Toate se așează la locul lor

69 3 2
                                    

COSMIN POVESTEȘTE

Toată lumea se agită ici colo cu pregătirile, eu trebuie să-l ajut pe Will să se pregătească, în calitate de rouge al lui și eu trebuie să arăt bine.

Will- Hai Cosmin hotărăște=te o dată vom întârzia.

Cosmin-Vrei să arăți bine? Da sau nu?

Will-Normal, o singură dată în viață are loc încoronarea mea.

Cosmin-Păi atunci lasă mă să văd ce ți-se potrivește și nu mă mai bate la cap.

Will-Bine dar grăbește-te.

După câteva minute găsesc un costum frumos pentru Will, la fel și pentru mine, și ne pregătim.

Yukkkine se ocupă de Yato, i-am lăsat hainele pe pat cu care să se îmbrace și el și Yato. Încoronarea are loc afară, Teo,Edăm și Părinții lui Will îl vor încorona pe Will ca Alpha al haitei Fallmoon iar pe mine ca rouge al lui Will, Pe Yato îl vor încorona ca Alpha al noii haite CastiloSedmoon și Yukkine ca rouge.

Ne așezăm pe scaunele din fața scenei special amenajate pentru noi, Eu,Will,Yato,Hyorri,Elissa, Yukkine,Larisa și Ruby avem locurile chiar în fața scenei unde se ține încoronarea, pe partea din dreapta stau părinții lui Will și a lui Teo.

Edăm și Teo vor veni ca Alpha și Luna Supremăcând vor fii chemați de prezentator.

Prezentatorul-Vă mulțumim că va-ți adunat astăzi aici la acest moment important, aș vrea să le fac onoarea lui Alpha Suprem Edăm și Lunei Supreme Teodora să ni se alăture astăzi aici, și să facă onorurile.

Edăm și Teo vin spre scenă în urma lor sunt valeți cu pernuțe pe care se află coroanele.

Edăm-Vă mulțumim că va-ți adunat astăzi aici, aș vrea ca Alpha Cristian Fallmoon și Luna Bety Fallmoon să ni se alăture.

Părinții lui Will se alătură lui Edăm și Teo pe scenă.

Tatăl lui Will-Suntem onorați ca prin prezența lui Alpha Suprem și Lunei Supreme să ne încoronăm fiul, prințul moștenitor al tronului Fallmoon William Fallmoon  și Rougeul său Cosmin Fallmoon.

Teo și Edăm ne încoronează pe mine și pe Will, după ni-se încredințează de către părinții lui Will cele două săbi ale regatului ce a lui Alpha și cea a rougeului.

Prezentatorul- Aplăudații pe noul Alpha și rougeul său ai haitei Fallmoon. Și nu ne oprim aici, astăzi haita Castilo primește numele de CastiloSedmoon, iar Alpha, Luna și cei doi rouge ai haitei CastiloSedmon vor fi încoronați și anunțați de către Alpha Suprem și Luna Supremă.

Edăm- Noul Alpha al haitei CastiloSedmoon este Prințul Yato Sedmmon.

Teo-Și rougeul haitei CastiloSedmoon și noului Aplha Yato este fratele său Yukkine Sedmoon.

Yato și Yukkine vin pe scenă sunt încoronați și lise oferă cele două săbi.

Teo-Luna haitei CastiloSedmoon este sufletul pereche a lui Alpha Yato, Prințesa Hyorri Monthmoon și cel de al doilea rouge al haitei CastiloSedmoon, rougeul prințesei Hyorri, Elissa Monthmoon.

Lise face încoronarea celor două și lise oferă două  globuri de cristal. Acele globuri sunt folosite numai de Luna și de fetele rouge ele  folosesc acele globuri de cristal pentru a crea scut în jurul lor în caz de război.

Prezentatorul- Avem o veste minunată pentru toate haitele, peste o săptămână va avea loc........

UN DESTIN PRESCRIS LUNEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum