Dezvăluirea adevărului partea I

378 36 0
                                    

Povestește Alexander:
După ce am vorbit cu părinți mei despre Alpha-ul haitei Darkmoon s-a luat hotărârea de a fi decapitat. Mă îndrept spre cameră unde de afla Alexa când intru o găsesc jos:
-Alexa trezește-te ce ai? O iau în brațe și o duc la spital.
Aflu că a fost otrăvită atunci eu și Marcus mergem să găsim făptașul. Caut de trei zile, nici măcar nu am dormit Alexa încă nu s-a trezit, deodată se aude vocea lui Marcus:
-Alexander hai sa vezi.
-Ce este?
- Privește această filmare de la bucătărie, Ela i-a dus un pahar cu apă Alexei așa-i?
-Da și ce vrei să zici cu asta?
-Pai uită-te pe filmare, Ela îi pune ceva în apa pe care Anais o i-o duce Alexei.
-Haide, azi nu voi cruța pe nimeni.
Eu și Marcus mergem spre camera Elei și a lui Ben, trântesc ușa, iar Ben se certa cu Ela.
B:-Cum ai putut să faci asta? Nu...
A:-Ce se petrece aici?
-Nimic ,zice Ela
M:-Nu te face că nu ști, recunoaște.
B:- Spune tot Ela.
A:-Aștept zi-mi de ce i-ai făcut asta Alexei ? Zic pe ton răspicat.
E:-Alpha Darkmoon m-a pus.
A: De ce ai făcut asta? De ce l-ai ascultat?
E: N-Nu, nu am vrut dar m-a amenințat că îmi va răpune familia. Iar Ben mi-a zis să nu fac asta, însă eu am fost nevoită să o fac.
A: În temniță cu ea.
Vin doi gardieni și o târăsc în temniță.
Alpha Darkmoon este decapitat mai repede din cauză că a vrut să-și omoare propria fiică.
Anais stă lângă Alexa de când e în spital. Eu și Marcus acum că am rezolvat mergem să stăm lângă ea.
O văd pe Alexa cum stă neclintită de zile întregi, ca un îngeraș inocent.
A:- Trezește-te! Știi că nu suport să te văd așa.
Stau de ore întregi lângă ea, dar ea nu se trezește intră doctorul și zice:
-Îmi pare rău șansele de supraviețuire sunt mici otrava a fost puternică.
-Ce șanse are?
-2%.
- Nu, nu ,nu se poate.
Anais: Vă rog spuneți că nu e adevărat.
-Îmi pare rău, dar vom aștepta să iasă din comă, numai ea poate alege dacă vrea să trăiască sau nu.
Alexander  plânge lângă patul Alexei de câteva ore și dintr-o dată simte cum cineva îl mângâie pe cap ridică capul și o vede pe Alexa cu ochii deschiși.
A:Trezirea Anais, Marcus. Alexa s-a trezit.
Toți se ridică și o îmbrățișează pe Alexa doctorul vine și este surprins de acest miracol.
Doctorul:- Mă bucur că v-ați trezit domnișoara Alexa. Vă fac un mic consult să vedem care este starea ta de sănătate.

Doctorul o consultă pe Alexa preț de câteva minute.

-Doctorul: Totul este în regulă, vom face și niște analize. Acum vă las singuri, totuși îi trebuie odihnă, nu stați mult.
Doctorul pleacă și rămânem doar noi patru.

Eu: Ești bine iubito?

A: Da iubitule.

Eu: M-ai îngrijorat.

A: Ce mi-sa întâmplat?

M: Ai fost otrăvită de Ela, care a fost obligată de tatăl tău să te otrăvească, dacă nu o făcea familia ei era în pericol.

A:Dragule, iart-o te rog.

Eu: Nu pot acum, o să m-ai vorbim despre asta. Bine?

A: Bine. Anais am ceva să îți spun dar ascultă-mă până la capăt.

UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum