna Supremă al celor 7 puteri?
Edăm: Da.
Eu: Gărzi în temniță cu el.
Edăm: Gărzi cum a scăpat Iustin?
Gărzile: Mărite Alpha Suprem vârcolaci lui au spart zidurile cu o catapultă.
Eu: Edăm.
Edăm: Am înțeles Teo.
Eu și Edăm zburăm sus ne prindem de mâini și formăm un cerc de putere îl aruncăm spre temnița care a fost distrusă unde se afla Iustin. Coborâm la ceilalți.
Edăm: Duceți-l în temniță împreună cu ceilalți, nu vor mai putea să dărâme zidurile fiindcă sunt protejate de magia noastră.
Gărzile îl iau pe Iustin și vârcolaci lui și-i duc în temniță.
Eu: Prieteni ea este Ruby, ea posedă acum puterile cristalelor. Ruby el este Prințul William Fallmoon.
Will: Încântat zimi Will.
Eu: El este rouge-ul Prințului William Cosmin și prietena sa este rouge-ul meu Laris, ei sunt un cuplu.
Cosmin&Larisa: Încântați.
Eu: Ei sunt Prințul Yato a cărui regat din pacate a fost distrus și ea este Prințesa Hyorri Monthmoon ei sunt la fel un cuplu.
Hyorri &Yato: Încântați.
Eu: Ei sunt rouge-ul lui Yato Yukkine și prietena sa care este rouge-ul lui Hyorri Elissa.
Elissa&Yukkine: Încântați.
Eu: Iar pe mine și pe Edăm ne-ai cunoscut.
Ruby: Încântată.
Edăm: Să mergem în castel.
Eu: Mamă, tată vo prezint pe Ruby ea posedă puterile cristalelor.
Mama: Bine ai venit Ruby în familie.
Ruby: Mă bucur să vă cunosc Lună Raluca şi Alpha Lucas.
Tata: Teo, ai grijă de Ruby să se simtă ca acasă.
Eu: Desigur tată. Mergem Ruby?
Ruby: Da.
Eu și Ruby urcăm scările o conduc într-o cameră de oaspeți care va fi camera ei pe moment.
Ruby: Ai o familie așa de frumoasă şi un prieten minunat și grijuliu cu tine.
Eu: Știu familia mea e minunată și da prietenul meu e grijuliu cu mine.
Ruby povestește
Teo este așa de norocoasă să aibă o familie așa de protectoare și Edăm o protejează cu propria lui viața nu-i de mirare că ei doi sunt Alpha Suprem și Luna Supremă al celor 7 puteri.
Ajungem în dreptul unei uși Teo mi-o deschide și mergem înăuntru.
Teo:Cum ți-se pare?
Eu: E minunată, nu ca cea de acasă.
Teo: Te superi dacă te întreb din ce haită vii?
Eu: Nu deloc, eu sunt din haita Dedmoon, am fugit de acasă fiindcă părinți mei au vrut să mă căsătorească cu Iustin. Însă eu am aflat de fapt ce dorea Iustin.
Teo: Nasol, din ce familie vii?
Eu: Eu sunt din familia regală Dedmoon.
Teo: Adică ești prințesă?
Eu: Da.
Teo: Mă bucur pentru tine. Vor înțelege părinți tăi, mâine eu și Edăm vom merge să discutăm cu ei.
Eu: Bine. Mulțumesc.
Teo: Te las să te odihnești.
Eu: Bine ne vedem mai încolo.
Teo: Bine te las acum să te odihnești.
Eu: Teo, tu şi...
Edăm: Teo.
Teo: Vin Edăm, scuze Ruby îmi spui mai târziu. Pa.
Ruby: Pa.
Teo a plecat am vrut și-i zic că ea şi Edăm sunt un cuplu minunat.
După câteva ore mă ridic din pat, merg pe hol vrând să cobor la parter dar mă izbesc de cineva.X- Ești bine?
Eu-Da, sunt bine.
Îmi dă mâna să mă ridic când văd cine este în fața mea rămân surprinsă, era...........
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
Người sóiO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"