COSMIN POVESTEȘTE
Prezentatorul- Avem o veste minunată pentru toate haitele, peste o săptămână va avea loc... nunta a 6 dintre cele 7 elemente ale puteri Lunei supreme, aș vrea ca Luna Teodora să facă anunțul celor 3 cupluri care sunt pe punctul de a se căsătorii.
Teo-Primul cuplu este Alpha Yato CastiloSedmoon și Luna Hyorri CastiloSedmoon. Al Doilea cuplu sunt cei doi rouge ai haitei CastiloSedMoon Yukkine Sedmoon și Elissa Monthmoon. Iar cel de al treilea cuplu sunt rougeul haitei Fallmoon, Cosmin Fallmoon și Rougeul meu Larisa Castilo.
Mergem toți șașe pe scenă unde Teo și Edăm au pregătit pernuțe cu inele, fiecare inel are semnul puteri noastre, are loc și logodna noastră în fața tuturor haitelor.
Pregătirile încep chiar din a doua zi, pentru cele trei nunți fetele pleacă la cumpărat rochii de mireasă, și noi băieții costume pentru mire.
Eu-Gata Will încetează nu mai râde trebuie să găsesc un costum pe gustul meu.
Will-Bine bine, deja am vizitat mai bine de 20 de magazine și tu tot nu te-ai hotărât.
Edăm-Will, va veni și rândul tău acum trebuie să-i ajutăm pe Yato și pe Cosmin deci să o luăm în serios.
Will-Bine bine.
După câteva ore Yato se hotărăște ce costum să ia.
Își alege un costum foarte frumos pantaloni și sacou negru, cămașă albă și papion roșu. Acum e rândul meu mă uit mai atent și zăresc un costum pe placul meu.
Pantaloni, sacou și papion negru și cămașă albă. Yukkine găsește ceva super pentru el.
Pantaloni negri și papion negru, cămașă albă și sacou albastru. clar el va sta în mijloc fiindcă are sacoul albastru iar eu cu Yato negru.
LARISA POVESTEȘTE
Am căutat cu fetele deja prin multe magazine.
Hyorri-Degeaba nimic nu e pe gustul meu.
Eu-Are dreptate.
Eu-Stați liniștite vom găsi.
Ruby-De ce nu desenați cum ați vrea să fie rochia voastră, și o vom face noi și croitoresele regale?
Eu &Hyorri-Bună ideie.
Elissa-Să ne apucăm de desenat.
După câteva ore reușim să desenăm cele 3 rochii de mireasă mergem la croitores și le ajutăm să le facă.
Rochia lui Hyorri după ce e terminată arată așa.
Cea a Elissei este exact cum vrea ea.
Și a mea este exact așa cum am vrut.
Teo-Bun acum eu și Ruby cum vise par rochiile noastre.
Cea albastră e a lui Ruby toate domișoarele de onoare vor purta rochia asta albastră pe care Ruby a ales-o.
Elissa-Wow ruby, veifi o domnișoară de onoare frumoasă.
Ruby-Așa e, să vedeți rochia lui Teo.
Toate-Wow Teo, îi vei da pe toți pe spate.
CITEȘTI
UN DESTIN PRESCRIS LUNEI
LobisomemO luna Supremă ce dovedește că este capabilă să conducă singură. Aceasta la 18 ani descoperă că are 7 puteri speciale, dar întâi rezolva următoarea ghicitoare:" 7luni diferite stau sub un soare"